Η Γκουίνεθ Πάλτροου «πούλησε» πάνες πολυτελείας 120 δολαρίων γιατί ήθελε να τους τσαντίσει όλους

Η Γκουίνεθ Πάλτροου «πούλησε» πάνα πολυτελείας 120 δολαρίων για να τους τσαντίσει όλους Facebook Twitter
0

Μετα το κερί με άρωμα αιδοίο, μία άλλη διαφήμιση στο Goop, το ηλεκτρονικό κατάστημα της ηθοποιού Γκουίνεθ Πάλτροου, προκάλεσε «χιονοστιβάδα» σχολίων και αντιδράσεων στα social media. 

Ο λόγος για την "Diapér", μια πάνα πολυτελείας, μίας χρήσης, «με επένδυση από παρθένο μαλλί αλπακά και κλιπ με πολύτιμους λίθους κεχριμπαριού, γνωστούς για τις αρχαίες συναισθηματικά καθαρτικές τους ιδιότητες.»

Η διαφήμιση στο Instagram διατείνεται πως κάθε πάνα είναι εμποτισμένη με άρωμα γιασεμιού και περγαμόντου που θα αναζωογονεί το κάθε τυχερό μωρό. Η δωδεκάδα θα στοίχιζε στους γονείς 120 δολάρια - δηλαδή 10 ευρώ η κάθε πάνα. 

Η Γκουίνεθ Πάλτροου «πούλησε» πάνα πολυτελείας 120 δολαρίων για να τους τσαντίσει όλους Facebook Twitter
Η Γκουίνεθ Πάλτροου «πούλησε» πάνα πολυτελείας 120 δολαρίων για να τους τσαντίσει όλους Facebook Twitter

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι πανάκριβες πάνες προκάλεσαν την οργή πολλών χρηστών. Ωστόσο κανείς από τους πλούσιους και ενθουσιασμένους γονιούς δεν κατάφερε να αγοράσει ούτε μία δωδεκάδα, και τον λόγο εξήγησε η ίδια η Πάλτροου στο αμέσως επόμενο ποστ. 

«Το Goop λάνσαρε μια πάνα πολυτελείας μίας χρήσης, για 120 δολάρια την δωδεκάδα. Και πάρα πολλοί εξοργίστηκαν. Αυτό είναι καλό. Ήταν σχεδιασμένο να μας εκνευρίσει. Γιατί αν το να αντιμετωπίζουμε τις πάνες ως προϊόν πολυτελείας σας εξοργίζει, εξίσου θα πρέπει να εκνευρίζεστε και με την φορολόγησή τους ως προϊόν πολυτελείας. Η Diapér είναι ένα ψεύτικο προϊόν, με στόχο να ρίξει σε φως σε ένα πραγματικό πρόβλημα. Παρά την απόλυτη ανάγκη για πάνες, σε 33 πολιτείες των ΗΠΑ δεν αντιμετωπίζονται ως κάτι απολύτως απαραίτητο και φορολογούνται ως προϊόντα πολυτελείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μία στις τρεις οικογένειες να δυσκολεύεται να τις προμηθευτεί. Αν και η ακύρωση του φόρου δεν είναι περίπλοκη λύση, θα επέτρεπε σε πολλές οικογένειας να εξασφαλίσουν τις πάνες του επόμενου μήνα» καταλήγει η ηθοποιός, καλώντας τους ακολούθους της να στηρίξουν την καμπάνια. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM