Είναι υπερβολικά γκέι και απαγορεύτηκε στην τηλεόραση του Σικάγο

Είναι υπερβολικά γκέι και απαγορεύτηκε στην τηλεόραση του Σικάγο Facebook Twitter
2

Η εταιρεία λιπαντικών «Boy Butter» δημιούργησε ένα νέο σποτ με πρωταγωνιστή τον γκέι περφόρμερ Seth Fornea. Σκοπός της ήταν η διαφήμιση να προβληθεί κατά τη διάρκεια της δημοφιλούς εκπομπής 'RuPaul's Drag Race' σε μεγάλες αγορές όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Σικάγο.

Όμως η διαφήμιση φαίνεται πως δεν κατάφερε να πάρει έγκριση για προβολή στην καλωδιακή του Σικάγο, δεδομένου ότι η Comcast πιστεύει ότι η διαφήμιση είναι «πολύ γκέι».

Οργισμένος με την απόφαση αυτή, ο ιδρυτής της εταιρίας Eyal Feldman έγραψε στην ανακοίνωσή του: «Νομίζω ότι τελικά ο χαμένος είναι το Σικάγο και αυτό είναι μια σαφή απεικόνιση του πόσο πολύ ντροπιασμένη και στιγματισμένη είναι η σεξουαλικότητά μας».

«Ακόμα κι αν αυτή η διαφήμιση έχει ως στόχο να προβληθεί σε εκπομπή με drag queen διαγωνισμό στο VH1 το βράδυ, η διάκριση αυτή δεν έχει σημασία, όταν υπάρχει ομοφοβία ή σεξισμός», αναφέρει ενώ αφήνει και αιχμές πως ίσως οι κανόνες να γίνονται πιο αυστηροί για χάρη μεγάλων εμπορικών εταιριών που θέλουν να διαφημιστούν.

Ο Feldman, αλλά και πολλά LGBT περιεχομένου μίντια, σημειώνουν επίσης πως υπάρχουν αρκετές διαφημίσεις που είναι πολύ πιο προκλητικές και δείχνουν ημίγυμνες γυναίκες, αλλά αυτές δεν αντιμετώπισαν ποτέ λογοκρισία. «Η απαγόρευση της διαφήμισης του Boy είναι υποκρισία», γράφει ο ιδιοκτήτης της.

«Μια σέξι γυναίκα που προκαλεί και δείχνει πολύ δέρμα  είναι ωραία, αλλά αν απλά αντικατασταθεί με έναν ομοφυλόφιλο, γίνεται μια πολύ διαφορετική ιστορία», καταλήγει.

Η τηλεόραση Comcast του Σικάγο δεν έχει προβεί σε σχόλιο και δεν έχει απαντήσει στις κατηγορίες.

 
TV & Media
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια