Για ακόμη μια φορά εκατοντάδες κάτοχοι εισιτηρίων της AEGEAN που θα πετούσαν από ή προς Θεσσαλονίκη, καλούνται να διαχειριστούν την περίπλοκη διαδικασία της επιστροφής χρημάτων, αλλαγής ημερομηνίας ή χρήσης voucher.

 

Η AEGEAN ανακοίνωσε σήμερα πως προχωρά σε προσωρινή αναστολή των δρομολογίων εσωτερικού και εξωτερικού από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης. Η εταιρία σημειώνει ότι υποχρεούται να προχωρήσει σε προσωρινή αναστολή των δρομολογίων εσωτερικού και εξωτερικού από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης από 3/11/2020 έως 17/11/2020.

 

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική οδηγία (NOTAM) της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας, από την Τρίτη 3 Νοεμβρίου στις 00:00 έως την Τρίτη 17 Νοεμβρίου στις 23:59, αναστέλλονται όλες οι επιβατικές πτήσεις του δικτύου εσωτερικού και εξωτερικού από και προς τη Θεσσαλονίκη.

 

Αν και στο τηλεφωνικό κέντρο της Aegean για την εξυπηρέτηση πελατών η αναμονή είναι μεγάλη, μετά από περίπου 10 λεπτά,  υπάλληλος η οποία απάντησε στην κλήση, μας ενημέρωσε πως πλέον υπάρχουν τρεις επιλογές: Μπορείτε να κάνετε online αίτηση για να πάρετε ένα Credit Voucher ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου σας (Εconomy Class, Business Class) μέσω της ιστοσελίδας aegeanair.com και olympicair.com. Μπορείτε να αλλάξετε ημερομηνία ή προορισμό μόνο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου μας (210 6261000) ή μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου που κάνατε την κράτησή σας. Στην περίπτωση που μία μελλοντική σας πτήση έχει ακυρωθεί, μπορείτε να κάνετε αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω της ιστοσελίδας και εφόσον το εισιτήριό σας έχει αγοραστεί από σημείο πώλησης της AEGEAN ή της Olympic Αir.

 

Σε επικοινωνία της LiFO με το αρμόδιο τμήμα της AEGEAN η υπεύθυνη ανέφερε πως σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση, η εταιρία θα επικοινωνήσει με κάθε επιβάτη ξεχωριστά και πως ανάλογα με τις ανάγκες και επιλογές του καθενός θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες

 

Τι αναφέρει σήμερα 3/11/2020 η εταιρία στην ιστοσελίδα της:

 

Τι πρέπει να κάνω αν η πτήση μου έχει ακυρωθεί;
Όταν μία πτήση ακυρώνεται όλοι οι επιβάτες που έχουν κλείσει εισιτήριο μέσα από σημείο πώλησης AEGEAN ή Olympic air (website, call center, αεροδρόμιο) λαμβάνουν σε διάφορα κύματα, ενημέρωση (sms ή email) με τις διαθέσιμες επιλογές που προσφέρονται. Για κρατήσεις που έχουν γίνει μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου, η ενημέρωση αποστέλλεται στο πρακτορείο.

1. Αν υπάρχει διαθέσιμη πτήση για τον ίδιο προορισμό μέσα στην ίδια ημέρα, τότε γίνεται αυτόματη μετάθεση της κράτησης στην πτήση αυτή και θα πρέπει να κάνετε αποδοχή αυτής στην ενημέρωση που λάβατε.

2. Αν η πτήση που ακυρώθηκε ήταν απευθείας πτήση από κάποιο αεροδρόμιο της Ελλάδας, και υπάρχει εναλλακτική πτήση για τον προορισμό αυτό μέσω της Αθήνας, τότε γίνεται αυτόματη μετάθεση της κράτησης στην πτήση αυτή και θα πρέπει να κάνετε αποδοχή αυτής στην ενημέρωση που λάβατε.

3. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με καμία από τις παραπάνω επιλογές αυτόματης μετάθεσης της κράτησης ή αν δεν προσφέρεται επιλογή αυτόματης μετάθεσης της κράτησης:
Μπορείτε να κάνετε online αίτηση για να πάρετε ένα Credit Voucher ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου σας (Εconomy Class, Business Class) μέσω της ιστοσελίδας μας (aegeanair.com και olympicair.com) εδώ.
Μπορείτε να αλλάξετε ημερομηνία ή προορισμό μόνο μέσω του τηλεφωνικού κέντρου μας (210 6261000) ή μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου που κάνατε την κράτησή σας.
Στην περίπτωση που μία μελλοντική σας πτήση έχει ακυρωθεί, μπορείτε να κάνετε αίτηση για επιστροφή χρημάτων μέσω της ιστοσελίδας μας και εφόσον το εισιτήριό σας έχει αγοραστεί από σημείο πώλησης της AEGEAN ή της Olympic Αir (aegeanair.com, olympicair.com, τηλεφωνικό κέντρο, ticket office AEGEAN στο αεροδρόμιο). Εναλλακτικά, μπορείτε κάνετε αίτηση για να λάβετε Credit Voucher, του οποίου η αξία θα είναι προσαυξημένη κατά 10% από την αξία του αρχικού εισιτηρίου σας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι καθώς υπάρχει αυξημένος αριθμός αιτημάτων, ενδέχεται να χρειαστούν αρκετές εβδομάδες για να διαχειριστούμε το αίτημα επιστροφής χρημάτων και να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

 

 

Αίτηση επιστροφής χρημάτων


Στην περίπτωση που η επερχόμενη πτήση σας έχει ακυρωθεί λόγω της υποχρεωτικής προσαρμογής του μελλοντικού μας προγραμματισμού στα νέα δεδομένα, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αίτηση για επιστροφή χρημάτων για την αξία του εισιτηρίου σας online. Παρακαλούμε σημειώστε ότι καθώς υπάρχει αυξημένος αριθμός αιτημάτων, ενδέχεται να χρειαστούν αρκετές εβδομάδες για να διαχειριστούμε το αίτημα επιστροφής χρημάτων και να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

 

Εναλλακτικά, μπορείτε εύκολα και γρήγορα να κάνετε αίτηση για να λάβετε άμεσα Credit Voucher για την πτήση σας που ακυρώθηκε, για να το εξαργυρώσετε σε ένα επόμενο ταξίδι σας σε οποιαδήποτε προορισμό του δικτύου της AEGEAN και της Olympic Air, μέσα στους επόμενους 18 μήνες. Για ακυρώσεις πτήσεων από 1/7/2020 και έπειτα, σας προσφέρουμε 10% επιπλέον στην αξία του Credit Voucher. Αν δεν το χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, είτε για το σύνολο είτε για το υπολειπόμενο ποσό που δεν έχετε εξαργυρώσει, 12 μήνες μετά την έκδοσή του.

 

Απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσετε με την αίτηση επιστροφής χρημάτων, είναι να μην έχετε προηγουμένως ζητήσει έκδοση Credit Voucher ή/και να μην έχετε ήδη λάβει Credit Voucher για την πτήση σας που ακυρώθηκε.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr