ΟΑΣΑ: Τα στοιχεία για όσους δεν επικυρώνουν εισιτήριο - Τι άλλαξε στους ελέγχους

ΟΑΣΑ: Τα στοιχεία για όσους δεν επικυρώνουν εισιτήριο - Τι άλλαξε στους ελέγχους Facebook Twitter
Eurokinissi
6

Συνεχίζονται οι εντατικοί έλεγχοι εισιτηρίων, στα μέσα μαζικής μεταφοράς από τον ΟΑΣΑ με τα στοιχεία να μιλούν για έναν στους είκοσι επιβάτες να επικυρώνουν εισιτήριο μόνο στον ΟΣΥ.

Στόχος η πάταξη της λαθρεπιβίβασης, που δημιουργεί κάθε χρόνο «μαύρη τρύπα» πολλών εκατομμυρίων στα έσοδα των εταιρειών των αστικών συγκοινωνιών.

Ο ΟΑΣΑ ελέγχει καθημερινά τις ομάδες ελεγκτών που συστήνονται σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ, ενώ το τελευταίο διάστημα ζήτησε από τους σεκιούριτι που βρίσκονται στα εκδοτήρια να μεταφερθούν στις ράμπες και να ελέγχουν ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα με «λαθρεπιβάτες» που σπρώχνουν για να περάσουν μαζί με όποιον πληρώνει εισιτήριο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, τον Οκτώβριο υλοποιήθηκαν συνολικά 340.958 έλεγχοι από τους ελεγκτές ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. Ο μέσος όρος ελέγχων ανά ελεγκτή έφτασε τους 162, ενώ συνολικά «κόπηκαν» 6.911 πρόστιμα. Σε σχέση με το μήνα Σεπτέμβριο σημειώθηκε αύξηση κατά 34% στο σύνολο των ελέγχων, 18,04% στον αριθμό των ελέγχων ανά ελεγκτή και 6,5% στα επιβληθέντα πρόστιμα.

Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν την μεγάλη προσπάθεια που υλοποιείται, προκειμένου να υπάρξει αύξηση των εσόδων από την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής καθώς η κατάσταση όπως είχε διαμορφωθεί είχε οδηγήσει, τουλάχιστον στην ΟΣΥ, μόνο ένας στους 20 να επικυρώνει εισιτήριο.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κτίριο της Siemens

Ελλάδα / Υπόθεση Siemens: Αθώοι οι κατηγορούμενοι για το σκάνδαλο των «μαύρων» ταμείων

Οι δικαστές έκριναν ότι οι κατηγορούμενοι πρέπει να απαλλαγούν από την κατηγορία για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και να παύσει η σε βάρος τους ποινική δίωξη για πράξεις μέχρι το 2002, λόγω παραγραφής
NEWSROOM
Allou Fun Park

Ελλάδα / Το Allou Fun Park στρέφεται κατά δημοσιογράφων: «Ψεύδη και ανακρίβειες» για τις συνθήκες του ατυχήματος

«Η επιχείρηση μας και οι 250 εργαζόμενοι δεχόμαστε σχεδόν σε καθημερινή βάση αβάσιμες και τεχνικά ανεπέρειστες κατηγορίες από δυο πασίγνωστους δημοσιογράφους»
NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Δεν κοιτάνε να φτιάξουν πρώτα τα μηχανήματα εκδόσης τα οποία εκτός του ότι είναι πολύ αργά, δεν δουλεύουν και σωστά ? ( π.χ.δεν δίνουν ρέστα, βγάζουν απόδειξη αλλά όχι το εισιτήριο, φορτίζουν μόνο κάρτες αλλά δεν εκδίδουν εισιτήρια κλπ. κλπ. ) Επίσης οι μπάρες σε πολλούς σταθμούς "κολάνε" και δεν ανοίγουν ή και το αντίθετο "κολάνε" και μένουν μονίμως ανοικτές,σε πολλές περιπτώσεις ανοίγοκλείνουν ταχύτατα με κίνδυνο τραυματισμού των επιβατών . Θα προσθέσω οτι εκτός απο τούς τσαματζήδες κυκλοφορούν στούς συρμούς πληθώρα ατόμων που κάνουν επαιτεία καθώς και καθε λογής κλεφτρόνια...αυτά δεν πρέπει να ελεγχθούν σε κάποια στιγμή?Γενικά η εντύπωση που προκαλεί το όλο σύστημα είναι για κλάματα.
"Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, τον Οκτώβριο υλοποιήθηκαν συνολικά 340.958 έλεγχοι από τους ελεγκτές ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. Ο μέσος όρος ελέγχων ανά ελεγκτή έφτασε τους 162, ενώ συνολικά «κόπηκαν» 6.911 πρόστιμα."Αν τα νουμερα ισχυουν, ο ΟΑΣΑ εχει 2100 ελεγχτες; Που ειναι ολοι αυτοι βρε παιδια; Γιατι μυρίζομαι αργοσχολια;
Για εμενα πιο πιθανο ειναι να ειναι γυρω στους 300 εξω και να κανουν 1136 ελεγχους ή 45 την ημερα μεσα σε 25 εργασιμες και οι υπολοιποι κομματικα βυσματα που καθονται σε καποιο γραφειο ή και σπιτι τους στην υγεια των κοροιδων. Δε γινεται να εχουμε 2100 ελεκτες στους δρομους και να μην τους βλεπουμε...

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ