Ο Μάνος Παπαγιάννης μιλά δημόσια για όσα έγιναν με τη Σοφία Παυλίδου: Παραβίασα το χώρο της, αλλά εγώ είμαι το θύμα

Ο Μάνος Παπαγιάννης μιλά δημόσια για όσα έγιναν με τη Σοφία Παυλίδου: Παραβίασα το χώρο της, αλλά εγώ είμαι το θύμα Facebook Twitter
6

Ο Μάνος Παπαγιάννης ο οποίος πρωταγωνιστεί στις καταγγελίες που έχει κάνει εναντίον του η ηθοποιός Σοφία Παυλίδου μίλησε τελικά το πρωί της Τετάρτης ευθέως για το περιστατικό.

Ο ηθοποιός ο οποίος όλες αυτές τις μέρες μιλούσε με σύντομες ανακοινώσεις μέσω δικηγόρου εμφανίστηκε στην τηλεόραση και μίλησε στη Φαίη Σκορδά, για πρώτη φορά.

Το απόσπασμα της συνέντευξης που προβλήθηκε στην εκπομπή δείχνει τον Μάνο Παπαγιάννη να αφηγείται τα όσα έγιναν στο θέατρο με εντελώς διαφορετικό τρόπο από τους ισχυρισμούς της Σοφίας Παυλίδου.

«Ξεκινάμε την κουβέντα θεωρώντας δεδομένο ότι υπήρξε βία. Μου κάνει τρομερή εντύπωση! Γιατί θεωρούμε δεδομένο ότι υπήρξε βία; Γιατί; Το ότι κάποιος κάνει μήνυση δεν σημαίνει τίποτα. Πώς θα νιώσεις τώρα που θα ακούσεις τα γεγονότα και θα έχεις άδικο;», αναφέρει στην παρουσιάστρια.

«Η κυρία Παυλίδου, την οποία ειλικρινά συμπαθώ, δεν έκανε μια κίνηση που έπρεπε να κάνει. Αυτό που λέγαμε με την ατάκα δεν ισχύει, είναι μια κίνηση που πρέπει να κάνει. Εγώ νόμιζα ότι έγινε κατά λάθος. Κι εκεί που άλλαζα και γέλαγα -μπορεί να σας το επιβεβαιώσει και ο κ. Καλυβάτσης- μου λέει «Η Σοφία Παυλίδου αυτή την κίνηση δεν την έκανε επίτηδες». «Τι λες;», του λέω. Ανοίγω την πόρτα και φωνάζω στον πάνω όροφο: «Ρε Σοφία, γιατί δεν έκανες αυτή την κίνηση»; Και μου είπε: «Δεν μου βγήκε και δεν το έκανα». Τι εννοείς δεν σου βγήκε και δεν το έκανες;

Υπήρξε μια ένταση, υπήρξαν εκατέρωθεν αντεγκλήσεις. Κι εγώ μίλησα άσχημα κι εκείνη μίλησε άσχημα. Κουβέντα στην κουβέντα υπήρξε ένταση και ύβρεις. Φεύγοντας να πάει στο καμαρίνι της και βρίζοντας ταυτόχρονα η Σοφία Παυλίδου -εγώ ήμουν κάτω- ήταν εξαιρετικά εριστική και είπε βρίζοντας αυτό το πράγμα εγώ δεν το κάνω. Και γυμνός όπως ήμουν ανεβαίνω πάνω να ζητήσω τον λόγο και να πω «Γιατί δεν την κάνεις; Δεν έχεις δικαίωμα να το κάνεις αυτό Σοφία και άνοιξα έντονα την πόρτα, το παραδέχομαι. Παραβίασα τον χώρο της. Δεκτόν. Άνοιξα έντονα την πόρτα. Το δέχομαι, λάθος μου».

 

Όμως δεν τη χτύπησα αναφέρει ο Μάνος Παπαγιάννης στη συνέχεια. «Είμαι το θύμα. Αμύνθηκα. Εκείνη μου επιτέθηκε», λέει χαρακτηριστικά.

 

«Αυτή με χτύπησε στο πρόσωπο και μάλιστα πολύ άσχημα. Εγώ αμύνθηκα»:

 
Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

4 σχόλια
Ξεκινά αυτή πρώτη το όλο θέμα, κόβει μια κίνηση που είναι υποχρεωμένη από συμβόλαιο της να κάνει. Αυτός νιώθει ότι αδικείται επαγγελματικά και αφού της ζητά το λόγο, αυτή προφανώς όχι μόνο δεν αισθάνεται ότι φταίει και τον αδικεί και του οφείλει εξηγήσεις ευγενικές και συγγνώμη , ακόμα κι αν τον είδε δικαιολογημένα φορτωμένο, αλλά του μιλά προφανώς απότομα, γειωτικά και του κλείνει την πόρτα. Ναι παραβίασε το χώρο της αλλά αυτή προηγουμένως είχε παραβιάσει τόσους κανόνες ηθικής, συμπεριφοράς, επαγγελματικό τητας κλπ. Αν είχε το θράσος και να του επιτεθεί πρώτη και αυτός απλά την απώθησε, πρόκειται για μια τεράστια αδικία!!!! Ο άνθρωπος έχασε τη δουλειά του κι αυτός έχει παιδιά! Το θέατρο έπρεπε να πει, παίζει μια εβδομάδα ο ένας και μια ο άλλος μέχρι να αποφασίσει η δικαιοσύνη...και να ζητήσει εξηγήσεις και από αυτή, γιατί ΑΥΤΗ ΚΑΙ το ξεκίνησε όλο ΚΑΙ το φούντωσε όλο. Άλλη μια περίπτωση που ο άνδρας γίνεται το εύκολο θύμα μιας βλαμμενης υπερβολικής πολιτικης ορθότητας που καλλιεργούν και επιβάλλουν πολλές γυναίκες με άλλοθι τα βάσανα κάποιων γυναικών παλαιότερων εποχών κυρίως. Τώρα έχουν αντιστραφεί τα πράγματα ως επί το πλείστον και τόσο στις οικογένειες όσο και στους εργασιακούς χώρους μάλλον είναι αυτές που εξασκούν την περισσότερη βία τελικά, που θέλουν πάντοτε να τη δικαιολογούν υπό το κάλυμμα ότι δεν είναι σωματική. Πόση βία άσκησε η κ. Παυλίδου στην προκειμένη περίπτωση;
Δεν ξέρει κανείς τι έγινε.Και γι αυτόν τον λόγο δεν γίνεται να δείχνουμε με δάχτυλο οποιονδήποτε. Ούτε την γυναίκα επειδή "τα ήθελε ο κ*λος τής" ούτε τον άντρα επειδή είναι άντρας. Μπορεί να φταίνε και οι δυο ή και κανείς και να είναι μια συκοφαντία.
Είναι τραγικό πάντως το γεγονός ότι επικαλείσαι κοινή λογική (όπως το σχόλιο σου), αλλά επειδή είναι η πολιτική ορθότητα έχει ξεφύγει, δέχεσαι περισσότερες αρνητικές απ' ότι θετικές ψήφους.