To Netflix σαρώνει σε όλο τον κόσμο: 117,6 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως

To Netflix σαρώνει σε όλο τον κόσμο: 117,6 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως Facebook Twitter
0

Με ταχύ ρυθμό αυξάνονται οι συνδρομητές του Netflix σε όλο στον κόσμο (και στην Ελλάδα), φθάνοντας τα 117,6 εκατομμύρια στην αρχή του 2018.

Η εξέλιξη αυτή, που ξεπέρασε τις προσδοκίες των επενδυτών, ώθησε για πρώτη φορά τη χρηματιστηριακή αξία του Netflix στη Γουόλ Στριτ πάνω από τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 η εταιρεία «έκλεισε» δύο εκατομμύρια περισσότερους συνδρομητές σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις, τριπλασιάζοντας τα κέρδη της.

Το Netflix έχει πλέον εισχωρήσει σε πάνω από τα μισά αμερικανικά νοικοκυριά με ευρυζωνική σύνδεση και «χτίζει» ολοένα μεγαλύτερη πελατειακή βάση σε 190 χώρες, επενδύοντας δισεκατομμύρια δολάρια στην παραγωγή νέων ταινιών και σειρών.

Στο τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2017 το Netflix κέρδισε σχεδόν δύο εκατομμύρια νέους συνδρομητές στις ΗΠΑ και άλλα 6,4 εκατομμύρια στον υπόλοιπο κόσμο.

«Το Netflix ρίχνει όλο και περισσότερα χρήματα για τη δημιουργία περιεχομένου και αυτό μεταφράζεται άμεσα σε περισσότερους συνδρομητές. Βλέπει μια τεράστια ευκαιρία και κινείται όσο γρήγορα μπορεί, για να την εκμεταλλευθεί», δήλωσε ο αναλυτής Ρίτσαρντ Γκρίνφιλντ της BTIG, σύμφωνα με το πρακτορείοm Reuters.

H εταιρεία προτίμησε να χρεωθεί ζημιά 39 εκατ. δολαρίων, όταν σταμάτησε τη συνεργασία της με τον ηθοποιό Κέβιν Σπέισι, μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε σε βάρος του. Το Netflix σταμάτησε προσωρινά την παραγωγή της σειράς "House of Cards" για να «διαγράψει» το ρόλο του Σπέισι, ενώ αποφάσισε επίσης να μην κυκλοφορήσει την έτοιμη ταινία «Γκορ», όπου πρωταγωνιστούσε ο τελευταίος ως Γκορ Βιντάλ.

Η άνοδος του Netflix υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς από μία εταιρεία που διακινούσε βιντεοκασέτες DVD μέσω ταχυδρομείου, εξελίχθηκε σε κολοσσό παραγωγής ταινιών και σειρών, που διανέμονται online σε συνδρομητές. Το 2018 σχεδιάζει να επενδύσει έως 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές, έχοντας να αντιμετωπίσει ανταγωνιστές όπως η Walt Disney και η Hulu της Amazon.

Πέρυσι τον Οκτώβριο το Netflix αύξησε τις τιμές στις περισσότερες συνδρομές του για να μπορέσει να χρηματοδοτήσει τις μεγάλες επενδύσεις του. Τα έσοδά του στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 έφθασαν τα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι επενδυτές δείχνουν εμπιστοσύνη ότι η εταιρεία θα μεγαλώσει κι άλλο, γι' αυτό η μετοχή της κινείται ανοδικά.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM