40 χρόνια ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Μία νοσταλγική ταινία για όλα όσα ζήσαμε στην τεχνολογία τις τελευταίες 4 δεκαετίες

40 χρόνια ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Μία νοσταλγική ταινία για όλα όσα ζήσαμε στην τεχνολογία τις τελευταίες 4 δεκαετίες Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Θυμάστε το πρώτο σας κασετόφωνο; Τότε που γυρνούσατε την ταινία της κασέτας με στυλό; Μήπως το πρώτο σας φορητό CD player που «κολλούσε» το CD και έκανε διακοπές στο αγαπημένο σας κομμάτι; Ή το πρώτο σας κινητό, που λογικά ήταν το Nokia 3310 και το «φιδάκι» που παίζατε με τις ώρες, πριν τις selfies και το ατελείωτο scroll στο Instagram;

Αν έχετε όλες αυτές τις αναμνήσεις, τότε είχατε και μερικά ευχάριστα παιδικά χρόνια. Είναι άλλωστε τα γνωστά gadgets που θυμούνται όλα τα παιδιά των 90s και πλέον αναπολούν με τόση νοσταλγία - ως τα παιδιά που μεγάλωσαν στην καρδιά της τεχνολογίας και ήταν εκεί για να ζήσουν τους πρώτους υπολογιστές και τους ελαφρώς εκνευριστικούς ήχους της σύνδεσης του internet μέσω τηλεφώνου.

Ποιος θυμάται, άραγε, να πηγαίνει να πληρώνει τον λογαριασμό του κινητού στο κατάστημα; Μάλλον, λίγοι πλέον. Όσο για τα κουμπιά στα κινητά αποτελούν μακρινό παρελθόν - και για τη νέα γενιά δεν αποτελούν καν ανάμνηση, αφού δεν τα γνώρισαν ποτέ. Τώρα, με μερικά αγγίγματα στην οθόνη του smartphone έχουμε πρόσβαση σε εκατομμύρια πληροφορίες. Όσο για τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια - ποιος θυμάται το Atari; - βρίσκονται όλα καταχωνιασμένα σε κάποιο σκονισμένο ντουλάπι, αφού τώρα μπορούμε να παίξουμε ποδόσφαιρο σαν να ήμασταν σε γήπεδο. Φορώντας απλά το headset του VR Playstation στο σαλόνι μας.

Σε αυτά τα τελευταία 40 χρόνια κάνει αναδρομή η νοσταλγική καμπάνια του ΓΕΡΜΑΝΟΥ που κλείνει 40 χρόνια λειτουργίας και μας θυμίζει πόσο πολύ έχουν αλλάξει όλα μέσα σε τόσα λίγα χρόνια. Ένα απλό ξυπνητήρι, έχει αντικατασταθεί από την Alexa, τα μηνύματα έρχονται στο smartwatch, όσο σκουπίζει το σπίτι η σκούπα-ρομπότ. Τα λεπτά ακουστικά που συνδέονταν στο κασετόφωνο, έχουν αντικατασταθεί από τα iPods που είναι wireless και βρίσκονται μόνιμα στα αυτιά μας. Τα παιχνίδια στην παιδική χαρά έχουν γίνει πλέον εικόνες στο tablet και τα τηλεχειριστήρια πλέον ελέγχουν drones, κι όχι μικρά τερατάκια από pixels στην τηλεόραση.

Σε όλες αυτές τις εξελίξεις της ζωής μας βρισκόταν εκεί ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ, προσφέροντας πάντα ό,τι καινούργιο έχει να προσφέρει ο κόσμος της τεχνολογίας. Από ένα κατάστημα που άνοιξε στο κέντρο της Αθήνας το 1980, μέχρι την αλυσίδα καταστημάτων σχεδόν σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, η εταιρεία συνεχίζει να αποδεικνύει την αγάπη της για την τεχνολογία, την καινοτομία, την τηλεπικοινωνία και φυσικά εμάς, τους καταναλωτές.

Στην καρδιά του tech content
Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχει καταφέρει να βρίσκεται πάντα κοντά μας, με τους πιο δημιουργικούς τρόπους. Από τη ξεχωριστή, νοσταλγική καμπάνια του για τα 40 χρόνια, μέχρι το κανάλι της στο Youtube με πάνω από 165.000 subscribers, όπου πάντα βρίσκουμε πλούσιο content και όλα όσα θέλουμε να ξέρουμε για ό,τι συμβαίνει στη τεχνολογία. Μέσα στα δύο τελευταία χρόνια, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχει συνεργαστεί με αγαπημένους digital content creators του ελληνικού κοινού, καταφέρνοντας να βρεθεί στην κορυφή του YouTube στους νέους για την κατηγορία retail και telcos.

Στο κανάλι του ΓΕΡΜΑΝΟΥ - εκτός από το διασκεδαστικό content - θα βρει κανείς από κάλυψη διεθνών εκθέσεων τεχνολογίας, unboxing high-end προϊόντων, gaming livestreams και μία lifestyle εκπομπή τεχνολογίας. Όσο για τους αφοσιωμένους gamers, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι η πρώτη επιλογή για όσους θέλουν να επενδύσουν σε προϊόντα gaming και υπηρεσίες τεχνολογίας, αφού, άλλωστε, στηρίζει σταθερά τους πιστούς της gamers και influencers που έχουν κάνει όλοι guest εμφανίσεις σε κάποιο επεισόδιο. Όσο για τους subscribers, το κανάλι βρίσκεται στις top θέσεις της λίστας τους, αφού εκεί ανακοινώνονται διαγωνισμοί, give aways, events - άρα και πολλά δώρα τεχνολογίας. Το πρωτότυπο content του καναλιού, ωστόσο, δεν απευθύνεται μόνο σε όσους είναι gamers ή λάτρεις των gadgets, αλλά και σε όσους θέλουν να περάσουν την ώρα τους, γελώντας και μαθαίνοντας για όλα όσα συμβαίνουν στο μοναδικό αυτό κόσμο της τεχνολογίας.

40 χρόνια ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Μία νοσταλγική ταινία για όλα όσα ζήσαμε στην τεχνολογία τις τελευταίες 4 δεκαετίες Facebook Twitter

Όσο, λοιπόν, τα χρόνια περνάνε και κάνουμε όλο και μεγαλύτερα άλματα προς το μέλλον της τεχνολογίας, τελικά, πάντα έχουμε ένα συναίσθημα που τα συνοδεύει - νοσταλγία ή ενθουσιασμό ή και τα δύο μαζί. Πολύ απλά γιατί κάθε τι που είναι «στην καρδιά της τεχνολογίας» έχει μείνει αναλλοίωτο στο μυαλό μας. Το συναίσθημα αυτό, είναι πάντα εκεί, όπως και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ εδώ και τέσσερις ολόκληρες δεκαετίες.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM