Η τέχνη του cross-marketing

Η τέχνη του cross-marketing Facebook Twitter
0

Το «New Yorker» της προηγούμενης εβδομάδας κυκλοφόρησε με εξώφυλλο που δημιούργησε ο ζωγράφος Jorge Colombo χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Brushes του iPhone.

Ανεξάρτητα από το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, το σημαντικό είναι πως πρόκειται για μια πανέξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, η οποία είχε εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο για το περιοδικό, που έγινε είδηση μόνο και μόνο για το εξώφυλλό του, όσο και για το Brushes που αύξησε τις πωλήσεις του αμέσως μετά την κυκλοφορία του «New Yorker».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ντέιβιντ Γκέφεν άφησε το Χόλιγουντ ως βασιλιάς. Τώρα ένα «βρόμικο» διαζύγιο απειλεί να καταστρέψει τα πάντα.

TV & Media / Ο Ντέιβιντ Γκέφεν άφησε το Χόλιγουντ ως βασιλιάς. Τώρα ένα «βρόμικο» διαζύγιο απειλεί να καταστρέψει τα πάντα

Ο θρύλος της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας ήθελε να περάσει τα χρόνια της συνταξιοδότησής του δωρίζοντας σε φιλανθρωπικούς σκοπούς τα 9 δισ. δολάρια του και ταξιδεύοντας με το γιοτ του. Αντί γι’ αυτό, βρίσκεται, στα 82 του, παγιδευμένος σε μια εκρηκτική μάχη με έναν πρώην σύντροφο που είναι μισό αιώνα νεότερός του.
LIFO NEWSROOM