Μπορεί να βρισκόμαστε λίγο πριν το τέλος του χρόνου, αλλά φαίνεται πως ο Raf Simons δεν έχει καμία πρόθεση να χαλαρώσει τους ρυθμούς στον οίκο Calvin Klein.

 

Μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με το Andy Warhol Foundation και την επιλογή μερικών μεγάλων ονόματα στη μουσική βιομηχανία για τη νέα διαφημιστική καμπάνια εσωρούχων, ο Βέλγος σχεδιαστής παραμένει πολυάσχολος ενόψει το σόου AW18 που θα πραγματοποιηθεί στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης τον Φεβρουάριο. 

 

Μετά το «Our Family», για τις ανάγκες του οποίου οι Solange, Kelela και Dev Hynes πόζαραν σε ένα στάβλο φορώντας denim, έρχεται τώρα η νέα καμπάνια δια χειρός πάλι του φωτογράφου Willy Vanderperre, με πρωταγωνιστές την χιπ χοπ κολεκτίβα A$AP Mob, καθώς ο A$AP Rocky είναι ένας από τους μεγαλύτερους θαυμαστές του Simons. 

 

 

 

Εξελίσσοντας την παγκόσμια έκκληση #mycalvins του brand για δράση, το crew των Νεοϋορκέζων ράπερ της A$AP Mob - Rocky, Ferg, Nast, Twelvyy, Ant, Lou και J. Scott- πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια για τα denim ως μουσική οικογένεια. Συνδυάζοντας ομαδικές φωτογραφίες με ένα σύντομο βίντεο, η καμπάνια συνεχίζει την αμερικανική θεματολογία, με επίκεντρο την οικογένεια και την κοινωνία. Συζητώντας, γελώντας και χορεύοντας, «παίζουν» όλοι τους με τον τίτλο της καμπάνιας, αλλάζοντας το όνομα σε «Our Crew». 

 

 

 

Φέρνοντας κοντά διαφορετικά γκρουπ στη μουσική, το στιλ και την κουλτούρα, μέχρι την άνοιξη του 2018 το διάσημο brand θα κυκλοφορήσεις κι άλλες τέτοιου είδους καμπάνιες στο πλαίσιο της σειράς του με επίκεντρο την οικογένεια.