Να μερικά από τα ρούχα που δεν ξαναφορέσουν ποτέ -και δια ροπάλου- Κέιτ και Μέγκαν

Να μερικά από τα ρούχα που δεν ξαναφορέσουν ποτέ -και δια ροπάλου- Κέιτ και Μέγκαν Facebook Twitter
0

Πριν από μερικά χρόνια, τόσο η Κέιτ Μίντλετον όσο και η Μέγκαν Μαρκλ ήταν κορίτσια της ηλικίας τους, κορίτσια με μια κάποια αίσθηση της μόδας, γυναίκες της εποχής τους που μπορεί να υπέκυπταν και σε κάποια τάση της μόδας, όχι πάντα με εξαιρετικά καλαίσθητα αποτελέσματα, αλλά σίγουρα μακριά από τις αυστηρές επιλογές που τους υπαγορεύονται πλέον από το βασιλικό πρωτόκολλο. 

Δεν είναι όμως οι μόνες κυρίες που προσχώρησαν στη βασιλική οικογένεια της Αγγλίας και απαρνήθηκαν για πάντα το προσωπικό τους στιλ και την ίδια τους τη ντουλάπα. Το ίδιο εφαρμόστηκε και στην περίπτωση της Γκρέις Κέλι, της Νταϊάνα και άλλων γυναικών που αποφάσισαν να παντρευτούν μέλος κάποιας βασιλικής οικογένειας της Ευρώπης. 

Ωστόσο, στη σύγχρονη εποχή, με τους σαφώς λιγότερους περιορισμούς, Κέιτ Μίντλετον και Μέγκαν Μαρκλ έχουν να απαρνηθούν μια σειρά από ρούχα, αξεσουάρ και στιλιστικές συνήθειες εξόχως απαγορευτικές για Δούκισσες. Κατ' αρχάς, οφείλουν να πουν όχι στις πολύ κοντές φούστες και στα τζιν. Τα τελευταία απαγορεύονται δια ροπάλου και όσες φορές παραβιάστηκε η οδηγία υπήρξαν συνέπειες. 

Επίσης, τις δύο κυρίες δεν πρόκειται ποτέ ξανά να τις δει κανείς σε δημόσια εμφάνισή τους με βαμμένα νύχια. Τα γυναικεία χέρια των μελών της βασιλικής οικογένειας πρέπει να είναι πάντα περιποιημένα, με καθαρά και καλοσχηματισμένα νύχια, ίσως και με ένα ελαφρύ γαλλικό μανικιούρ, ωστόσο απαγορεύεται η χρήση χρωματιστού βερνικιού νυχιών. 

Τιραντέ φορέματα χωρίς στηθόδεσμο, πολύ εφαρμοστές μπλούζες, ντεκολτέ, χτυπητά χρώματα, λαμέ λεπτομέρειες και εκκεντρικά αξεσουάρ επίσης απαγορεύονται. Κατά τον ίδιο τρόπο δεν επιτρέπονται τα... επιμελώς ατημέλητα χτενίσματα ή κουρέματα τα οποία θεωρούνται πιο σέξι απ' ό,τι θα άρμοζε σε μία κυρία της βασιλικής οικογένειας. Αφέλειες κάτω από τα μάτια, πολύ μακριά μαλλιά, σφιχτές αλογοουρές που παραμορφώνουν τα χαρακτηριστικά του προσώπου επίσης αποφεύγονται. 

Εννοείται ότι καμιά δεν πάει πουθενά χωρίς καλσόν. Τα γυμνά πόδια, ακόμη και με μακριές φούστες, δεν αρέσουν στο Παλάτι και μπορεί να γίνουν αφορμή για άβολα, κάποτε πραγματικά σκανδαλώδη φωτογραφικά στιγμιότυπα. Και σα να μην ήταν αυτά αρκετά, οι κυρίες πρέπει να θυμούνται τον χρυσό κώδικα που αφορά το παλτό και τα παπούτσια τους. 

Το πρώτο δεν επιτρέπεται να το βγάζουν δημοσίως. Όσο για τα παπούτσια, δεν επιτρέπεται να εμφανιστούν με πλατφόρμες ή πολύ ψηλά τακούνια μπροστά στη βασίλισσα, ενώ γενικώς το υπερβολικό τακούνι καλό είναι να αποφεύγεται.

Με στοιχεία από Harper's Bazaar, Bustle.com 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Πολιτισμός / Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Ο Percival Everett τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ για το «James», μια ανατρεπτική επαναφήγηση του «Χακλμπερι Φιν» από την οπτική του Τζιμ - Το μυθιστόρημα έχει ήδη σαρώσει τα λογοτεχνικά βραβεία των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM
Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ έχει επανειλημμένα εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλία και τον πολιτισμό της, ενώ έχει συνεργαστεί με Ιταλούς σκηνοθέτες και έχει συμμετάσχει σε ταινίες που γυρίστηκαν στη χώρα
LIFO NEWSROOM