Σχεδόν όλες οι μητέρες που βλέπουν τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του ΒΒC κλαίνε

Σχεδόν όλες οι μητέρες που βλέπουν τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του ΒΒC κλαίνε Facebook Twitter
0

Ένα βαθιά συναισθηματικό φιλμάκι του BBC για τα Χριστούγεννα έχει γίνει viral προκαλώντας μεγάλη συγκίνηση και κάνοντας χιλιάδες μητέρες να δακρύσουν, όπως μεταδίδουν τα βρετανικά Μέσα.

Η διαφήμιση ξεκινά με μια τυπική και γνώριμη σε όλους σκηνή ενός πρωινού σε μια οικογένεια με σκληρά εργαζόμενη μητέρα.

Ο έφηβος γιος ετοιμάζεται για το σχολείο και προσπαθεί να κερδίσει λίγη προσοχή από τη μητέρα του.

Εκείνη τον αγνοεί και μέσα στον πανικό ετοιμάζεται για τη δουλειά της.

Ο γιος δοκιμάζει πάλι να θυμίσει τη μητέρα του πως το βράδυ του είχε πει πως θα ήταν μαζί, στέλνοντας μήνυμα στο κινητό της.

Ο πανικός συνεχίζεται στο γραφείο και ξαφνικά, κάπως μαγικά,  ο χρόνος παγώνει και αφυπνίζει τη μητέρα κάνοντάς την να κατανοήσει  πως υπάρχει κάτι πιο σημαντικό που πρέπει να κάνει.

 
TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM