Ο Μάρτιν Σκορσέζε αποκάλυψε τον αστείο λόγο που δεν βλέπει τις ταινίες του στο σινεμά

Ο Μάρτιν Σκορσέζε αποκάλυψε τον αστείο λόγο που δεν βλέπει τις ταινίες του στο σινεμά Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Ο Μάρτιν Σκορσέζε αποκάλυψε τον αστείο λόγο που δεν βλέπει ποτέ τις ταινίες του στο σινεμά.

Ο σκηνοθέτης, ο οποίος κυκλοφόρησε πρόσφατα την τελευταία του ταινία «Killers Of The Flower Moon», εξήγησε ότι αποφεύγει να μπει κρυφά στις προβολές των ταινιών του και παραδέχθηκε ότι είναι «κοντός και υπάρχει πάντα ένας ψηλός άνθρωπος μπροστά του». Ο Μάρτιν Σκορσέζε συνέχισε λέγοντας πως «Δεν το κάνω αυτό (να πηγαίνω σε σινεμά). Οι άνθρωποι μιλάνε και κυκλοφορούν πολύ (μέσα στο σινεμά). Είμαι κοντός και υπάρχει πάντα ένας ψηλός άνθρωπος μπροστά μου», είπε στο Variety.

«Το ίδιο συμβαίνει και στο Μπρόντγουεϊ, δεν μπορώ να πάω θέατρο» είπε ο Μάρτιν Σκορσέζε προσθέτοντας πως «υπάρχει κάποιος μπροστά μου και δεν μπορώ να δω τη σκηνή ή να παρακολουθήσω την παράσταση».

Ο Σκορσέζε είπε ακόμα ότι έχει εξελιχθεί σε μεγάλο θαυμαστή του IMAX. «Μπαίνεις μέσα, μπορείς να κάθεσαι στο πίσω μέρος και κοιτάς ψηλά. Στις κοινές προβολές, έχω διαπιστώσει ότι το κοινό γίνεται λίγο πιο θορυβώδες από ό,τι στο παρελθόν. Αλλά ίσως είναι κάτι σαν αυτό που γινόταν τη δεκαετία του '50, όταν φωνάζαμε στην οθόνη. Αλλά είναι πολύ σημαντικό για μένα να υποστηρίζω ταινίες όταν παίζονται στο σινεμά. Απλώς περιμένω λίγο».

Ο σκηνοθέτης έγινε πρόσφατα ο εν ζωή σκηνοθέτης με τις περισσότερες υποψηφιότητες για Όσκαρ, αφού σημείωσε τη 10η υποψηφιότητά του για το Killers Of The Flower Moon, ξεπερνώντας τις εννέα του Στίβεν Σπίλμπεργκ.

Στην κατηγορία του για τα Όσκαρ καλείται να αντιμετωπίσει τον Κρίστοφερ Νόλαν για το Oppenheimer, την Justine Triet για το Anatomy Of A Fall, τον Γιώργο Λάνθιμο για το Poor Things και τον Jonathan Glazer για το The Zone Of Interest.

Με πληροφορίες του NME

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λάνθιμος vs. Hollywood

Οθόνες / Λάνθιμος vs. Hollywood

Κι ενώ το παγκόσμιο fandom –και ειδικά ο Ράιαν Γκόσλινγκ– ωρύεται για την αναπάντεχη απουσία της Γκρέτα Γκέργουιγκ και της Μάργκοτ Ρόμπι από τις πεντάδες τους και το ηχηρό σνομπάρισμα του Λεονάρντο ντι Κάπριο, ο Γιώργος Λάνθιμος κάνει κρουαζιέρα με 11 υποψηφιότητες και το «Poor Things» του βολεύεται αναπαυτικά στη θέση του ενισχυμένου outsider.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Σκορσέζε επιστρέφει στον Χριστό παρά τα όσα είχε τραβήξει με τον «Τελευταίο πειρασμό»

Οθόνες / Ο Σκορσέζε επιστρέφει στον Χριστό παρά τα όσα είχε τραβήξει με τον «Τελευταίο πειρασμό»

Τρεισήμισι δεκαετίες μετά την πολύκροτη μεταφορά του βιβλίου του Καζαντζάκη, ο κορυφαίος εν ζωή σκηνοθέτης αποφάσισε να γυρίσει ξανά μια ταινία για τον Ιησού, που θα είναι ίσως η τελευταία του.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρώμη: Το διάσημο Caffè Greco κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Ρώμη: Το διάσημο Caffè Greco κινδυνεύει να κλείσει

Ένα από τα πιο θρυλικά στέκια της Ευρώπης, με 250 χρόνια ιστορίας και θαμώνες από τον Γκαίτε και τον Σοπενχάουερ μέχρι τον Σταντάλ και τον Ίψεν, κινδυνεύει με λουκέτο καθώς οι ιδιοκτήτες απαιτούν ενοίκιο πολλαπλάσιο από το προηγούμενο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Πολιτισμός / Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Η «Χαμένη Πόλη» εξακολουθεί να γοητεύει τους ερευνητές και έχει πολλά ακόμη να δώσει μέσα από τη μεγαλύτερη ανασκαφή που έχει γίνει ποτέ, τα τελευταία 70 χρόνια
LIFO NEWSROOM
Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Πολιτισμός / Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γουόρεν Ζέινς που κυκλοφόρησε το 2023 και εστιάζει στη δημιουργία του άλμπουμ «Nebraska» (1982) το οποίο ηχογράφησε ο Σπρίνγκστιν στο δωμάτιο του στο Κολτς Νεκ του Νιου Τζέρσεϊ σε ένα τετρακάναλο κασετόφωνο
LIFO NEWSROOM
Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Πολιτισμός / Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Ο Ντάριο Αρτζέντο που σε λίγες ημέρες συμπληρώνει τα 85 του χρόνια έχει πλέον αποσυρθεί από τα κινηματογραφικά πλατό εδώ και τρία χρόνια, καθώς πέρα από το εμπόδιο της ηλικίας του απογοητεύτηκε και από την αποδοχή που είχε η τελευταία του ταινία «Μαύρα Γυαλιά»
LIFO NEWSROOM