Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά των εκπομπών που έκαναν πρεμιέρα

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά των εκπομπών που έκαναν πρεμιέρα Facebook Twitter
Unsplash
0

Στη «μάχη της τηλεθέασης» ρίχθηκαν χθες οι περισσότερες πρωινές, μεσημεριανές και απογευματινές εκπομπές που έκαναν πρεμιέρα για την σεζόν 2021-2022.

Νέα και παλιά σχήματα, ενημερωτικού και ψυχαγωγικού περιεχομένου, «δοκίμασαν τα νερά» την πρώτη ημέρα της εβδομάδας. 

Στην πολύ πρωινή ζώνη, η εκπομπή Happy Day επικράτησε στο δυναμικό κοινό, ενώ ακολούθησαν η Κοινωνία Ώρα Mega και το Καλημέρα Ελλάδα.

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter

Την σκυτάλη στην επόμενη πρωινή ζώνη πήραν οι εκπομπές «Πάμε Δανάη» και «Το Πρωινό». 

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter

Στη μεσημβρινή ζώνη, τα μεγαλύτερα ποσοστά συγκέντρωσαν η Ελένη Μενεγάκη και ο Νίκος Μουτσινάς, ενώ ακολούθησαν το Shopping Star με την Βίκυ Καγιά και το παιχνίδι Ρουκ Ζουκ που παρουσιάζει η Ζέτα Μακρυπούλια.

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter

Το απόγευμα, στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν ο Τροχός της Τύχης, το Live News και το «Κάτι Ξαναψήνεται» που σήμανε και την επιστροφή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου στη μικρή οθόνη. 

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter

Όσο για την Prime Time, οι σειρές Σασμός και Άσε μας ρε μαμά, άφησαν τρίτο στην κατάταξη το GNTM. 

Η τηλεθέαση της Δευτέρας: Τα ποσοστά πρεμιέρας για τις εκπομπές Facebook Twitter
TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM