Η Σαρλίζ Θερόν μιλάει για το βράδυ που η μητέρα της σκότωσε τον πατέρα της

Η Σαρλίζ Θερόν μιλάει για το βράδυ που η μητέρα της σκότωσε τον πατέρα της Facebook Twitter
EPA
0

Η Σαρλίζ Θερόν μίλησε για το βράδυ που η μητέρα της Γκέρντα, σκότωσε τον πατέρα της, ο οποίος σε κατάσταση μέθης πυροβόλησε ενάντια στη σύζυγο και στην κόρη του. 

Το συμβάν έγινε τον Ιούνιο του 1991 όταν η Θερόν ήταν 15 ετών. «Ο πατέρας μου ήταν τόσο μεθυσμένος που δεν θα έπρεπε να μπορεί να περπατήσει, όταν μπήκε στο σπίτι με ένα όπλο», είπε η Θερόν. «Η μητέρα μου και εγώ ήμασταν στο δωμάτιό μου πίσω από την πόρτα την οποία προσπαθούσε να παραβιάσει». Και συνέχισε: «Και οι δύο μας ήμασταν πίσω από την πόρτα για να τον εμποδίσουμε. Έκανε ένα βήμα πίσω και πυροβόλησε τρεις φορές. Καμία από τις σφαίρες δεν μας χτύπησε, είναι ένα θαύμα». 

Για να σώσει την κόρη της και τον εαυτό της η Γκέρντα πυροβόλησε τον σύζυγό της. «Σε αυτοάμυνα έδωσε τέλος στις απειλές», είπε η Θερόν εξηγώντας γιατί δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες στη μητέρα της. Το γεγονός άφησε το αποτύπωμά του στην ηθοποιό. «Η οικογενειακή βία, αυτή η βία μέσα στην οικογένειά σου, είναι κάτι που συζητάω με πολλούς ανθρώπους» ανέφερε προσθέτοντας ότι δεν ντρέπεται να μιλήσει γι αυτά τα θέματα. «Πιστεύω πως όσο περισσότερο μιλάμε για αυτά  τόσο περισσότερο συνειδητοποιούμε πως δεν είμαστε μόνοι», υπογράμμισε. «Νομίζω πως για μένα είναι πάντα η ιστορία του να μεγαλώνεις με εξαρτημένους και τι κάνει αυτό (σ.σ. η εξάρτηση) στον άνθρωπο». 

Η Θερόν περιέγραψε τον πατέρα της ως έναν «πολύ άρρωστο άνθρωπο» προσθέτοντας πως ήταν αλκοολικός σε όλη τη διάρκεια της ζωής της. «Ήξερα μόνο μία του πλευρά, και αυτή ήταν η αλκοολική του πλευρά», δήλωσε. «Ήταν μία απελπιστική κατάσταση. Η οικογένειά μας είχε εγκλωβιστεί σε αυτήν. Και η καθημερινή αβεβαιότητα του να ζεις με έναν εξαρτημένο είναι κάτι που ενσωματώνεις για όλη σου τη ζωή, είναι κάτι παραπάνω από ένα μεμονωμένο περιστατικό που έγινε ένα βράδυ». 

«Η οικογένειά μας ήταν απίστευτα νοσηρή. Και όλα αυτά, νομίζω πως μας τρόμαζαν με κάποιον τρόπο», ανέφερε η ηθοποιός. «Φυσικά εύχομαι ό,τι είχε γίνει εκείνο το βράδυ να μη συνέβαινε ποτέ. Είναι θλιβερό αυτό που προκύπτει όταν δεν μπαίνεις στην καρδιά αυτών των προβλημάτων», πρόσθεσε η ηθοποιός. Η Σαρλίζ Θέρον είχε μιλήσει και στο παρελθόν για τις συνθήκες θανάτου του πατέρα της και την εμπλοκή της μητέρας της. «Είμαι τυχερή που είχα μία υπέροχη μητέρα που με έκανε γενναία και μου έλεγε πάντα να είμαι γενναία», είχε δηλώσει τον Οκτώβριο του 2018 η Σαρλίζ Θέρον για τη μητέρα της. «Δεν ξέρω ποια θα ήμουν χωρίς αυτό», είχε προσθέσει. 

Με πληροφορίες από People

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM