Καταστήματα - Αγορές με SMS: Πότε στέλνουμε στο 13032 και πότε στο 13033

Καταστήματα: Αγορές με SMS: Πότε χρησιμοποιούμε το νέο πενταψήφιο 13032 και πότε το 13033 Facebook Twitter
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ / EUROKINISSI
0

Αντίστροφη μέτρηση για το άνοιγμα του λιανεμπορίου, καθώς από την ερχόμενη Δευτέρα τα καταστήματα ανεβάζουν ξανά ρολά, με τους πολίτες να προχωρούν στις αγορές τους με έναν νέο αριθμό για την αποστολή SMS.

Τα καταστήματα θα λειτουργήσουν με τις μεθόδους click away και click inside (ή click in shop), δηλαδή με ραντεβού για την παραλαβή προϊόντων εκτός των επιχειρήσεων ή με ραντεβού για αγορές εντός αυτών.

«Πρεμιέρα» του νέου SMS στο 13032

Από την προσεχή Δευτέρα, 5 Απριλίου, οι πολίτες θα μπορούν να επισκέπτονται τα καταστήματα του λιανεμπορίου για τα ψώνια τους, με τη νέα υπηρεσία SMS στο 13032.
 

Τα βήματα για τις αγορές

- Οι πολίτες που θέλουν να πραγματοποιήσουν αγορές θα πρέπει να έχουν κλείσει ραντεβού- είτε για παραλαβή εκτός, είτε για ψώνια εντός της επιχείρησης. Το ραντεβού κλείνεται τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά με το κατάστημα και οι πολίτες θα πρέπει να έχουν λάβει τη σχετική επιβεβαίωση.

- Οι καταναλωτές θα πρέπει να στέλνουν μήνυμα με το ονοματεπώνυμό τους στο 13032, ή να έχουν γραπτή βεβαίωση. Επιτρέπεται η αποστολή ενός μόνο SMS την ημέρα- σε δεύτερη προσπάθεια θα υπάρχει αρνητική απάντηση σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση.

-Το μήνυμα έχει χρονικό περιορισμό, δηλαδή θα ισχύει για τρεις ώρες από τη στιγμή που ο καταναλωτής έχει λάβει την απάντηση από το 13032. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα οι πολίτες μπορούν να μεταβούν σε όσα καταστήματα έχουν κλείσει ραντεβού.

-Προκειμένου να μεταβεί ένας καταναλωτής σε κατάστημα θα πρέπει να έχει το απαντητικό μήνυμα από το 13032, το αποδεικτικό του ραντεβού με την επιχείρηση σε email ή σε SMS, όπως και ταυτότητα ή διαβατήριο.

-Επίσης, στην περίπτωση των αγορών με click away, η πληρωμή γίνεται με κάρτα και όχι με μετρητά. Υπενθυμίζεται ότι για τη μέθοδο click inside επιτρέπεται ένας πελάτης ανά 25 τετραγωνικά, με μέγιστο όριο τους 20 πελάτες μέσα στο κατάστημα.

Πώς λειτουργεί ο αριθμός 13032

Ο αριθμός 13032 έχει δημιουργηθεί ήδη από τα τέλη Φεβρουαρίου, με στόχο να ελέγξει τη μετακίνηση των πολιτών σε καταστήματα λιανεμπορίου. Η πλατφόρμα είναι ήδη σε λειτουργία και αυτό που πρέπει να κάνει ο πολίτης είναι να στείλει ονοματεπώνυμο και διεύθυνση στον συγκεκριμένο αριθμό, ώστε να λάβει ένα μήνυμα που αναφέρει: «Μετακίνηση σε εμπορικό κατάστημα». Δεν θα μπορεί κάποιος να στείλει δύο μηνύματα μέσα σε 24 ώρες.

Πότε χρησιμοποιούμε το SMS στο 13033

Ενα ερώτημα που εκφράζουν αρκετοί πολίτες αφορά στις διαφορές που έχουν τα SMS στο 13033 και στο νέο πενταψήφιο 13032.

Το SMS στο 13033 εξακολουθεί να αποτελεί υποχρέωση για τη μετακίνηση των πολιτών για κάθε άλλη δραστηριότητα πέραν του λιανεμπορίου. Για τα καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ) και εν γένει προμηθειών δεν θα χρησιμοποιείται το 13032, αλλά το 13033.

Οι κωδικοί μετακίνησης που αποστέλλονται με SMS στο 13033 παραμένουν ως έχουν και είναι οι εξής:

X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας, όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6. 

Πού να χρησιμοποιείτε το 13033

    1. Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
    2. Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
    3. Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.
    4. Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη ή συνοδεία ανήλικων μαθητών από/προς το σχολείο.
    5. Μετάβαση σε τελετή κηδείας υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος, ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
    6. Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καθηγητής του «Αττικόν» για την υπόθεση Καλλιάνου: Εισαγωγή στη ΜΕΘ θα ήταν ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση

Ελλάδα / Καθηγητής του «Αττικόν» για την υπόθεση Καλλιάνου: Εισαγωγή στη ΜΕΘ θα ήταν ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση

Οι ιατροί προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τα πολλαπλά προβλήματα της υγείας του ασθενούς, δηλώνει ο καθηγητής Αγγειοχειρουργικής από το Αττικόν
NEWSROOM