Γούντι Άλεν: «Έχω κάνει όλα όσα το κίνημα #MeToo θα ήθελε να πετύχει»

Γούντι Άλεν: «Έχω κάνει όλα όσα το κίνημα #MeToo θα ήθελε να πετύχει» Facebook Twitter
2

Εν όψει της πρεμιέρας της νέας του ταινίας στη Γαλλία, ο 83χρονος δημιουργός δηλώνει ότι στηρίζει το κίνημα #MeToo παρά τις κατηγορίες εναντίον του για σεξουαλική κακοποίηση από τη θετή του κόρη Ντίλαν Φάροου.

Τα σχόλια του υπέρ του κινήματος #MeToo έγιναν μια μέρα αφότου η Ντίλαν Φάροου, πουτον έχει κατηγορήσει επανειλημμένα ότι την κακοποίησε όταν ήταν παιδί, άσκησε έντονη κριτική στην Σκάρλετ Γιοχάνσον για τις δηλώσεις θερμής υποστήριξης προς τον σκηνοθέτη.

Μιλώντας στο France 24 πριν την παρισινή πρεμιέρα της νέας του ταινίας "A Rainy Day in New York", ο Άλεν ερωτήθηκε αν μετανιώνει για τη δήλωσή του το 2018 ότι όχι μόνο δεν έχει κάνει τίποτα μεμπτό αλλά θα έπρεπε ο ίδιος να είναι «η αφίσα του #MeToo κινήματος».

«Καθόλου», απάντησε. «Έχω συνεργαστεί με εκατοντάδες γυναίκες ηθοποιούς και καμιά ποτέ δεν εξέφρασε κανένα παράπονο. Ούτε μία. Επίσης ήμουν πάντα ένας από τους ελάχιστους εργοδότες που πλήρωναν την ίδια αμοιβή με τους άντρες στις γυναίκες. Έχω κάνει όλα όσα το κίνημα #MeToo θα ήθελε να πετύχει».

Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, η Σκάρλετ Γιοχάνσον είχε δηλώσει πίστη στην αθωότητα του Γούντι Άλεν σε σχέση με τις κατηγορίες της Ντίλαν Φάροου εναντίον του, προσθέτοντας: «Τον αγαπώ τον Γούντι. Τον πιστεύω».
Την Πέμπτη όμως η Ντίλαν Φάροου αντέδρασε με δήλωσή της στη θερμή υποστήριξη του θετού πατέρα της από την ηθοποιό λέγοντας ότι «έχει πολύ δρόμο για να καταλάβει το ζήτημα στο οποίο αναφέρεται και τον άνθρωπο που υποστηρίζει».

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

«Μου αρέσει να δουλεύω με τον Γιώργο» δήλωσε η Έμα Στόουν - «Η ταινία δείχνει τι συμβαίνει τώρα στην κοινωνία» τόνισε ο σκηνοθέτης
LIFO NEWSROOM
Το Μουσείου Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Το μουσείο ζητά από την κυβέρνηση να παρέχει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να καλυφθούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και τα μέτρα βιωσιμότητας – τονίζοντας ότι αυτό δεν αποτελεί απλώς οικονομική ενίσχυση, αλλά συμβατική υποχρέωση
LIFO NEWSROOM
Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

To ριμέικ του «Πολέμου των Ρόουζ» με την αγαπημένη του ελληνικού κοινού Ολίβια Κόλμαν, τα κλασικά «Σαγόνια του Καρχαρία» και η «Γεύση του Κερασιού» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Φρανκενστάιν» στο Φεστιβάλ Βενετίας - Δικτάτορες, πόλεμος, πυρηνικές απειλές και φανταστικά τέρατα κυριαρχούν στο φετινό πρόγραμμα
LIFO NEWSROOM
Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Πολιτισμός / Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία στη Βρετανία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Στα φετινά βραβεία είχε συμπεριληφθεί συγγραφέας που έχει αυτοχαρακτηριστεί ως «τερφ» και στηρίζει την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ - Τι απαντούν οι διοργανωτές
LIFO NEWSROOM
Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ο φεμινισμός έχει σύγχυση. Δυσκολεύεται ακόμα και να περιγράψει τα πραγματικά περιστατικά. Πόσο δε μάλλον να προτείνει λύσεις.Και για να μη φανεί αυτό προς τα έξω γίνεται πιο ακραίος. Σε θέσεις, απόψεις και μέσα που χρησιμοποιεί. Για να μην φανεί αυτό γίνεται σταθερά αγωνιστικοτερος. Πιο "φωνακλαδικος".Δεν έχει καν συγκεκριμένους στόχους. Μόνο εκφράζει συναίσθημα. Καταδικάζει την πολιτική επιστήμη στην οχλοκρατια. Αυτός που συγκινεί περισσότερο τα πλήθη τα σπρώχνει εδώ κι εκεί κερδάει.Η λογική βγαίνει από το παράθυρο. Και για να γίνει αυτό πρέπει να μην υπάρχει αντίλογος. Γι'αυτό η λογοκρισία του αντιλογου είναι συστημικό κομμάτι του φεμινισμού. Θα βαφτιστεί σεξισμός ή οτιδήποτε άλλο. Δεν πρέπει να ακουστεί ότι ο φεμινισμός είναι γεμάτος λογικά σφάλματα.Και αυτή είναι η κληρονομιά του από το ακροαριστερό παρελθόν του. Την οποία πασχίζει να κρύψει.Μέχρι την τελική επικράτηση Γούντι Άλεν είναι ένα ακόμη θύμα. Χωρίς τύψεις.
«Έχω συνεργαστεί με εκατοντάδες γυναίκες ηθοποιούς και καμιά ποτέ δεν εξέφρασε κανένα παράπονο.»Λέει ψέμματα, πάλι.Βλέπω έχει βολικά ξεχάσει την ηθοποιό Mariel Hemingway (www.wmagazine.com/story/mariel-hemingway-woody-allen-teenage-girls-first-kiss).