Ο William Friedkin, σκηνοθέτης του Εξορκιστή, δηλώνει "πεπεισμένος για τον δαιμονισμό"

Ο William Friedkin, σκηνοθέτης του Εξορκιστή, δηλώνει "πεπεισμένος για τον δαιμονισμό" Facebook Twitter
2

Ο Αμερικανός σκηνοθέτης William Friedkin, ο δημιουργός του "Εξορκιστή" (1973) αποκάλυψε ότι πρόσφατα "κινηματογράφησε και φωτογράφισε" έναν πραγματικό εξορκισμό στο Βατικανό, κάτι που "δεν είχε κάνει κανείς μέχρι τώρα".


"Είναι η πρώτη φορά που το λέω δημοσίως. Προσκλήθηκα από τον εξορκιστή του Βατικανού να κινηματογραφίσω και να φωτογραφίσω έναν πραγματικό εξορκισμό, κάτι που κανείς δεν έχει κάνει μέχρι τώρα και ελάχιστοι άνθρωποι έχουν δει", δήλωσε ο 80χρονος Friedkin από τις Κάννες όπου βρίσκεται. "Σας μιλώ για έναν εξορκισμό της Καθολικής Εκκλησίας στη Ρώμη και το συγκλονιστικό ήταν το πόσο έμοιαζε με εκείνον στην ταινία μου. Έμεινα κατάπληκτος και πιστεύω ότι δεν θα είμαι ξανά ποτέ ο ίδιος μετά από αυτήν την εμπειρία", είπε ο σκηνοθέτης.


Μέχρι στιγμής το Βατικανό δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο για το θέμα.


Ο Friedkin αναφέρθηκε επίσης στον εξορκισμό από τον οποίο εμπνεύστηκε τη διάσημη ταινία του που βασίστηκε σε ένα μυθιστόρημα του William Peter Blatty. Η υπόθεση του βιβλίου είχε βασιστεί στην περίπτωση ενός νεαρού για τον οποίο είχε ακούσει ο συγγραφέας να μιλάνε το 1950, όταν ήταν ακόμη φοιτητής. Στην ταινία όμως ο δαίμονας είχε κυριεύσει ένα νεαρό κορίτσι, τη Regan MacNeil και δύο ιερείς προσπαθούν να την εξορκίσουν.


"Έκανε πολλές έρευνες για την περίπτωση (του νεαρού). Συνέβη το 1949 και είμαι πεπεισμένος ότι ήταν αυθεντική. Ήταν ένα 14χρονο αγόρι και όχι κορίτσι. Ο αρχιεπίσκοπος της Ουάσινγκτον ζήτησε από τον συγγραφέα, τον Blatty να γράψει για κορίτσι για να μην πέσει η προσοχή του κοινού στον νεαρό", εξήγησε ο σκηνοθέτης. "Διάβασα τις σημειώσεις, όχι μόνο του ιερέα που είχε αναλάβει την υπόθεση αλλά επίσης και των γιατρών, των νοσοκόμων και των ασθενών του νοσοκομείου Αλέξιαν Μπράδερς, στο Σεντ Λούις του Μισούρι (όπου είχε εισαχθεί ο 14χρονος) και είμαι πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει άλλη εξήγηση παρά μόνο ο δαιμονισμός", συμπλήρωσε.


"Όταν ξεκίνησα να γυρίζω την ταινία, σκεφτόμουν ότι θα σκηνοθετούσα μια ταινία τρόμου, αλλά όταν ο ιερέας μου διάβασε τις σημειώσεις του κατάλαβα ότι δεν ήταν ταινία τρόμου, ήταν μια πραγματική περίπτωση εξορκισμού", κατέληξε ο βραβευμένος σκηνοθέτης.

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδερφή της

Πολιτισμός / Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδελφή της

«Αν και αυτά τα εντυπωσιακά πορτρέτα έχουν εκτεθεί πολλές φορές τα τελευταία 250 χρόνια, θα είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε επιτέλους τη Μαρία Αντουανέτα όπως ήταν πραγματικά, και όχι να τη συγχέουμε με την αδελφή της», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Τέχνης και Ιστορίας στη Γενεύη
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Βίλα Γκέτι: Παρουσίαση για την παραγωγή αρώματος στην Πύλο στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού

Πολιτισμός / Μια αρχαιολόγος έχει βρει πώς μύριζαν τα αρώματα στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού. Θα μιλήσει για αυτό σε μια διάλεξη

Η εκδήλωση αυτή θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο - Βίλα Γκέτυ και αποτελεί μέρος της περιοδικής έκθεσης «The Kingdom of Pylos», την πρώτη μεγάλη έκθεση στη Βόρεια Αμερική αφιερωμένη στον Μυκηναϊκό πολιτισμό.
LIFO NEWSROOM
Ο Γούντι Άλεν θυμάται τη Νταϊάν Κίτον

Πολιτισμός / Ο Γούντι Άλεν αποχαιρετά τη Νταϊάν Κίτον

«Με την πάροδο του χρόνου έκανα ταινίες για ένα μόνο κοινό, τη Νταϊάν Κίτον. Δεν διάβασα ποτέ καμία κριτική για τη δουλειά μου και με ενδιέφερε μόνο η γνώμη της Κίτον», γράφει ο Άλεν σε κείμενό του, αφιερωμένο στην Αμερικανίδα ηθοποιό
LIFO NEWSROOM
Άννα Κυριακού: Από τη Finos Films και το Εθνικό Θέατρο έως τη «θεία Μπεμπέκα» στις «Τρεις Χάριτες»

Πολιτισμός / Άννα Κυριακού: Από τη Finos Films και το Εθνικό Θέατρο έως τη «θεία Μπεμπέκα» στις «Τρεις Χάριτες»

Στο Εθνικό Θέατρο, όπου υπήρξε μέλος για πάνω από 20 χρόνια, πρωταγωνίστησε σε 34 έργα, από την Ηλέκτρα και τον Πειρασμό του Ξενόπουλου, έως τον Οθέλλο και τη Λυσιστράτη
LIFO NEWSROOM
Μία Φάροου: Απέτισε φόρο τιμής στη Νταϊάν Κίτον παρά τη στήριξή της στον Γούντι Άλεν

Πολιτισμός / Μία Φάροου: «Ήταν ένα σπάνιο άτομο» - Απέτισε φόρο τιμής στη Νταϊάν Κίτον παρά τη στήριξή της στον Γούντι Άλεν

Το μήνυμα της έρχεται μετά την απόφαση της Νταϊάν Κίτον να υπερασπιστεί δημόσια τον Γούντι Άλεν, εν μέσω κατηγοριών για σεξουαλική κακοποίηση της κόρης τους
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Οταν ο Φριντκιν γυριζε το "The French Connection"(1971)και τον "Εξορκιστη"(1973),δυο πραγματικα εξαιρετικες και πρωτοποριακες για την εποχη τους ταινιες,ηταν 36 και 38 ετων αντιστοιχα.Οι δυο τελευταιες ταινιες που γυρισε ηταν το ....The Bug(2006)και το ....Killer Joe(2011) ! Καλυτερα να μην τις χαρακτηρισω....Βεβαια στο "ενδιαμεσο" περασαν 35-40 χρονια....Και οπως ελεγαν και οι αρχαιαοι ημων προγονοι"ου γαρ γηρας ερχεται μονον".Το ατιμο.....