H Google καταργεί τα υπογραμμισμένα links

H Google καταργεί τα υπογραμμισμένα links Facebook Twitter
4

Εάν παρατηρήσατε αλλαγές στον τρόπο που η Google παρουσιάζει τα αποτελέσματα της αναζήτησης από εχθές, τότε θα είδατε ότι απουσιάζει απ' όλα η χαρακτηριστική υπογράμμιση λέξεων η φράσεων, που υποδήλωνε παραδοσιακά, την ύπαρξη (hyper)link.

Tο The Verge, μας πληροφορεί ότι αυτό ήταν και το τελευταίο σχεδιαστικό στοιχείο που συνέδεε εμφανισιακά, το παρόν της εταιρείας - κολοσσού, με την πρωτόλεια μορφή της, όταν εμφανίστηκε, το 1996.

Η κατάργηση των υπογραμμισμένων hyperlinks, είναι η πιο εμφανής σχεδιαστική αλλαγή που εεφάρμοσε στη σελίδα των αποτελεσμάτων της η Google, αρχής γενομένης από εχθές 12/3, ημέρα γενεθλίων του Παγκόσμιου Ιστού, αλλά παράλληλα, αύξησε και το μέγεθος κάθε αποτελέσματος, ώστε να είναι πιο ευανάγνωστο.

Σύμφωνα με τους σχεδιαστές της εταιρείας, αυτή είναι μια κίνηση που κάνει το interface της να φαίνεται πιο ξεκάθαρο, ιδίως για όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της μέσω tablets και smartphones.

ΠΡΙΝ

 

ΜΕΤΑ

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Τech & Science / Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Η υποβρύχια έρευνα στη λίμνη Mezzano της Ιταλίας αποκάλυψε προϊστορικό χωριό της Εποχής του Χαλκού, με άριστα διατηρημένα αντικείμενα και ξύλινους πασσάλους που μαρτυρούν τη ζωή και την τεχνολογία μιας χαμένης κοινότητας πριν από 3.000 χρόνια
LIFO NEWSROOM
Κορινθιακός Κόλπος: Εντοπίστηκε υπόγειο σύστημα γλυκού νερού 800.000 ετών

Τech & Science / Κορινθιακός Κόλπος: Εντοπίστηκε υπόγειο σύστημα γλυκού νερού 800.000 ετών

Ένα υπόγειο σύστημα χαμηλής αλατότητας ηλικίας 800.000 ετών εντοπίστηκε στον Κορινθιακό Κόλπο, αποκαλύπτοντας πολύτιμες πληροφορίες για τα αποθέματα γλυκού νερού και την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Σχεδιαστικές φαφαριές, αναφορές στο παρελθόν και φούστες μπλέ... Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η άυξηση των clicks στις 3 πρώτες διαφημίσεις. Αν και έχει απομείνει ένα μικρό κίτρινο σηματάκι μπροστά από τις διαφημίσεις, έγιναν πιο αόρατες από ποτέ. Δικαίωμά τους βέβαια και πολύ καλά κάνουν.