Νίκος Βενιανάκης - Αρχιτέκτονας

Νίκος Βενιανάκης - Αρχιτέκτονας Facebook Twitter
0
Tι ακριβώς κάνατε στο κέντρο της Αθήνας σχετικά με το logo31;

Αρχικά, ο Γιώργος και ο Θάνος έστησαν το www.logo31.com, οπου παρότρυναν τον κόσμο του Twitter και όχι μόνο να υποβάλει τη δική του πρόταση για το logo31. Η συμμετοχή ήταν τεράστια. Αφού υπήρξε κόσμος που έδωσε έστω και 5 λεπτά από τον χρόνο του για να σχεδιάσει και να στείλει κάτι, ήταν πολύ κρίμα όλη αυτή η προσπάθεια να πάει χαμένη και να μη βγει με κάποιον τρόπο προς τα έξω. Έτσι τυπώθηκαν 3.500 αυτοκόλλητα με κάποια από τα πιο χαρακτηριστικά logo31 και την Κυριακή πήραμε τα ποδήλατά μας και ξεκίνησαμε να τα κολλάμε στο κέντρο της Αθήνας.

Για ποιον λόγο επιλέξατε τον συγκεκριμένο τρόπο δράσης;

Το αυτοκόλλητο ειναι εύκολο, γρήγορο, κολλάει παντού, δεν ενοχλεί οπως θα ενοχλούσε, ενδεχομένως, μια αφίσα. Επίσης, το συγκεκριμένο είναι και οικολογικό - βιοδιασπώμενο!

Ανταποκρίθηκε πολύς κόσμος στο κάλεσμά σας;

Δεν είχε γίνει κανένας απολύτως προγραμματισμός. Το κάλεσμα έγινε σχετικά αργά το πρωί της Κυριακής. Ξεκινήσαμε τέσσερις. Στη συνέχεια προστέθηκαν και άλλοι τρεις. Ίσως, αν δεν κάναμε και τόσες στάσεις για μπίρες και καφέδες, να είχαμε καταφέρει να κολλήσουμε περισσότερα. Μην εκπλαγείτε αν τα δείτε και σε άλλες πόλεις τις επόμενες μέρες.

Τι θα έλεγες σε έναν ΟΝΝΕΔίτη αν σε ρωτούσε γιατί ασχολείσαι τόσο πολύ με το logo31;

Γιατί μπορώ! Άλλωστε, στο μανιφέστο μας στο logo31.com εξηγούμε ότι η ιστορία της ΟΝΝΕΔ είναι πια παρελθόν. Το πρότζεκτ logo31 ξεκινά εκεί που τελειώνει το θέμα της επικοινωνιακής γκάφας.

Οι επόμενες δράσεις ποιες θα είναι;

Η επιτυχία του πρότζεκτ νομίζω οτι βασίζεται στον μη προγραμματισμό του. Ένα είναι το σύνθημα: αυθορμητισμός και δημιουργικότητα. To πρότζεκτ logo31 ήταν μια αυθόρμητη ιδέα που αποδεικνύει τι είδους δύναμη μπορεί να έχουν οι ψηφιακές κοινότητες. Ευχόμαστε και άλλοι να σκεφτούν κάτι ανάλογο. Η διαδικασία, από την υποβολή των προτάσεων μέχρι και την «αυτοκόλληση» της Κυριακής, ήταν ό,τι πιο διασκεδαστικό έχω κάνει εδώ και καιρό!

To κάλεσμα στο site πώς πάει;

Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 180 μέσα σε 4 μέρες. Οι δε επισκέψεις στο site ξεπέρασαν τις 10.000 σε μια εβδομάδα.

Εντυπωσιακό δεν είναι;

Οι συμμετοχές ειναι πραγματικά εντυπωσιακές. Και να φανταστείς οτι οι περισσότερες δεν προέρχονται καν από γραφίστες.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM