Η Google απομάκρυνε 100 κακόβουλες διαφημίσεις το δευτερόλεπτο το 2017

Η Google απομάκρυνε 100 κακόβουλες διαφημίσεις το δευτερόλεπτο το 2017 Facebook Twitter
EPA/BORIS ROESSLER
0

Η Google ανακοίνωσε ότι το 2017 απομάκρυνε πάνω από 3,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις, που δεν συμμορφώνονταν με τις διαφημιστικές πολιτικές της, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερες από 100 κακόβουλες διαφημίσεις ανά δευτερόλεπτο.

Αυτό πρακτικά, κατά την εταιρεία, σημαίνει ότι εξουδετερώθηκε η πλειονότητα των κακόβουλων διαφημίσεων (malvertising, phishing scams κ.α.), προτού προσβάλλουν τους χρήστες.

Η Google δημοσίευσε τον ετήσιο απολογισμό της για την καταπολέμηση των κακόβουλων διαφημίσεων (bad ads) κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς, ο οποίος περιλαμβάνει τον αριθμό των διαφημίσεων που απενεργοποιήθηκαν, καθώς και τον αριθμό των κακόβουλων ιστοσελίδων (bad sites) που απομακρύνθηκαν μέσα στο 2017.

Η εταιρεία αναφέρει ότι κατά τα τελευταία 15 χρόνια έχει συμβάλει σημαντικά στην καταπολέμηση της διαφημιστικής απάτης και του κακόβουλου λογισμικού και περιεχομένου.

Το 2017 ήταν η χρονιά που η Google απομάκρυνε τις περισσότερες κακόβουλες διαφημίσεις από κάθε άλλη φορά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει, πέρυσι αφαίρεσε 320.000 διαφημιζόμενους από το διαφημιστικό δίκτυό της και έβαλε σε μαύρη λίστα σχεδόν 90.000 ιστότοπους και 700.000 κινητές εφαρμογές. Ακόμη, το 2017 απομάκρυνε περίπου δύο εκατομμύρια ιστοσελίδες το μήνα.

Η εταιρεία ανέφερε ότι κατέβαλε συνολικά 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε συνεργάτες του διαφημιστικού δικτύου της, οι οποίοι παρέχουν online διαφημιστικό χώρο στους ιστότοπούς τους.

Αλλά, σύμφωνα με τη Google, «για να βγάλετε χρήματα από τις διαφημίσεις της Google, πρέπει να παίζετε με τους κανόνες, πράγμα που σημαίνει να σέβεστε την εμπειρία των χρηστών περισσότερο από τις διαφημίσεις».

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Explainer: Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Explainer / Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Η Nvidia δεν έχει oρατή παρουσία στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων, όμως χωρίς την τεχνολογία της, πολλές από τις συσκευές και τις υπηρεσίες που σήμερα αποκαλούμε «έξυπνες» δεν θα ήταν εφικτές
LIFO NEWSROOM
Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Τech & Science / Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Επιστήμονες του CNRS στη Γαλλία διαπίστωσαν ότι ο συνδυασμός αντηλιακού και εντομοαπωθητικού επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητα του πρώτου – Τι έδειξαν οι δοκιμές σε ανθρώπινο δέρμα
LIFO NEWSROOM
«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM