Έξαλλη έχει κάνει την Τζέιμι Λι Κέρτις η γκρίζα διαφήμιση της εταιρίας Fiji, που στην φετινή απονομή των Χρυσών Σφαιρών είχε «αναθέσει» σε μια κοπέλα με ένα δίσκο γεμάτο νερά να κυκλοφορεί πίσω από τους καλεσμένους στο κόκκινο χαλί. 

 

Η διάσημη ηθοποιός δημοσίευσε στο Instagram της ένα οργισμένο μήνυμα, όπου καταγγέλλει την εταιρία για την «κραυγαλέα προώθηση», δηλώνοντας απογοητευμένη που ανακάλυψε πως στην πόζα της έκανε photobombing ένα από τα μοντέλα της Fiji, το οποίο κι έγινε viral ως το «Fiji Water Girl». 

 

Όπως εξηγεί, έμαθε πως εμφανίζεται σε μια φωτογραφία με την Κέλεθ Κάθμπερτ-όπως ονομάζεται το μοντέλο- όταν ο σύζυγός της διάβασε ένα σχετικό άρθρο στο CNN.

 

«Ήξερα πως υπήρχε εκεί στημένος φωτογράφος και απομακρύνθηκα, ενώ είπαν φωναχτά πως δεν δεν θέλω να κάνω την διαφήμιση», εξηγεί στην ανάρτησή της.

 

Ωστόσο η 60χρονη ηθοποιός δεν κατάφερε τελικά να γλιτώσει την φωτογραφία με το Fiji Water Girl στο φόντο. «Οι σπόνσορες στις εκδηλώσεις πρέπει να παίρνουν άδεια από τον κόσμο όταν θέλουν να τους βγάλουν φωτογραφία δίπλα στα προϊόντα τους», τόνισε. 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

So, my husband, who doesn’t look at a lot of show business news sites, just mentioned that I was on the CNN website. I specifically moved away from the blatant promotions by Fiji and Moet where young women with their trays filled with their wares stood near a designated camera. I knew why there was a photographer poised there and I moved away as I said out loud that I didn’t want to be doing advertising for either. Clearly this angle shows that I moved from her being behind me and yet from the side it still happens. The sponsors of events need to get permission from people when they get them to take their picture next to products.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jamie Lee Curtis (@curtisleejamie) στις