H Google καταργεί τα υπογραμμισμένα links

H Google καταργεί τα υπογραμμισμένα links Facebook Twitter
4

Εάν παρατηρήσατε αλλαγές στον τρόπο που η Google παρουσιάζει τα αποτελέσματα της αναζήτησης από εχθές, τότε θα είδατε ότι απουσιάζει απ' όλα η χαρακτηριστική υπογράμμιση λέξεων η φράσεων, που υποδήλωνε παραδοσιακά, την ύπαρξη (hyper)link.

Tο The Verge, μας πληροφορεί ότι αυτό ήταν και το τελευταίο σχεδιαστικό στοιχείο που συνέδεε εμφανισιακά, το παρόν της εταιρείας - κολοσσού, με την πρωτόλεια μορφή της, όταν εμφανίστηκε, το 1996.

Η κατάργηση των υπογραμμισμένων hyperlinks, είναι η πιο εμφανής σχεδιαστική αλλαγή που εεφάρμοσε στη σελίδα των αποτελεσμάτων της η Google, αρχής γενομένης από εχθές 12/3, ημέρα γενεθλίων του Παγκόσμιου Ιστού, αλλά παράλληλα, αύξησε και το μέγεθος κάθε αποτελέσματος, ώστε να είναι πιο ευανάγνωστο.

Σύμφωνα με τους σχεδιαστές της εταιρείας, αυτή είναι μια κίνηση που κάνει το interface της να φαίνεται πιο ξεκάθαρο, ιδίως για όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της μέσω tablets και smartphones.

ΠΡΙΝ

 

ΜΕΤΑ

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη

Οι συγγραφείς της μελέτης υποστηρίζουν ότι η εξάπλωση των UPF τροφοδοτείται από «επιθετικές εμπορικές πρακτικές» πολυεθνικών εταιρειών, οι οποίες επηρεάζουν τον δημόσιο διάλογο και αναστέλλουν ρυθμιστικές πρωτοβουλίες
LIFO NEWSROOM
Το Τρίτο Στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Τech & Science / Το τρίτο στάδιο: Η μυστηριώδης «γέφυρα» μεταξύ ζωής και θανάτου

Η ικανότητα των κυττάρων να προσαρμόζονται και να μεταμορφώνονται μετά τον θάνατο υποδηλώνει ότι ο θάνατος ενός οργανισμού μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες για την εμφάνιση νέων μορφών ζωής με την πάροδο του χρόνου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Σχεδιαστικές φαφαριές, αναφορές στο παρελθόν και φούστες μπλέ... Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η άυξηση των clicks στις 3 πρώτες διαφημίσεις. Αν και έχει απομείνει ένα μικρό κίτρινο σηματάκι μπροστά από τις διαφημίσεις, έγιναν πιο αόρατες από ποτέ. Δικαίωμά τους βέβαια και πολύ καλά κάνουν.