O Jay-Z στο εξώφυλλο του Forbes - Πώς έγινε ο πρώτος δισεκατομμυριούχος ράπερ

O Jay-Z στο εξώφυλλο του Forbes - Πώς έγινε ο πρώτος δισεκατομμυριούχος ράπερ Facebook Twitter
1

Jay-Z έγινε ο πρώτος ράπερ η περιουσία του οποίου ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes

Στο κύριο άρθρο του περιοδικού αναφέρεται πως ο Jay-Z έχει δημιουργήσει μια περιουσία που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, γεγονός που τον καθιστά έναν από τους λίγους καλλιτέχνες που έχουν καταφέρει κάτι τέτοιο και τον μόνο ράπερ ανάμεσα σε αυτούς. Το Forbes κάνει λόγο για το «εκτεταμένο βασίλειο του καλλιτέχνη» που περιλαμβάνει επενδύσεις σε αποστακτήρια, ακίνητη περιουσία, έργα τέχνης, αλλά και μετοχές σε εταιρείες όπως το Uber. 

O Jay-Z στο εξώφυλλο του Forbes - Πώς έγινε ο πρώτος δισεκατομμυριούχος ράπερ Facebook Twitter

«Η διαδρομή του Jay-Z είναι εντυπωσιακή αν αναλογιστεί κανείς το ότι ο καλλιτέχνης ξεκίνησε από τις κακόφημες περιοχές του Μπρούκλιν και πριν γίνει μουσικός, φτιάχνοντας την δική του εταιρεία Roc-A-Fella Records που έβγαλε το 1996 τον πρώτο του δίσκο, ήταν έμπορος ναρκωτικών», γράφει το περιοδικό. Έκτοτε 14 δίσκοι σκαρφάλωσαν στην πρώτη θέση των πωλήσεων, κέρδισε 22 βραβεία Γκράμι και συγκέντρωσε μια περιουσία άνω των 500 εκατομμυρίων, προ φόρων, μέρα σε μια δεκαετία.

To Forbes αναφέρει πως από νωρίς ο Jay-Z συνειδητοποίησε ότι είναι προτιμότερο να δημιουργεί τις δικές του φίρμες από το να διαφημίζει τρίτες. Έτσι ο διάσημος ράπερ, δημιούργησε το 1999 τη Rocawear, μια εταιρεία ρούχων που τελικά πούλησε έναντι 204 εκατομμυρίων στην Iconix το 2007, το κονιάκ D'Ussé, στο οποίο μέτοχος είναι επίσης η Bacardi, και το Tidal, μια υπηρεσία streaming. «Αν είναι δισεκατομμυριούχος τώρα, σκεφτείτε που θα φτάσει. Γιατί μόλις ξεκίνησε», ανέφερε ο Kasseem "Swizz Beatz" Dean, παραγωγός πίσω από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του JAY-Ζ. 

Με πληροφορίες από Forbes

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

προτομή της Νεφερτίτης Αίγυπτος Βερολίνο

Πολιτισμός / Βερολίνο: Η Νεφερτίτη είναι «αμετακίνητη» παρά τις εκκλήσεις της Αιγύπτου

Παρότι κατά καιρούς διατυπώνονται δημόσιες εκκλήσεις για επαναπατρισμό, το ίδρυμα που κατέχει το έργο υποστηρίζει ότι η προτομή είναι τόσο εύθραυστη ώστε να θεωρείται «αμετακίνητη»
LIFO NEWSROOM
Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 19:00 - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Πολιτισμός / Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα στις 29 Νοεμβρίου - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Συναυλίες, παραστάσεις, DJ sets, προβολές ταινιών, παγοδρόμιο - και πολλά ακόμη - θα περιλαμβάνονται στον φετινό χριστουγεννιάτικο κόσμο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
LIFO NEWSROOM
Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Το δεύτερο και τελευταίο μέρος του «Wicked», το τρίτο «Now You See Me» και η ταινία που έδωσε στον Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ το μεγάλο βραβείο της Μπερλινάλε ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Πολιτισμός / Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Για πρώτη φορά στην Ιταλία, εκτίθενται άγνωστες μέχρι σήμερα δημιουργίες του Άντι Γουόρχολ από τη δεκαετία του ’50, αποκαλύπτοντας μια σχεδόν άγνωστη πλευρά του καλλιτέχνη: εκείνη του γραφίστα μόδας και σχεδιαστή υφασμάτων.
LIFO NEWSROOM
Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Η προσθήκη του ονόματος του Τσάντγουικ Μπόουζμαν στη Λεωφόρο της Δόξας θεωρείται μία από τις πιο συγκινητικές και δίκαιες αναγνωρίσεις της κινηματογραφικής βιομηχανίας
LIFO NEWSROOM
Η ισλανδική γλώσσα «σβήνει» από την τεχνητή νοημοσύνη και τα αγγλικά media

Πολιτισμός / Η ισλανδική γλώσσα «σβήνει» από την τεχνητή νοημοσύνη και τα αγγλικά media

Πρώην πρωθυπουργός της Ισλανδίας προειδοποιεί ότι η νεολαία εκτίθεται σχεδόν αποκλειστικά σε αγγλόφωνο περιεχόμενο μέσω TikTok και YouTube, απειλώντας με «ουσιαστική εξαφάνιση» της γλώσσας μέσα σε μία γενιά
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια