Λάκης Γαβαλάς: Ήταν πολλές οι φυλακές - Στο «κελί» του ξενοδοχείου δεν ήθελα να φάω το χαβιάρι

Λάκης Γαβαλάς: Ήταν πολλές οι φυλακές - Στο «κελί» του ξενοδοχείου δεν ήθελα να φάω το χαβιάρι Facebook Twitter
0

Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε στα "Μεσάνυχτα" της Τρίτης για το διάστημα που πέρασε μέσα στη φυλακή, αντιπαραβάλλοντας εκείνη την περίοδο με άλλες που, αν και ήταν ελεύθερος ένιωθε εγκλωβισμένος από το βάρος των ευθυνών. 

«Δεν ήθελα να φάω το χαβιάρι»

«Στο «κελί» είχα βρεθεί όταν ήμουν σε ένα υπέροχο ξενοδοχείο, και ήμουν πάρα πολύ κουρασμένος, έπαιρνα στην Ελλάδα να μιλήσω - υποτίθεται για να συμβουλευτώ τα δικά μου στελέχη - και δεν ήταν στην θέση τους ποτέ ή αν ήταν έκαναν "πες του βλάκα ότι δεν είμαστε εδώ" [...] Αυτοί βλέπαν το αποτέλεσμα, όχι το πώς ερχόταν το αποτέλεσμα, ότι δεν υπήρχαν ωράρια, δεν υπήρχε "τίποτα".

»Άρα λοιπόν εγώ ζούσα στο «κελί» του υπέροχου ξενοδοχείου, αλλά πολλές φορές δεν είχα ούτε καν όρεξη. Ενώ στην φυλακή μπορεί να είχα όρεξη να φάω και την φασολάδα μου. Εκεί, στη Γαλλία ή στην Ιταλία ή στην Αγγλία που ήμουν, ούτε ήθελα να φάω το χαβιάρι. Ήμουν τόσο απελπισμένος, τόσο κουρασμένος για να πετύχω κάτι, να μπορέσω να πάρω περισσότερο προσωπικό. Να γίνουμε μεγάλοι». 

Η ψυχολογία του στη φυλακή 

«Η φυλακή μου δεν ήταν μόνο ο Κορυδαλλός. Ήταν πολλές φυλακές. Ένα παζλ. Μετά από ένα τρίμηνο (σ.σ προφυλακισμένος) λέω εδώ είμαι, καθόμαστε μέχρι το 18μηνο - γιατί ήμουν όχι φυλακισμένος ακόμη, υπόδικος. Έκανα τις γυμναστικές μου και έβλεπα όλους τους άλλους σαν κομπάρσους. Ήμουν ο Παπαμιχαήλ τους, η Βουγιουκλάκη τους, η Καρέζη τους, ο Φούντας πολλές φορές.

»Ξεκίνησα γυμναστικές, διατροφές, ένας μάλιστα συγκελίτης που μαγείρευε πάρα πολύ ωραία [...] Στο κελί, αν είχα κάποια περιοδικά ήταν περιοδικά μόδας, τότε μία Vogue που είχα. Οι κατσαρίδες «σωρός». Ποια θα ήταν ευτυχισμένη να σκοτωθεί με την Vogue; Έκανα κάθε τόσο ένα καλαμπούρι. Προστάτευσα τον εαυτό μου».

Κατά την διάρκεια της παραμονής τους στη φυλακή, εργάστηκε στον κήπο: «Έφερα με χρήματα δικά μου λουλουδάκια [...] Ήμουν σε μια πτέρυγα "υψηλού κινδύνου", με την έννοια ότι επειδή ήταν κάποιοι γνωστοί άνθρωποι μπορούσε κάποιος να τους επιτεθεί [...] "Εσύ είχες λεφτά, θα σε σκοτώσουμε ή θα σε πειράξουμε"»

«Ήμουν μαζί με άλλους τρεις Έλληνες, τέσσερις στον θάλαμο, οι οποίοι είχαν να κάνουν με οικονομικά και αυτοί. Πέρασαν ο Λαυρεντιάδης, ο Βασίλης με την ηλεκτροδότηση που μεταφέρονταν σε άλλες πτέρυγες. «Μου φέρονταν όλοι πάρα πολύ καλά. Μπήκα στη φυλακή σαν Λάκης και βγήκα σαν κύριος Γαβαλάς, για όλους. Έτσι έμπαινα και στους οίκους μόδας».

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΙΝΑ ΜΕΝΔΩΝΗ ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Πολιτισμός / Μενδώνη από Ουάσινγκτον: «Ο Πολιτισμός αποτελεί συνδετική και ενοποιητική δύναμη ανάμεσα στις δύο χώρες»

Η Λίνα Μενδώνη είχε για δεύτερη φορά συνάντηση εργασίας με τον ανώτερο αξιωματούχο του αμερικάνικου υπουργείου Εξωτερικών για θέματα Πολιτισμού και Εκπαίδευσης Δρ Darren Beattie
LIFO NEWSROOM
Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Πολιτισμός / Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Η επίδειξη Métiers d’Art, που η Chanel παρουσιάζει κάθε Δεκέμβριο σε κάποιον εντυπωσιακό προορισμό, από την Ιαπωνία μέχρι τη Σενεγάλη, είναι αφιερωμένη στα ιστορικά ατελιέ που έχει εντάξει στο δυναμικό της για να διατηρήσει ζωντανή την παραδοσιακή τεχνική
LIFO NEWSROOM
Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Πολιτισμός / Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Η εξέλιξη της τέχνης από τον ιμπρεσιονισμό έως την ποπ αρτ ξεδιπλώνεται μέσα από έργα 45 κορυφαίων δημιουργών της νεότερης και σύγχρονης τέχνης, συνθέτοντας ένα μοναδικό και συναρπαστικό εικαστικό πανόραμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM