3 διαφημίσεις και 3 facts για το Apple Watch

3 διαφημίσεις και 3 facts για το Apple Watch Facebook Twitter
2
3 διαφημίσεις και 3 facts για το Apple Watch Facebook Twitter

Εδώ και τρεις ημέρες κυκλοφορεί πλέον και επίσημα στα μαγαζιά εννέα χωρών και, με τις προπαραγγελίες να έχουν χτυπήσει κόκκινο - εξαντλώντας τα πιο προσιτά μοντέλα του - το Apple Watch προσθέτει άλλο ένα success story στο βιβλίο της εταιρείας από το Cupertino της Καλιφόρνια.

Η Apple συνόδευσε το λανσάρισμα στα καταστήματα με τρεις νέες διαφημίσεις που αναδεικνύουν τρεις πτυχές του πιο "προσωπικού" -οπως το χαρακτήρισε ο Tim Cook- gadget της. Συναίσθημα και επικοινωνία, υπενθύμιση να μένουμε δραστήριοι και τρόπους με τους οποίους το Apple Watch διευκολύνει την καθημερινότητά μας:

Apple Watch - US:

Apple Watch - UP:

Apple Watch - RISE:

Φυσικά η ιστορία θα μπορούσε να τελειώνει εδώ, ή στο ταμείο του καταστήματος, όμως επειδή είμαστε στην εποχή όπου "ουδεν κρυπτόν υπό του Internet", δύο εταιρείες ανέλαβαν να τσεκάρουν τα "εντόσθια" της συσκευής και την ανθεκτικότητα του Watch ως gadget καθημερινής χρήσης - άρα και έκθεσης σε φθορές.

Τo πρώτο βίντεο ρίχνει φως μεταξύ άλλων, στην περιορισμένης διάρκειας μπαταρία (18 ώρες) του Apple Watch και το δεύτερο, της Consumer Reports, στην ανθεκτικότητα του γυαλιού που καλύπτει το καντράν του.

iFix it:

Consumer Reports:

 

Όπως ήταν αναμενόμενο, καμμιά συσκευή της Apple δεν κάνει ένα ολοκληρωμένο λανσάρισμα χωρίς να συνοδεύεται κι από ένα "σκανδαλάκι" τύπου -gate (antennagate, bendgate) και το Apple Watch δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού, ήδη, το 9to5Mac δημοσιεύει τις πρώτες αναφορές (και τις λύσεις του προβλήματος) που θέλουν το μεταλλικό μέρος του Apple Watch να χαράσσεται πολύ εύκολα από την καθημερινή χρήση.

3 διαφημίσεις και 3 facts για το Apple Watch Facebook Twitter

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια