Μαέστρος διηύθυνε με κλειστά τα μάτια γιατί δεν του άρεσε η σκηνοθεσία

Μαέστρος διηύθυνε με κλειστά τα μάτια γιατί δε του άρεσε η σκηνοθεσία Facebook Twitter
Η άποψη της σκηνοθεσίας καθόλου δεν άρεσε στον μαέστρο Alberto Veronesi που διηύθυνε την όπερα με κλειστά τα μάτια.
0

Κάθε χρόνο στο Torre del Lago της Τοσκάνης πραγματοποιείται το Φεστιβάλ Πουτσίνι, αφιερωμένο στον Ιταλό συνθέτη, πολύ κοντά στο μέρος όπου έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του.

Αυτή τη χρονιά η έναρξη του φεστιβάλ έγινε με την παράσταση της La Bohème που διαδραματίζεται στο Παρίσι στις αρχές του 19ου αιώνα, σε ένα ανέβασμα που όμως τοποθετούσε τη δράση της στον Μάιο του 1968, την εποχή των μεγάλων φοιτητικών διαδηλώσεων στο Παρίσι.

Η άποψη της σκηνοθεσίας καθόλου δεν άρεσε στον μαέστρο Alberto Veronesi που διηύθυνε την όπερα με κλειστά τα μάτια, δεμένα με μαύρο μαντίλι, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη σκηνοθεσία.

Ο Alberto Veronesi είναι υποστηρικτής της πρωθυπουργού Giorgia Meloni και για να δικαιολογήσει τη χειρονομία του δήλωσε ότι το δέσιμο των ματιών του επέτρεπε να συγκεντρωθεί στη μουσική, αλλά και «να μη βλέπει αυτές τις σκηνές». Ήταν μια «πολιτική» χειρονομία που δεν εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό που σφύριζε και γιούχαρε τον μαέστρο αποκαλώντας τον "Buffone" (κλόουν) και "Scemo" (ανόητος) μέσα στην αίθουσα του Gran Teatro.

Όλοι αναζητούν το πολιτικό κίνητρο πίσω από την υπόθεση, ενώ σύμφωνα με την ιστοσελίδα Scherzo, λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του φεστιβάλ, ο υφυπουργός Πολιτισμού της ιταλικής κυβέρνησης είχε ζητήσει από τον μαέστρο, ο οποίος ήταν στο ψηφοδέλτιο της Τζόρτζια Μελόνι στις τελευταίες εκλογές, να εγκαταλείψει την παράσταση, υποστηρίζοντας ότι το ανέβασμα πρόδιδε «το όραμα και το πνεύμα του Πουτσίνι».

Σε δελτίο Τύπου ο Γάλλος σκηνοθέτης, Christophe Gayral ξεκαθάρισε: «Η πρόθεσή μου δεν ήταν ποτέ να αναφερθώ σε κάποιο πολιτικό πλαίσιο που ισχύει σήμερα στην Ιταλία (...) Όπως κάνουν πολλοί σκηνοθέτες, ήθελα να διαβάσω και να φωτίσω το έργο με έναν σύγχρονο τρόπο σε ένα σύγχρονο περιβάλλον, σε μια εποχή γεμάτη καλλιτέχνες και μποέμ που αναζητούν νέα ιδανικά, όπως αυτά που βρίσκονται στο έργο του Πουτσίνι».

Με πληροφορίες από La Natione

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Πολιτισμός / Υπόδειγμα πολιτισμού ή άντρο της ακολασίας, η Πομπηία παραμένει η ενεργή φλέβα της Ιστορίας

Η «Χαμένη Πόλη» εξακολουθεί να γοητεύει τους ερευνητές και έχει πολλά ακόμη να δώσει μέσα από τη μεγαλύτερη ανασκαφή που έχει γίνει ποτέ, τα τελευταία 70 χρόνια
LIFO NEWSROOM
Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Πολιτισμός / Ο Μπρους Σπρίνγκστιν και ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ συγκίνησαν το κοινό στην πρεμιέρα του «Deliver Me From Nowhere»

Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γουόρεν Ζέινς που κυκλοφόρησε το 2023 και εστιάζει στη δημιουργία του άλμπουμ «Nebraska» (1982) το οποίο ηχογράφησε ο Σπρίνγκστιν στο δωμάτιο του στο Κολτς Νεκ του Νιου Τζέρσεϊ σε ένα τετρακάναλο κασετόφωνο
LIFO NEWSROOM
Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Πολιτισμός / Ντάριο Αρτζέντο: Ο «Χίτσκοκ της Ιταλίας» με τα λοξά πλάνα που προκαλούσε πανικό στις κινηματογραφικές αίθουσες

Ο Ντάριο Αρτζέντο που σε λίγες ημέρες συμπληρώνει τα 85 του χρόνια έχει πλέον αποσυρθεί από τα κινηματογραφικά πλατό εδώ και τρία χρόνια, καθώς πέρα από το εμπόδιο της ηλικίας του απογοητεύτηκε και από την αποδοχή που είχε η τελευταία του ταινία «Μαύρα Γυαλιά»
LIFO NEWSROOM
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

«Μου αρέσει να δουλεύω με τον Γιώργο» δήλωσε η Έμα Στόουν - «Η ταινία δείχνει τι συμβαίνει τώρα στην κοινωνία» τόνισε ο σκηνοθέτης
LIFO NEWSROOM
Το Μουσείου Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Το μουσείο ζητά από την κυβέρνηση να παρέχει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να καλυφθούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και τα μέτρα βιωσιμότητας – τονίζοντας ότι αυτό δεν αποτελεί απλώς οικονομική ενίσχυση, αλλά συμβατική υποχρέωση
LIFO NEWSROOM