Η Unilever επενδύει στην πράσινη ανάπτυξη: Βιοδιασπώμενα τα 70.000 προϊόντα της έως το 2030

Η Unilever επενδύει στην πράσινη ανάπτυξη: Βιοδιασπώμενα τα 70.000 προϊόντα της έως το 2030 Facebook Twitter
ΕΡΑ
0

Η Unilever σχεδιάζει να μετατρέψει και τα 70.000 προϊόντα της σε βιοδιασπώμενα μέσα στην επόμενη δεκαετία, αποκαλύπτοντας τον αποτύπωμα άνθρακα που χρησιμοποιήθηκε για την παραγωγή τους, στο πλαίσιο της πρόθεσής της για επένδυση στην «πράσινη ανάπτυξη».

Χθες, Δευτέρα, η εταιρεία που παράγει μεταξύ άλλων τα προϊόντα Dove, τη μαγιονέζα Hellmann's και τα παγωτά Ben & Jerry, αποκάλυψε το σχεδιασμό της για επίτευξη μηδενικών εκπομπών αερίων από τα προϊόντα της έως το 2039.

Επιπλέον, ανακοίνωσε πως θα επενδύσει 1 δισεκ. δολάρια σε ένα «ίδρυμα για το κλίμα και τη φύση» που θα αντιμετωπίζει ζητήματα όπως η αποδάσωση, η προστασία της άγριας ζωής και των αποθεμάτων νερού.

«Ενώ ο κόσμος βρίσκεται αντιμέτωπος με τις ολέθριες επιπτώσεις της πανδημίας κορωνοϊού και παλεύει με το σοβαρό ζήτημα της κοινωνικής ανισότητας, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε πως η κλιματική αλλαγή παραμένει απειλή για όλους μας» ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας - κολοσσού, Alan Jope.

Για την προστασία των υδάτινων πόρων, η εταιρεία στοχεύει να μετατρέψει τα προϊόντα της σε βιοδιασπώμενα σκευάσματα, σε συντονισμό με τους συνεργάτες της για να παράξουν αποσυντιθέμενες εναλλακτικές που προς το παρόν δεν υπάρχουν.

Πάνω από 2,1 εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο καταναλώνουν αμφίβολης ασφάλειας πόσιμο νερό, με την ανεπάρκεια υδάτινων πόρων να επηρεάζει το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού, σύμφωνα με στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας.

Η εταιρεία στοχεύει στην πλήρη απομάκρυνση ή αντιστάθμιση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα από το στάδιο της προμήθειας των υλικών της έως το στάδιο της πώλησης. Οι προμηθευτές της -που ξεπερνούν τις 60.000 παγκοσμίως- θα πρέπει να αποκαλύπτουν το αποτύπωμα άνθρακα σε προϊόντα και υπηρεσίας που προμηθεύουν ώστε η εταιρεία να είναι σε θέση να δημοσιοποιεί με διαφάνεια την ποσότητα άνθρακα που απελευθέρωσε κατά τη διαδικασία κατασκευής των προϊόντων της. Η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν αυτή η πληροφόρηση θα παρέχεται στο καταναλωτικό κοινό μέσω ετικέτας πάνω στο προϊόν ή online.

Επιπλέον, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της, η Unilever -τα προϊόντα της οποίας χρησιμοποιούν πάνω από 2 εκατομμύρια καταναλωτές ημερησίως- στοχεύει στην επίτευξη μιας αλυσίδας παραγωγής «κατά της αποψίλωσης» έως το 2023, με τη χρήση δορυφορικής παρακολούθησης, εντοπισμού γεωγραφικής θέσης και τεχνολογία blockchain ώστε να είναι σε θέση να γνωρίζει επακριβώς πού και πώς γίνεται η προμήθεια των εμπορευμάτων της.

Με πληροφορίες από CNN

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωπαϊκά χέλια: Οικολογική κρίση και λαθρεμπόριο

Περιβάλλον / Το «μαύρο χρυσάφι» των νερών: Πώς η Ευρώπη χάνει τα χέλια της από το παγκόσμιο λαθρεμπόριο

Η παράνομη διακίνηση ευρωπαϊκών χελιών απειλεί το είδος, με λαθρεμπόρους να χρησιμοποιούν σύνθετες διαδρομές για εξαγωγή στην Ασία. Η Ιαπωνία και η Ευρώπη προσπαθούν να σώσουν το χέλι μέσω συντονισμένων δράσεων και τοπικής εκτροφής
LIFO NEWSROOM
Πώς η αποψίλωση απειλεί τον καφέ - Η νέα παγκόσμια κρίση έρχεται από τη Βραζιλία

Περιβάλλον / Πώς η αποψίλωση απειλεί τον καφέ - Η νέα παγκόσμια κρίση έρχεται από τη Βραζιλία

Η αποψίλωση των δασών για την καλλιέργεια καφέ απειλεί να καταστρέψει το ίδιο το ρόφημα που αγαπά ο κόσμος - Νέα έρευνα της Coffee Watch αποκαλύπτει πώς η εξαφάνιση των δασών μειώνει τις βροχοπτώσεις και απειλεί τη βιωσιμότητα της παραγωγής καφέ παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Χελώνα Καρέρα: 6.100 φωλιές στον Κυπαρισσιακό Κόλπο - Έκκληση για άμεση εφαρμογή του εθνικού σχεδίου δράσης

Περιβάλλον / Χελώνα Καρέττα: 6.100 φωλιές στον Κυπαρισσιακό Κόλπο - Έκκληση για άμεση εφαρμογή του εθνικού σχεδίου δράσης

Παρά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της ωοτοκίας, οι ανθρωπογενείς πιέσεις (παραβιάσεις, υποβάθμιση οικοτόπων) συνεχίζονται σε ακτή και θάλασσα
LIFO NEWSROOM
Mattias Klum: Η Γη θα επιβιώσει — το θέμα είναι αν εμείς θα παραμείνουμε άξιοι της ομορφιάς της

Περιβάλλον / Mattias Klum: Η Γη θα επιβιώσει — το θέμα είναι αν εμείς θα παραμείνουμε αντάξιοι της ομορφιάς της

Ο διακεκριμένος Σουηδός φωτογράφος και σκηνοθέτης μιλά για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική κρίση και πώς η τέχνη μπορεί να εμπνεύσει δράση και συνείδηση.
ΦΙΛΙΩ ΡΑΓΚΟΥ