Η Σίντι Κρόφορντ ανοίγει την ντουλάπα της στη Vogue και παρουσιάζει μερικά θρυλικά κομμάτια της συλλογής της

Η Σίντι Κρόφορντ ανοίγει την ντουλάπα της στη Vogue και παρουσιάζει μερικά θρυλικά κομμάτια της συλλογής της Facebook Twitter
0

Η Σίντι Κρόφορντ έχει κάνει πασαρέλα για μερικούς από τους σημαντικότερους σχεδιαστές στον κόσμο, έχει φορέσεις δημιουργίες των διασημότερων οίκων μόδας και brands, έχει πρωταγωνιστήσει στα εξώφυλλα των πιο γνωστών περιοδικών και τώρα αποφάσισε να ανοίξει για πρώτη φορά την ντουλάπα της, παρουσιάζοντας μερικά «ιστορικά» κομμάτια της προσωπικής της γκαρνταρόμπας. 

Το 51χρονο σουπερμόντελ «υποδέχθηκε» την 360° κάμερα της Vogue στο σπίτι της στο Μαλιμπού για να δείξει στον κόσμο κάποια από τα ρούχα που έχει στην ντουλάπα της, τα οποία περιλαμβάνουν από χαρακτηριστικά κομμάτια με τα οποία έχει φωτογραφηθεί στη καριέρα της μέχρι απλά, καθημερινά ρούχα που επιλέγει να φορέσει.

«Κάποια στιγμή, ειδικά όταν είχα πια αρκετό χώρο, συνειδητοποίησα πως διαθέτω μερικά καταπληκτικά ρούχα από όλα αυτά τα χρόνια, τα οποία έχω κρατήσει και ήθελα να διατηρήσω. Μια από τις σημαντικότερες διαφορές στο να είσαι τότε μοντέλο και σήμερα είναι πως δεν είχαμε στιλίστες για τα καθημερινά events. Ευτυχώς όμως είχες καλές διασυνδέσεις», λέει η Σίντι Κρόφορντ στην κάμερα της Vogue.

Ένα παράδειγμα των καλών της διασυνδέσεων είναι και το διάσημο φόρεμα Versace που φόρεσε το 1992 στα Video Music Awards. «Το είχα δει στην πασαρέλα σε ένα σόου του οίκου Versace και είχα πάθει εμμονή, οπότε τους λέω: "Να σας πω, μπορώ να το δανειστώ;», λέει η Σίντι, που αποκαλύπτει πως το συγκεκριμένο ρούχο είναι κι ένα από τα αγαπημένα της κόρης της, Κάια. 

Thanks for stepping into my closet, @VogueMagazine! Get the entire 360º tour, link in my bio.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cindy Crawford (@cindycrawford) στις


Στη συνέχεια έδειξε το μοναδικό τζιν σορτσάκι που έχει στη συλλογή της, εκείνο που φορούσε στην περιβόητη διαφήμιση της Pepsi το 1992. Όπως αποκάλυψε, το σορτσάκι ήταν στην πραγματικότητα ένα παλιό δικό της τζιν παντελόνι, το οποίο έκοψαν τη μέρα των γυρισμάτων και το συνδύασαν με ένα κορμάκι, δημιουργώντας τελικά το θρυλικό πλέον συγκεκριμένο look. 

 

Μιλώντας για το «πιο συναισθηματικό κομμάτι» της γκαρνταρόμπας της, η Σίντι δείχνει στην κάμερα ένα λευκό φόρεμα John Galliano, αυτό που φορούσε στο γάμο της με τον Ράντι Γκέρμπερ. «Κανείς δεν ήξερε πως σκοπεύαμε να παντρευτούμε οπότε δεν ήθελα να πάω να ψωνίσω νυφικό επειδή μόλις κάνεις κάτι τέτοιο, τελείωσε, ο κόσμος ξέρει ότι παντρεύεσαι», λέει. Οπότε, αντί να ζητήσει απευθείας ένα νυφικό, ήρθε σε επαφή με ένα φίλο της στιλίστα και του είπε πως ήθελε να δει λευκά και μαύρα φορέματα για ένα πάρτι με ασπρόμαυρο dress code. Όταν αντίκρισε το φόρεμα των 1.200 δολαρίων, αμέσως ένιωσε πως ήταν το κατάλληλο για την περίσταση δεδομένου πως σκόπευαν να παντρευτούν στις Μπαχάμες. «Ελπίζω να καταφέρω να το φορέσω στην επέτειο 20 χρόνων γάμου που είναι του χρόνου», σχολιάζει.

Η Σίντι Κρόφορντ ανοίγει την ντουλάπα της στη Vogue και παρουσιάζει μερικά θρυλικά κομμάτια της συλλογής της Facebook Twitter

Η Σίντι δείχνει επίσης στην κάμερα και μερικές τσάντες από τη συλλογή της, ανάμεσά τους μερικές Fendi και μία «καθόλου πρακτική αλλά όμορφη» Louis Vuitton. Παρόλο που υπήρξε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της μόδας, η ίδια λέει πως στην καθημερινότητά της προτιμά να φορά τζιν παντελόνια γιατί έτσι περισσότερο ο εαυτός της. 

Δείτε το βίντεο:

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Πολιτισμός / Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Η εξέλιξη της τέχνης από τον ιμπρεσιονισμό έως την ποπ αρτ ξεδιπλώνεται μέσα από έργα 45 κορυφαίων δημιουργών της νεότερης και σύγχρονης τέχνης, συνθέτοντας ένα μοναδικό και συναρπαστικό εικαστικό πανόραμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM
Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» που αφήνει τους θεατές συγκλονισμένους, η τελευταία παράσταση του Μάικλ Κέιν και της Γκλέντα Τζάκσον, μια ελληνική διασκευή της «Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας» και μια ιρλανδική ιστορία ενηλικίωσης, υποψήφια για βραβείο LUX, στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σταύρος Ξαρχάκος: Η δήλωσή του υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι αναφορικά με την περιοδεία αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι

Πολιτισμός / Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»

Η δήλωση του Σταύρου Ξαρχάκου υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος αντιδρά νομικά στην περιοδεία-αφιέρωμα στον πατέρα του, χωρίς την άδειά του
LIFO NEWSROOM
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Σκάρλετ Γιόχανσον δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Πολιτισμός / Σκάρλετ Γιόχανσον: Δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Η Γιόχανσον ανέφερε ότι κατά τη φάση της προπαραγωγής ένας από τους χρηματοδότες της ταινίας απείλησε να αποσυρθεί, εκτός αν αφαιρούνταν τα στοιχεία της πλοκής που σχετίζονταν με το Ολοκαύτωμα
LIFO NEWSROOM
ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ

Πολιτισμός / Μάνος Χατζιδάκις: «Η πλευρά Θεοδωράκη καλεί την οργανώτρια εταιρεία να κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να λήξει η διαμάχη»

Η πλευρά Θεοδωράκη πήρε θέση για τις νομικές ενέργειες από πλευράς Γιώργου Χατζιδάκι, γιου του Μάνου Χατζιδάκι, σε βάρος της εταιρείας παραγωγής
LIFO NEWSROOM