Αποσύρεται το σποτ με τον Χρήστο Λούλη - Μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό

Αποσύρεται το σποτ με τον Χρήστο Λούλη - Μετά τις αντιδράσεις για σεξισμό Facebook Twitter
0

Αποσύρεται λίγο αφότου κυκλοφόρησε το  σποτ της Πολιτικής Προστασίας με τον Χρήστο Λούλη το οποίο ξεσήκωσε αντιδράσεις και χαρακτηρίστηκε σεξιστικό.

Λίγο αφότου το σποτ δόθηκε στη δημοσιότητα, υπήρξαν πολλές αντιδράσεις στα social media για το πώς παρουσιάστηκε ο ρόλος της γυναίκας στο σενάριο.

Η ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας :


«Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά».

Η καμπάνια συνεχίζεται με το νέο βίντεο στο οποίο πρωταγωνιστεί η Κατερίνα Λέχου.

Η πρώην Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων Φωτεινή Κούβελα με ανακοίνωση της ζήτησε την παρέμβαση του ΕΣΡ για να αποσυρθεί το σποτ της Γενικής Γραμματείας Πολτικής Προστασίας με πρωταγωνιστή τον Χρ. Λούλη.

Στην ανακοίνωση της η κα Κούβελα σημειώνει τα εξής:

Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία. Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50.

Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος». Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτιές στην Πάτρα: Δορυφορικά δεδομένα δείχνουν αύξηση έως και 12°C στη θερμοκρασία εδάφους

Ελλάδα / Φωτιές στην Πάτρα: Δορυφορικά δεδομένα δείχνουν αύξηση έως και 12°C στη θερμοκρασία εδάφους

Η θερμοκρασία εδάφους εμφανίστηκε αυξημένη κατά 10-12°C στην Κάτω Αχαΐα και έως 8-10°C στην Πάτρα, στις περιοχές που κάηκαν, γεγονός που πιθανώς επηρεάζει το μικροκλίμα
LIFO NEWSROOM
Μύκονος: Σοβαρό ατύχημα με «γουρούνα» για τον δισεκατομμυριούχο Τομ Γκρίνγουντ

Ελλάδα / Μύκονος: Σοβαρό ατύχημα με «γουρούνα» για τον δισεκατομμυριούχο Τομ Γκρίνγουντ

Ο Τομ Γκρίνγουντ υπέστη πολλαπλά κατάγματα και έμφραγμα - Διακομίσθηκε στο Γενικό Νίκαιας όπου νοσηλεύεται στη ΜΕΘ - «Η εικόνα ενός καταρρέοντος ΕΣΥ δεν είναι αλήθεια», είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης - Το υπουργείο κατηγοριοποιεί τους ασθενείς με βάση την τσέπη, εμείς δεν αντιμετωπίσαμε έναν “δισεκατομμυριούχο πολυτραυματία” και κάναμε τα ίδια που κάνουμε σε όλες τις περιπτώσεις, απαντούν οι εργαζόμενοι
LIFO NEWSROOM
Γιώργος Μαζωνάκης: «Είναι ταλαιπωρημένος, αγανακτισμένος και πικραμένος» λέει ο δικηγόρος του

Ελλάδα / Γιώργος Μαζωνάκης: «Είναι ταλαιπωρημένος, αγανακτισμένος και πικραμένος» λέει ο δικηγόρος του

«Κρίθηκε και με τη βούλα ότι ο Γιώργος είναι υγιής. Αυτή η περιπέτεια έληξε» ανέφερε ο δικηγόρος του δημοφιλούς τραγουδιστή μετά το πέρας της περιπέτειας του
LIFO NEWSROOM