Τέλος η γούνα για τους οίκους Balenciaga και Alexander McQueen

Balenciaga and Alexander McQueen Are Officially Fur-Free Facebook Twitter
ΕΡΑ
0

Δύο ακόμη μεγάλοι οίκοι μόδας, οι Balenciaga και Alexander McQueen, αποκάλυψαν ότι σταμάτησαν τη χρήση γούνας στα προϊόντα τους. 

Και οι δύο οίκοι μόδας ανήκουν στην Kering. Παρότι ο οίκος Balenciaga καταργεί σταδιακά τη χρήση γούνας από τότε που ανέλαβε καλλιτεχνικός διευθυντής ο Demna Gvasalia, είναι η πρώτη φορά που αποκαλύπτεται, δημόσια, η πολιτική του. Αρκετές άλλες φίρμες της Kering, ανάμεσά τους οι Gucci και Bottega Veneta, έχουν ήδη σταματήσει τη χρήση της. Σύμφωνα με μεταδίδει το W με την κίνηση αυτή αναγνωρίζεται η αξία της βιωσιμότητας αλλά και οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες.

Παρότι κάποτε η μη χρήση γούνας ήταν κάτι το αδιανόητο για τους οίκους υψηλής ραπτικής, έγινε σύντομα κοινή πρακτική για εμπόρους, περιοδικά ακόμα και σχολές ραπτικής. Πέρα από την ομπρέλα της Kering φίρμες όπως οι Versace, Prada, Armani, Michael Kors και Margiela σταμάτησαν να χρησιμοποιούν τη γούνα τα τελευταία χρόνια. Οτιδήποτε χνουδωτό βλέπει κανείς στις επιδείξεις τους είναι ψεύτικο.

Οι πωλήσεις γούνας βρίσκονται σε κατακόρυφη πτώση τα τελευταία χρόνια και η απαίτηση για εναλλακτικές λύσεις αυξήθηκε κατά 258% στις ΗΠΑ και στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2018, σύμφωνα με τη Vogue Business. Ωστόσο η γούνα ενδέχεται να είναι μόνο η αρχή καθώς πολλές εταιρείες επανεξετάζουν πλέον και τη σχέση τους με το παραδοσιακό δέρμα.

Η Kering είναι επενδυτής στην Mylo μία εταιρεία η οποία παράγει υποκατάστατο δέρματος από μανιτάρια.  


Με πληροφορίες από W

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM