30% αυξήθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων το 2011

30% αυξήθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων το 2011 Facebook Twitter
0

Όλο και πιο πολλοί Έλληνες εμπιστεύονται το διαδίκτυο για τα ψώνια τους. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών αφού 30% περισσότεροι ήταν αυτοί που το επέλεξαν σε σχέση με το 2010.

1,5 εκατομμύριο συμπατριώτες ψωνίζουν δεκαπέντε φορές το χρόνο και ξοδεύουν 1, 15 δις ευρώ προτιμώντας κυρίως ελληνικά sites. Υπολογιστές, gadgets, αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις ξενοδοχείων, είδη σπιτιού, βιβλία  και βινύλια για τους έλληνες hipsters. Επίσης, ψηλά στη ζήτηση, ήταν το κατεψυγμένο φαγητό, καλλυντικά, κοσμήματα και είδη σούπερ μάρκετ.

Ακόμα μεγάλη ζήτηση παρουσιάζουν τα sites με ημερήσιες που το άγγιξαν το 20% των συνολικών αγορών.

Η έρευνα υποστηρίζει πως η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται στις καλύτερες τιμές που υπάρχουν στο διαδίκτυο, στην εμπιστοσύνη και στην ωριμότητα του έλληνα καταναλωτή. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι οι βασικοί πλέον παράγοντες εμπιστοσύνης για αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η εξυπηρέτηση όταν αγοράζουν και μετά (59%), οι ξεκάθαροι όροι ρήσης (59%) ενώ η ευχρηστία / καλοσχεδιασμένο site από την πρώτη θέση το 2010 είναι στην τρίτη (με 50%). 


 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Τech & Science / Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη το YouTube θα εντοπίζει ανηλίκους, μόνο που  Αν η πλατφόρμα κατατάξει κάποιον λάθος ως ανήλικο, θα πρέπει να αποδείξει την ηλικία του με ταυτότητα, κάρτα ή selfie
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τα φάρμακα σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από την τεχνητή νοημοσύνη και κατέστρεψαν τα παθογόνα τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές όσο και σε δοκιμές σε ζώα - Παρ’ όλα αυτά, θα χρειαστούν ακόμη χρόνια βελτιστοποίησης και κλινικών δοκιμών πριν μπορέσουν να χορηγηθούν σε ασθενείς
LIFO NEWSROOM
«Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Τech & Science / «Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Ο Μάρσαλ ΜακΛούαν είχε προβλέψει το διαδίκτυο πολύ πριν αυτό εφευρεθεί, καθώς και το πώς τα προσωπικά μας δεδομένα θα συλλέγονταν και θα πωλούνταν — και πιθανώς θα χρησιμοποιούνταν εναντίον μας.
LIFO NEWSROOM