Η Γκουίνεθ Πάλτροου «πούλησε» πάνες πολυτελείας 120 δολαρίων γιατί ήθελε να τους τσαντίσει όλους

Η Γκουίνεθ Πάλτροου «πούλησε» πάνα πολυτελείας 120 δολαρίων για να τους τσαντίσει όλους Facebook Twitter
0

Μετα το κερί με άρωμα αιδοίο, μία άλλη διαφήμιση στο Goop, το ηλεκτρονικό κατάστημα της ηθοποιού Γκουίνεθ Πάλτροου, προκάλεσε «χιονοστιβάδα» σχολίων και αντιδράσεων στα social media. 

Ο λόγος για την "Diapér", μια πάνα πολυτελείας, μίας χρήσης, «με επένδυση από παρθένο μαλλί αλπακά και κλιπ με πολύτιμους λίθους κεχριμπαριού, γνωστούς για τις αρχαίες συναισθηματικά καθαρτικές τους ιδιότητες.»

Η διαφήμιση στο Instagram διατείνεται πως κάθε πάνα είναι εμποτισμένη με άρωμα γιασεμιού και περγαμόντου που θα αναζωογονεί το κάθε τυχερό μωρό. Η δωδεκάδα θα στοίχιζε στους γονείς 120 δολάρια - δηλαδή 10 ευρώ η κάθε πάνα. 

Η Γκουίνεθ Πάλτροου «πούλησε» πάνα πολυτελείας 120 δολαρίων για να τους τσαντίσει όλους Facebook Twitter
Η Γκουίνεθ Πάλτροου «πούλησε» πάνα πολυτελείας 120 δολαρίων για να τους τσαντίσει όλους Facebook Twitter

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι πανάκριβες πάνες προκάλεσαν την οργή πολλών χρηστών. Ωστόσο κανείς από τους πλούσιους και ενθουσιασμένους γονιούς δεν κατάφερε να αγοράσει ούτε μία δωδεκάδα, και τον λόγο εξήγησε η ίδια η Πάλτροου στο αμέσως επόμενο ποστ. 

«Το Goop λάνσαρε μια πάνα πολυτελείας μίας χρήσης, για 120 δολάρια την δωδεκάδα. Και πάρα πολλοί εξοργίστηκαν. Αυτό είναι καλό. Ήταν σχεδιασμένο να μας εκνευρίσει. Γιατί αν το να αντιμετωπίζουμε τις πάνες ως προϊόν πολυτελείας σας εξοργίζει, εξίσου θα πρέπει να εκνευρίζεστε και με την φορολόγησή τους ως προϊόν πολυτελείας. Η Diapér είναι ένα ψεύτικο προϊόν, με στόχο να ρίξει σε φως σε ένα πραγματικό πρόβλημα. Παρά την απόλυτη ανάγκη για πάνες, σε 33 πολιτείες των ΗΠΑ δεν αντιμετωπίζονται ως κάτι απολύτως απαραίτητο και φορολογούνται ως προϊόντα πολυτελείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μία στις τρεις οικογένειες να δυσκολεύεται να τις προμηθευτεί. Αν και η ακύρωση του φόρου δεν είναι περίπλοκη λύση, θα επέτρεπε σε πολλές οικογένειας να εξασφαλίσουν τις πάνες του επόμενου μήνα» καταλήγει η ηθοποιός, καλώντας τους ακολούθους της να στηρίξουν την καμπάνια. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM
Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM