Επανέρχεται ο Γαβρόγλου για τα στερεότυπα και την Κεραμέως: «Η ανάρτησή μου παρεξηγήθηκε…»

Επανέρχεται ο Γαβρόγλου για τα στερεότυπα και την Κεραμέως: «Η ανάρτησή μου παρεξηγήθηκε…» Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Με νέα ανάρτηση επανήλθε ο πρώην υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, έπειτα από το σάλο που προκάλεσε η ανάρτησή του στα social media για τη Νίκη Κεραμέως.

Χτεσινή ανάρτηση του Κώστα Γαβρόγλου προκάλεσε αντιδράσεις. Ο πρώην υπουργός Παιδείας σημείωνε μεταξύ άλλων πως η Νίκη Κεραμέως «με την ανακοίνωση των 17 μαθητών κατά μέσο όρο ανά τάξη, ενισχύει και το στερεότυπο ότι οι γυναίκες δεν σκαμπάζουν από αριθμητική».

«Είναι δεδομένο ότι η κ. Κεραμέως μας κοροϊδεύει. Συνειδητά. Όμως με την ανακοίνωση των 17 μαθητών κατά μέσο όρο ανά τάξη, ενισχύει και το στερεότυπο ότι οι γυναίκες δεν σκαμπάζουν από αριθμητική. Ψιλά γράμματα θα πείτε. Εδώ έστειλαν υφυπουργό της κυβέρνησης σε γιορτή μίσους, η αναπαραγωγή των στερεοτύπων είναι το πρόβλημα; Και, όμως», έγραφε χαρακτηριστικά.

Με δεύτερη ανάρτησή του, μετά τις επικρίσεις, υποστήριξε ότι το σχόλιό του παρεξηγήθηκε επειδή «κάποιοι δεν γνωρίζουν τη λέξη στερεότυπο». Ειδικότερα, σημείωσε:

«Μία ανάρτησή μου παρεξηγήθηκε, προφανώς επειδή κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τη λέξη στερεότυπο. Κάθε στερεότυπο, λοιπόν, είναι καταδικαστέο. Υπάρχει ένα στερεότυπο που αναπαράγεται χρόνια τώρα ως προς τη σχέση που έχουν οι γυναίκες με τα μαθηματικά. Υπάρχει και είναι σημαντικό κομμάτι μιας ιδεολογίας που θέλει να υποτιμήσει τις γυναίκες. Κακώς, κάκιστα προφανώς! Όταν λοιπόν η κ.Κεραμέως κάνει μια δήλωση που πάσχει από μαθηματική άποψη, αναπαράγει αυτό το στερεότυπο, αυτή τη λανθασμένη άποψη ότι οι γυναίκες δεν τα πάνε καλά με τα μαθηματικά».

Η αρχική ανάρτηση του Κώστα Γαβρόγλου έφερε την αντίδραση της Νίκης Κεραμέως, η οποία έκανε λόγο για «αδιανόητη δήλωση, και δη από τέως Υπουργό Παιδείας!». «Αντί να αγωνιζόμαστε για να εξαλείψουμε σεξιστικά στερεότυπα, κάποιοι (προσπαθούν να) μας πάνε πίσω. Ενδιαφέρον θα είχε η θέση του Τμήματος Ισότητας του ΣΥΡ (σ.σ. ΣΥΡΙΖΑ) επί του θέματος...».

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΑΑΔΕ παγίδευσε γνωστό τράπερ: Αγόραζε πολυτελή αυτοκίνητα και ρολόγια μέσω ΜΚΟ

Ελλάδα / Η ΑΑΔΕ παγίδευσε γνωστό τράπερ: Αγόραζε πολυτελή αυτοκίνητα και ρολόγια μέσω ΜΚΟ

Ο τράπερ είχε συστήσει αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, στην οποία η δισκογραφική του εταιρεία είχε πιστώσει το σύνολο των δικαιωμάτων του καλλιτέχνη, ύψους άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ
LIFO NEWSROOM
ΔΕΘ 2025: «Φρούριο» το κέντρο της Θεσσαλονίκης – Drones, κάμερες ΚΑΙ 2.500 αστυνομικοί

Ελλάδα / ΔΕΘ 2025: «Φρούριο» το κέντρο της Θεσσαλονίκης – Drones, κάμερες ΚΑΙ 2.500 αστυνομικοί

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ισχύουν από χθες το πρωί στο κέντρο της πόλης, με απαγόρευση στάθμευσης και εκτροπές στην κυκλοφορία, ώστε να αποφευχθούν προβλήματα κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων
LIFO NEWSROOM
Αντιδράσεις για τα ρατσιστικά «ειδικά δρομολόγια» του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης – Διευκρινίσεις από ΕΛΑΣ

Ελλάδα / Αντιδράσεις για τα ρατσιστικά «ειδικά δρομολόγια» του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης – Διευκρινίσεις από ΕΛΑΣ

Η υπόθεση προκάλεσε έντονη συζήτηση και αντιδράσεις, με την Ελληνική Αστυνομία να εκδίδει επίσημη ανακοίνωση, στην οποία τονίζει ότι ουδέποτε συμμετείχε ή συναίνεσε σε διαδικασίες διακριτικής μεταχείρισης επιβατών
LIFO NEWSROOM
Αρχιμανδρίτης Μελχισεδέκ για την επικοινωνία του με τον «εγκέφαλο» της κρητικής μαφίας

Ελλάδα / Αρχιμανδρίτης Μελχισεδέκ για τις συνομιλίες στη δικογραφία: «Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα»

Τι απάντησε για την επιμονή του κατηγορουμένου να μεσολαβήσει, ώστε ο ίδιος να γίνει μητροπολίτης, αλλά και την ασυνήθιστη οικειότητα σε διάλογό τους, που αποκαλύπτεται στη δικογραφία
LIFO NEWSROOM
AI in Schools: Μητσοτάκης και Σαμ Άλτμαν σε διάλογο για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκπαίδευση

Ελλάδα / Μητσοτάκης και Σαμ Άλτμαν σε διάλογο για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκπαίδευση

Ο πρωθυπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην εκπαίδευση, προτείνοντας τη δημιουργία ενός εξατομικευμένου ψηφιακού δασκάλου για μαθητές που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις
LIFO NEWSROOM