Unilever: O γίγαντας των καταναλωτικών αγαθών θα διαφημίζεται πλέον μόνο σε «έγκυρα μέσα»

Unilever: O γίγαντας των καταναλωτικών αγαθών θα διαφημίζεται πλέον μόνο σε «έγκυρα μέσα» Facebook Twitter
Κεντρικά γραφεία της Unilever στο Ρότερνταμ, Ολλανδία
0

Η Unilever, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, θα επιλέξει ένα δίκτυο "αξιόπιστων εκδοτών" με τους οποίους θα συνεργαστεί διαφημιστικά, δαπανώντας το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού της στο μάρκετινγκ, σε μια ακόμη προσπάθεια να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής διαφήμισης. 

Η πρωτοβουλία του γίγαντα καταναλωτικών αγαθών, που πρόκειται να ανακοινωθεί την Πέμπτη, αποσκοπεί στο να δώσει στον κατασκευαστή του σαπουνιού Dove και της μαγιονέζας  Hellmann's μεγαλύτερο έλεγχο και διαφάνεια ως προς το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις των προϊόντων του.

Ως γνωστόν στο νέο άναρχο σύστημα διαφήμισης του ίντερνετ δεν είναι απίθανο διαφημίσεις να εμφανίζονται σε σάιτ και πλατφόρμες αμφίβολης αισθητικής ή fake news, διασύροντας το κύρος του προϊόντος αντί να το προωθούν.

Η εταιρεία αρνήθηκε να πει ποιοι ψηφιακοί εκδότες θα επιλεγούν τελικά.

«Πρώτα απ όλα βγαίνουμε και ανακοινώνουμε τη βούλησή μας και στη συνέχεια θα βρούμε με ποιούς εκδότες θα συνεργαστούμε», είπε ο Keith Weed, επικεφαλής της μάρκετινγκ της Unilever σε συνέντευξή του στο Reuters.

Μεγάλα brands έχουν αποσύρει τεραστια ποσά τα τελευταία 10 χρόνια από τα έντυπα, μεταφέροντάς τα με αμφίβολα αποτελέσματα στο ίντερνετ και τα social media.

Αλλά τα τελευταία χρόνια, μεγάλες εταιρείες αμφισβήτησαν εάν αυτές οι δαπάνες είναι αποτελεσματικές, καθώς οι μετρήσεις που παρέχονται από τους τεχνολογικούς γίγαντες όπως το Facebook αποδείχθηκαν αναξιόπιστες και οι αδίστακτοι παίκτες χρησιμοποίησαν υπολογιστικά bots για να φουσκώσουν τα στοιχεία προβολής.

Ο Weed είπε  ότι είναι ανάγκη να ξεκαθαρίσει η κατάσταση στις ψηφιακές πλατφόρμες, όπου δεν ξέρεις αν η διαφήμισή σου θα εμφανίζεται δίπλα σε τοξικό περιεχόμενο, μηνύματα μίσους,  fake news ή bots που φουσκώνουν τους social λογαριασμούς με ψεύτικους followers.

Ο Weed είπε ότι από τον Ιούνιο, το Twitter, το YouTube και το Instagram έχουν αφαιρέσει περίπου 1.6 δισεκατομμύρια ψεύτικους λογαριασμούς από τις πλατφόρμες τους.

Μέχρι τότε όμως τεράστια διαφημιστικά μπάτζετ διαπανήθηκαν τρέχοντας στα ανύπαρκτα timeline 1.6 δισεκατομμυρίου ανύπαρκτων χρηστών.

Πόσοι ακόμα ψευδείς followers υπάρχουν, κανείς δεν μπορεί να υπολογίσει με ακρίβεια. Μέχρι τότε όμως, κανείς δεν θέλει πια να πιάνεται κορόιδο!

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2026: «Είναι αδύνατο να κάνουμε τα στραβά μάτια» - Η Ισπανία θα μποϊκοτάρει τον διαγωνισμό αν συμμετάσχει το Ισραήλ

TV & Media / Eurovision 2026: «Είναι αδύνατο να κάνουμε τα στραβά μάτια» - Η Ισπανία θα μποϊκοτάρει τον διαγωνισμό αν συμμετάσχει το Ισραήλ

Είναι η πρώτη από τις «Big Five» του διαγωνισμού που δηλώνουν ανοιχτά ότι θα μποϊκοτάρει τον φετινό διαγωνισμό αν η EBU επιτρέψει να συμμετάσχει το Ισραήλ
LIFO NEWSROOM
Γιώργος Μαζωνάκης: «Με έχει μπλοκάρει παντού, του έστειλα στο Instagram για την επέμβαση της μητέρας μας» λέει η αδελφή του

TV & Media / Γιώργος Μαζωνάκης: «Με έχει μπλοκάρει παντού, του έστειλα στο Instagram για την επέμβαση της μητέρας μας» λέει η αδελφή του

«Δυστυχώς ο Γιώργος παρά το ότι ενημερώθηκε, δεν έχει επικοινωνήσει με κανέναν τρόπο μαζί μας» υποστηρίζει η αδελφή του δημοφιλούς τραγουδιστή
LIFO NEWSROOM
Emmy: Θύελλα χειροκροτημάτων στα Emmy για τον Στίβεν Κόλμπερτ μετά την ακύρωση του «Late Show» από το CBS

TV & Media / Emmy: Θύελλα χειροκροτημάτων στα Emmy για τον Στίβεν Κόλμπερτ μετά την ακύρωση του «Late Show» από το CBS

Ο παρουσιαστής εμφανίστηκε να απονείμει βραβείο και έκανε χιούμορ για… αναζήτηση δουλειάς – Αργότερα ανέβηκε ξανά στη σκηνή για το βραβείο του «The Late Show» ως Καλύτερο Talk Show
LIFO NEWSROOM