LIVE!

Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου» Facebook Twitter
Τζένιφερ Λόρενς/ Φωτ.: EPA
0

Ως «την τελευταία σταρ του κινηματογράφου» περιέγραψε ο Σον Πεν την Τζένιφερ Λόρενς, υποστηρίζοντας ότι είναι από τους ελάχιστους πλέον ηθοποιούς που μπορούν να προσελκύσουν κοινό στις αίθουσες μόνο με το όνομά τους.

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς» και πρόσθεσε: «Είναι, πιθανώς, η τελευταία σταρ του κινηματογράφου».

Ο Πεν συμφώνησε με την άποψη ότι ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο παραμένει εμπορικά ισχυρός, αλλά σημείωσε πως ελάχιστοι νεότεροι ηθοποιοί έχουν αποκτήσει παρόμοιο βάρος. Όπως είπε, ο ίδιος εντυπωσιάζεται από τις ερμηνείες πολλών νέων, σε τέτοιο βαθμό που αστειευόμενος δήλωσε πως «νιώθει ότι θα έπρεπε να τα παρατήσει και να γίνει λογιστής».

Αναφορικά με τον Τίμοθι Σαλαμέ, ο Πεν παραδέχτηκε ότι δεν έχει παρακολουθήσει ταινία του, ενώ εξήρε τον Τομ Κρουζ, τον οποίο χαρακτήρισε ως «γνήσιο σταρ και αφοσιωμένο τεχνίτη» που «επιδιώκει την αριστεία σε πολύ υψηλό επίπεδο».

Η Τζένιφερ Λόρενς ξεκίνησε την πορεία της στο Χόλιγουντ το 2008, ενώ το μεγάλο της κινηματογραφικό άλμα ήρθε το 2010 με την ταινία Winter’s Bone, που της χάρισε την πρώτη της υποψηφιότητα για Όσκαρ. Κατέκτησε το χρυσό αγαλματίδιο δύο χρόνια αργότερα για την ερμηνεία της στο Silver Linings Playbook, ενώ παράλληλα έγινε παγκοσμίως γνωστή για τους ρόλους της στη σειρά The Hunger Games και στις ταινίες των X-Men.

Η δήλωση του Σον Πεν επαναφέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση γύρω από το μέλλον του σταρ-σύστεμ στο Χόλιγουντ και την αλλαγή που επιφέρει το νέο μοντέλο διανομής και παραγωγής περιεχομένου στην κινηματογραφική βιομηχανία.


 

Πολιτισμός
0

LIVE!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 2012 στην ταινία Mud του Τζεφ Νίκολς, πλάι στον Μάθιου Μακόναχι, για την οποία τιμήθηκε με το Robert Altman Award.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ