Τα τελευταία χρόνια η Κιμ Καρντάσιαν έχει δανείσει το όνομά της σε προϊόντα μακιγιάζ, αρώματα και άλλα brands περιποίησης δέρματος, πάντα μέσα από «χρυσά» συμβόλαια που καταλήγουν να προσθέτουν ακόμη περισσότερα μηδενικά στον λογαριασμό της.

 

Πρόσφατα όμως η διάσημη σταρ αποφάσισε να δημιουργήσει την δική της εταιρία με προϊόντα ομορφιάς, που ονόμασε KKW Beauty. Τον περασμένο Ιούνιο, κυκλοφόρησε με αυτήν την επωνυμία ένα kit για contouring, το οποίο εξαντλήθηκε στις τρεις πρώτες ώρες αγγίζοντας σε πωλήσεις τα 14.4 εκατ. δολάρια, σε μόλις πέντε λεπτά. Οπότε ήταν αναμενόμενο η τελευταία προσθήκη στο brand της, συγκεκριμένα το άρωμα Crystal Gardenia, να έχει ανάλογη επιτυχία.

 

Πώς η Κιμ Καρντάσιαν κατάφερε να σπάσει σε μόλις μία μέρα το ρεκόρ των 10 εκατ. δολαρίων σε πωλήσεις

 

Μέσα σε μία μόλις ημέρα το νέο άρωμα της Κιμ Καρντάσιαν έχει ήδη φτάσει τα 10 εκατ. δολάρια σε πωλήσεις, καταρρίπτοντας αντίστοιχα ρεκόρ που κρατούσαν μέχρι σήμερα άλλες παγκοσμίου φήμης εταιρίες καλλυντικών.

 

Two more days...

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

 

What an amazing launch day we had yesterday! Thank you for all your support. Limited quantities are still available at KKWFRAGRANCE.COM

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις


Βέβαια η Κιμ δεν είναι η μοναδική στην οικογένεια Καρντάσιαν που καταρρίπτει κάποιο ρεκόρ στην βιομηχανία των καλλυντικών. Η μικρότερη αδερφή της, Kylie Jenner είναι η ιδιοκτήτρια του Kylie Cosmetics που μέχρι το 2020 εκτιμάται πως θα έχει αξία δισεκατομμυρίων δολαρίων.

 

Όλο αυτό αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως η οικογένεια Καρντάσιαν- Τζένερ έχει ήδη «αναστατώσει» και ετοιμάζεται να κυριαρχήσει (και) στον κόσμο της ομορφιάς χάρη στα social media. 

 

Behind the scenes at the KKW Fragrance shoot with @kimkardashian @mertalas @macpiggott

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις