Το Facebook άλλαξε τον τρόπο που προβάλλει το newsfeed.

Το Facebook άλλαξε τον τρόπο που προβάλλει το newsfeed. Facebook Twitter
0

Aπό την αρχή του λανσαρίσματος του νέου Facebook το βασικότερο παράπονο των περισσότερων ήταν ότι δεν μπορούσαν να δουν τις πιο πρόσφατες ανανεώσεις του newsfeed αλλά το newsfeed πήγαινε πλέον με βάση το πόσο «ενδιαφέρον»  είχε κάθε ανάρτηση. Το Facebook υπέκυψε στις πιέσεις των χρηστών και έτσι από δω και μπρος θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δουν τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις τους πρώτα εφόσον το επιθυμούν, αντί να «διαταχθoύν» με βάση τα επίπεδα ενδιαφέροντος όπως είχε γίνει  το αρχικό Facebook.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM