Η τηλεθέαση του Bravo Ρούλα και το ζεϊμπέκικο με ιαχές από τον Γκλέτσο

Η τηλεθέαση του Bravo Ρούλα και το ζεϊμπέκικο με ιαχές από τον Γκλέτσο Facebook Twitter
14


Η Ρούλα Κορομηλά κατάφερε την προηγούμενη εβδομάδα να αφήσει πίσω της  το "Στην υγειά μας ρε παιδιά" που σχεδόν κάθε Σάββατο διεκδικεί και κερδίζει την πρωτιά της τηλεθέασης.

Χθες, στην δεύτερη εκπομπή της, επιστρατεύτηκαν και πάλι αρκετοί καλεσμένοι οι οποίοι γέμισαν το πεντάωρο πρόγραμμα και το Τwitter ήταν και πάλι ετοιμοπόλεμο να σχολιάσει.

Οι τρεις πιο συζητημένες στιγμές στα social media ήταν το ζεϊμπέκικο του Απόστολου Γκλέτσου στο πλατό, η συγκίνηση του Τάκη Ζαχαράτου σε ένα βίντεο για τον Μιχάλη Ασλάνη, αλλά και όσα έγιναν πριν το φινάλε της εκπομπής, στις 2 παρά κάτι τα μεσάνυχτα. Η επίδειξη CrossFit που έκανε ο ηθοποιός/παρουσιαστής και αθλητής Δημήτρης Βλάχος σχολιάστηκε καθώς σε ένα βραδινό σόου δεν είναι και πολύ συνηθισμένο να βλέπεις γυμναστική - και ειδικά τόσο αργά τη νύχτα.

Ωστόσο, το ενδιαφέρον των τηλεθεατών παρουσίασε υποχώρηση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της τηλεθέασης που μόλις δημοσίευσε το zappit.gr, στο γενικό σύνολο ο Σπύρος Παπαδόπουλος επανήλθε, ωστόσο στο κοινό 15 - 44 η Ρούλα Κορομηλά κατάφερε να κρατήσει το προβάδισμα.

Γενικό Σύνολο
Bravo Ρουλα 13,6%
Στην υγειά μας ρε παιδιά 23,7%

Δυναμικό κοινό
Bravo Ρούλα 13,1%
Στην υγειά μας ρε παιδιά 10,8%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

TV & Media
14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM