Οι A$AP Mob πρωταγωνιστούν στην τελευταία καμπάνια του οίκου Calvin Klein

Οι A$AP Mob πρωταγωνιστούν στην τελευταία καμπάνια του οίκου Calvin Klein Facebook Twitter
0

Μπορεί να βρισκόμαστε λίγο πριν το τέλος του χρόνου, αλλά φαίνεται πως ο Raf Simons δεν έχει καμία πρόθεση να χαλαρώσει τους ρυθμούς στον οίκο Calvin Klein.

Μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με το Andy Warhol Foundation και την επιλογή μερικών μεγάλων ονόματα στη μουσική βιομηχανία για τη νέα διαφημιστική καμπάνια εσωρούχων, ο Βέλγος σχεδιαστής παραμένει πολυάσχολος ενόψει το σόου AW18 που θα πραγματοποιηθεί στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης τον Φεβρουάριο. 

Μετά το «Our Family», για τις ανάγκες του οποίου οι Solange, Kelela και Dev Hynes πόζαραν σε ένα στάβλο φορώντας denim, έρχεται τώρα η νέα καμπάνια δια χειρός πάλι του φωτογράφου Willy Vanderperre, με πρωταγωνιστές την χιπ χοπ κολεκτίβα A$AP Mob, καθώς ο A$AP Rocky είναι ένας από τους μεγαλύτερους θαυμαστές του Simons. 

Οι A$AP Mob πρωταγωνιστούν στην τελευταία καμπάνια του οίκου Calvin Klein Facebook Twitter

Εξελίσσοντας την παγκόσμια έκκληση #mycalvins του brand για δράση, το crew των Νεοϋορκέζων ράπερ της A$AP Mob - Rocky, Ferg, Nast, Twelvyy, Ant, Lou και J. Scott- πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια για τα denim ως μουσική οικογένεια. Συνδυάζοντας ομαδικές φωτογραφίες με ένα σύντομο βίντεο, η καμπάνια συνεχίζει την αμερικανική θεματολογία, με επίκεντρο την οικογένεια και την κοινωνία. Συζητώντας, γελώντας και χορεύοντας, «παίζουν» όλοι τους με τον τίτλο της καμπάνιας, αλλάζοντας το όνομα σε «Our Crew». 

Οι A$AP Mob πρωταγωνιστούν στην τελευταία καμπάνια του οίκου Calvin Klein Facebook Twitter

Φέρνοντας κοντά διαφορετικά γκρουπ στη μουσική, το στιλ και την κουλτούρα, μέχρι την άνοιξη του 2018 το διάσημο brand θα κυκλοφορήσεις κι άλλες τέτοιου είδους καμπάνιες στο πλαίσιο της σειράς του με επίκεντρο την οικογένεια.

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

προτομή της Νεφερτίτης Αίγυπτος Βερολίνο

Πολιτισμός / Βερολίνο: Η Νεφερτίτη είναι «αμετακίνητη» παρά τις εκκλήσεις της Αιγύπτου

Παρότι κατά καιρούς διατυπώνονται δημόσιες εκκλήσεις για επαναπατρισμό, το ίδρυμα που κατέχει το έργο υποστηρίζει ότι η προτομή είναι τόσο εύθραυστη ώστε να θεωρείται «αμετακίνητη»
LIFO NEWSROOM
Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 19:00 - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Πολιτισμός / Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα στις 29 Νοεμβρίου - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Συναυλίες, παραστάσεις, DJ sets, προβολές ταινιών, παγοδρόμιο - και πολλά ακόμη - θα περιλαμβάνονται στον φετινό χριστουγεννιάτικο κόσμο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
LIFO NEWSROOM
Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Το δεύτερο και τελευταίο μέρος του «Wicked», το τρίτο «Now You See Me» και η ταινία που έδωσε στον Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ το μεγάλο βραβείο της Μπερλινάλε ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Πολιτισμός / Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Για πρώτη φορά στην Ιταλία, εκτίθενται άγνωστες μέχρι σήμερα δημιουργίες του Άντι Γουόρχολ από τη δεκαετία του ’50, αποκαλύπτοντας μια σχεδόν άγνωστη πλευρά του καλλιτέχνη: εκείνη του γραφίστα μόδας και σχεδιαστή υφασμάτων.
LIFO NEWSROOM
Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Η προσθήκη του ονόματος του Τσάντγουικ Μπόουζμαν στη Λεωφόρο της Δόξας θεωρείται μία από τις πιο συγκινητικές και δίκαιες αναγνωρίσεις της κινηματογραφικής βιομηχανίας
LIFO NEWSROOM
Η ισλανδική γλώσσα «σβήνει» από την τεχνητή νοημοσύνη και τα αγγλικά media

Πολιτισμός / Η ισλανδική γλώσσα «σβήνει» από την τεχνητή νοημοσύνη και τα αγγλικά media

Πρώην πρωθυπουργός της Ισλανδίας προειδοποιεί ότι η νεολαία εκτίθεται σχεδόν αποκλειστικά σε αγγλόφωνο περιεχόμενο μέσω TikTok και YouTube, απειλώντας με «ουσιαστική εξαφάνιση» της γλώσσας μέσα σε μία γενιά
LIFO NEWSROOM