Νέα Focus-Bari 2025: Πρώτη ξανά η LiFO

Νέα Bari-Focus 2025: Πρώτη ξανά η LiFO Facebook Twitter
0

Σε μια εποχή έντονου ανταγωνισμού στον χώρο των media, με συνεχείς αλλαγές και εξελίξεις, και φυσικά τον κομβικό ρόλο των social media, η LiFO συνεχίζει να διατηρεί τη δυναμική της παρουσία, ξεχωρίζοντας τόσο στον έντυπο τύπο όσο και στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της νέας έρευνας Focus-Bari, η LiFO παραμένει το κορυφαίο εβδομαδιαίο έντυπο σε πανελλαδικό επίπεδο, ανεξαρτήτως ηλικιακής κατηγορίας.

Παράλληλα, το LiFO.gr καταγράφει σημαντικές επιδόσεις στις νεανικές και πιο δυναμικές ηλικίες, που καθορίζουν τις σύγχρονες τάσεις.

Νο.1 εβδομαδιαίο έντυπο

Στην αναγνωσιμότητα των εβδομαδιαίων εντύπων η LIFO αναδεικνύεται για μία ακόμα φορά ως το κορυφαίο ελληνικό media brand με μεγάλη διαφορά από τον άμεσο ανταγωνιστή της, σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες.

LiFO…………………………………......….503,6
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ…..........464,2
ΑΤΗΕNS VOICE……................................407,9
ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ……………..334,0
 

Παράλληλα, όμως, διατηρεί την πρωτοκαθεδρία της και στα sites μεταξύ των εβδομαδιαίων εκδόσεων.

 No.1 site μεταξύ των εβδομαδιαίων εκδόσεων 

LiFO…………………………………......…. 1.454,9
TA NEA ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚO…………....... 1.030,3
ATHENS VOICE........................……........1.012,2
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ…………………..….........797,1
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ…...........697,1

Νέα Bari-Focus 2025: Πρώτη ξανά η LiFO Facebook Twitter

Ταυτόχρονα, η LiFO παρουσιάζει σημαντικές επιτυχίες στα πιο νεανικά και δυναμικά κοινά, τόσο μεταξύ των ενημερωτικών sites όσο και στη συνδυασμένη αναγνωσιμότητα τίτλων (με εβδομαδιαίο έντυπο και site), μεταξύ των κορυφαίων ελληνικών media.

Νο.2 στα sites εφημερίδων πανελλαδικά στις ηλικίες 13-54

Protothema.gr………………..1461,4
LiFO.gr …………………….....1162,3
Kathimerini.gr …………….….1055,3
Tovima.gr …………………… .875,9

Νο.2 σε συνδυαστική αναγνωσιμότητα (print/digital) πανελλαδικά στις ηλικίες 13-44

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ………………………………1259,5
LiFO…………………………………………. 984,5
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ……......907,9
ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ…………….......815,8
 

Όπως επιβεβαιώνουν και τα ευρήματα της Focus-Bari για ακόμα μία χρονιά, η δυναμική του brand LiFO συνεχίζει την ανοδική της πορεία, γεγονός που αποδίδεται σε πολλούς παράγοντες:

α) Στη στρατηγική ανάπτυξης, με καινοτόμες προτάσεις στον χώρο των ειδικών εκδόσεων, του διαδικτύου και του multimedia περιεχομένου.


β) Στη δημιουργία ολοκληρωμένων 360° ενεργειών που εστιάζουν σε θέματα ενδιαφέροντος για το κοινό και την κοινωνία.


γ) Στην αφοσίωσή μας στην έγκυρη δημοσιογραφία και την υψηλής ποιότητας αρθρογραφία.


δ) Στη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες μας, καθώς και στην ικανότητά μας να προσεγγίζουμε και να συνδεόμαστε με τις νεότερες γενιές.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας!

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανθή Βούλγαρη: «Είναι σοβαρό» - Θα κινηθεί νομικά για επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το παιδί της

TV & Media / Ανθή Βούλγαρη: «Είναι σοβαρό» - Θα κινηθεί νομικά για επεξεργασμένες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν με το παιδί της

«Φαντάσου τι μπορεί να είχε γίνει αν είχα δείξει το πρόσωπο του μωρού, τι θα γινόταν και που θα μπορούσε να παίξει» ανέφερε μεταξύ άλλων η γνωστή δημοσιογράφος
THE LIFO TEAM
Eurovision 2026: «Δεν έχει θέση στο ράφι μου» - To Nemo επιστρέφει το τρόπαιο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το Ισραήλ

TV & Media / Eurovision 2026: «Δεν έχει θέση στο ράφι μου» - To Nemo επιστρέφει το τρόπαιο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το Ισραήλ

Το βίντεο και η ανάρτηση του νικητή της Eurovision 2024, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απόφαση της EBU να επιτρέψει στο Ισραήλ να συμμετάσχει στον διαγωνισμό του 2026
THE LIFO TEAM
Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

TV & Media / Αρναούτη για τροχαίο Παντελίδη: «Καρφώθηκε σίδερο στον πνεύμονα μου, έσπασαν τα πλευρά μου, ήμουν κατασφαγμένη»

«Βγήκε μία απόφαση που ήταν κατάφωρα άδικη» ξεκαθαρίζει στις πρώτες της δηλώσεις μετά την εκδίκαση της υπόθεσης των αποζημιώσεων για το τροχαίο δυστύχημα
LIFO NEWSROOM
Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

TV & Media / Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

Η εταιρεία ανέφερε ότι η πρότασή της αποτελεί «ανώτερη εναλλακτική» συγκριτικά με αυτήν της Netflix, προσφέροντας περισσότερα μετρητά άμεσα στους μετόχους και μεγαλύτερες πιθανότητες έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές
LIFO NEWSROOM