Γιάννης Αρβανίτης

Γιάννης Αρβανίτης Facebook Twitter
0
Τι είναι το «LogotherapyProject»;

Είναι η συλλογή 50 logos που συμπυκνώνουν ανατρεπτικές κι επίκαιρες οπτικοποιημένες δηλώσεις για το σήμερα. Μαζί με τον εικαστικό Αλέξανδρο Ψυχούλη καλέσαμε 50 γραφίστες, εικαστικούς, αρχιτέκτονες, ποιητές, DJs και άλλους να επεξεργαστούν και να καταθέσουν ένα σχόλιο σε σχέση με το πού βρισκόμαστε. Αυτό που θα δείτε είναι πειραγμένα εμπορικά σήματα, απρόσμενα αποφθέγματα, ποιητικά pictograms, QR και άλλα πολλά που κινούνται μεταξύ σαρκασμού και ρομαντισμού, χιούμορ και προβληματισμού. Όλα αυτά με τη μορφή αυτοκόλλητων βινυλίων που μπορείτε ν’ αποκτήσετε.

Είχε κόσμο στα εγκαίνια της έκθεσης;

Υπήρξε μεγάλη ανταπόκριση. Είναι ευχάριστο που πια η «καλλιτεχνική» παραγωγή δεν αναζητείται αποκλειστικά σε παραδοσιακούς εκθεσιακούς χώρους κι έχει γίνει αντιληπτό πως υπάρχουν και άλλες -συνεργατικές- εναλλακτικές που εμπλουτίζουν κι ενθαρρύνουν την παραγωγή. Εξάλλου, αυτή είναι και η λογική του dezaar/PROTOTYPES που μας φιλοξενεί.

Στις μέρες μας κατακλυζόμαστε από χιλιάδες μηνύματα και εικόνες. Ποια είναι τα προτερήματα ενός logo;

Το logo έχει να κάνει με την επικοινωνία και την καταγραφή ενός μηνύματος μέσα από την οπτικοποίησή του. Η πιο προκλητική διάσταση είναι η αμεσότητα και η ταύτιση με το περιεχόμενο. Αυτή είναι και η παράμετρος που κρατάμε στο πρότζεκτ, παίζοντας και παραποιώντας στην ουσία τη σημασία του όρου «logo».

Εκτός από την παιχνιδιάρικη-χιουμοριστική πλευρά ή την καθαρά εμπορική, ένα logo μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με «σοβαρές» πολιτικές προεκτάσεις;

Εάν ένα logo αρθρώνει λόγο, τότε η πολιτική διάσταση είναι ευνόητη. Αυτό κρύψαμε στο λογοπαίγνιο που κάνουμε με το όνομα του πρότζεκτ, στρέφοντας το ενδιαφέρον μας στο περιεχόμενο των logos.

 

Σε ποιό μέσο ή/και σε ποια επιφάνεια πιστεύετε ότι μεγιστοποιεί την επίδρασή του;

Logos υπάρχουν κι ενσωματώνονται παντού με διαφορετικούς τρόπους, ακόμη και ασυναίσθητα: από τα emoticons των social media ως τα σκίτσα των σημειώσεών μας. Όλα τα μέσα προσφέρονται. Το πόσο δραστικό είναι ένα logo έχει να κάνει περισσότερο με την αμεσότητα και την πρωτοτυπία που μεταφέρει το μήνυμα.

Ένα logo ισούται με χίλιες λέξεις;

Ισούται με όσες σκέψεις και εικόνες μπορεί ν’ ανακινήσει στον καθένα μας και όλοι κουβαλάμε διαφορετικό και πλούσιο απόθεμα. Αυτό είναι πάντα συναρπαστικό.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας logoαπό την έκθεση;

Τα βλέπω και τα διαβάζω διαφορετικά σχεδόν κάθε φορά, οπότε αλλάζω συνεχώς γνώμη.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM