«Η βία δεν είναι εντάξει»: Ανήσυχο το Χόλιγουντ μετά το χαστούκι του Γουίλ Σμιθ στον Κρις Ροκ

«Η βία δεν είναι εντάξει»: Το Χόλιγουντ αντιδρά στο χαστούκι του Γουίλ Σμιθ στον Κρις Ροκ Facebook Twitter
Ο Will Smith χαστούκισε τον Chris Rock στην σκηνή των Όσκαρ. Φωτ: EPA/ETIENNE LAURENT
0

Το χαστούκι του Γουίλ Σμιθ στον Κρις Ροκ ήταν, οπωσδήποτε, η κορυφαία στιγμή των Όσκαρ, επισκιάζοντας τον νικητή της καλύτερης ταινίας «Coda», τις ιστορικές νίκες των Αριάνα Ντεμπόζ και Τρόι Κότσουρ αλλά και την επιλογή τριών γυναικών - Έμι Σούμερ, Γουάντα Σάικς και Ρεγκίνα Χολ-  στην παρουσίαση για πρώτη φορά από το 2018.

Η πολυσυζητημένη στιγμή της 94ης τελετής απονομής, όταν ο νικητής του Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου, Γουίλ Σμιθ, προσβλήθηκε με ένα αστείο του παρουσιαστή Κρις Ροκ και τον χαστούκισε στη σκηνή, έχει καταφέρει να μονοπωλήσει τα μέσα ενημέρωσης με τον απόηχο να δυναμιτίζει ακόμη περισσότερο το -ούτως ή άλλως- πρωτοφανές γεγονός.

Ο Κρις Ροκ έκανε ένα αστείο για τη σύζυγο του Γουίλ Σμιθ, Τζάντα Πίνκετ-Σμιθ, ότι ήταν έτοιμη για το «GI Jane 2», μια φαινομενικά αναφορά στο ξυρισμένο κεφάλι της. (Η Τζάντα Πίνκετ-Σμιθ έχει μιλήσει ανοιχτά πολλές φορές για την πάθησή της, η οποία προκαλεί τριχόπτωση.) Στη συνέχεια, ο Γουίλ ανέβηκε στη σκηνή, χαστούκισε τον Κρις Ροκ και επέστρεψε στη θέση του, πριν φωνάξει δύο φορές: «Κράτα το όνομα της γυναίκας μου μακριά από το γ*** στόμα σου!».

Παραλαμβάνοντας το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία «King Richard», ο Γουίλ Σμιθ με δάκρυα στα μάτια, ζήτησε συγγνώμη από την Ακαδημία για την συμπεριφορά του, λέγοντας μεταξύ άλλων πως «η αγάπη σε εξωθεί να κάνεις τρελά πράγματα».

Οι αντιδράσεις στο ίντερνετ, ωστόσο, περιλαμβάνουν από ενθουσιώδη memes μέχρι έντονη ανησυχία. Σε εκείνους που υποστήριξαν τον Γουίλ Σμιθ, ήταν και ο 23χρονος γιος του ηθοποιού, Τζέιντεν Σμιθ, ο οποίος έγραψε στο Twitter λίγα λεπτά μετά την τελετή: «Και έτσι το κάνουμε».

Η Ayanna Pressley, μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ, που έχει μιλήσει επίσης ανοιχτά για το στίγμα λόγω αλωπεκίας, υπερασπίστηκε μέσω Twitter τον Γουίλ Σμιθ, ωστόσο αργότερα διέγραψε την ανάρτηση. 

«Ευχαριστώ Γουίλ Σμιθ για όλους τους συζύγους που υπερασπίζονται τις γυναίκες τους, οι οποίες ζουν με αλωπεκία εν μέσω άγνοιας και προσβολών», έγραφε στο διαγραμμένο tweet.

Άλλοι, όπως ο ράπερ 50cent, o τηλεπαρουσιαστής Κόναν Ο’ Μπράιεν και η ηθοποιός Μία Φάροου, έδειξαν μάλλον να απολαμβάνουν το χάος:

Ενώ κάποιοι επέλεξαν πιο μετριοπαθή στάση, σχολιάζοντας την λαμπερή βραδιά και καθόλου το χαστούκι:

Ή, όπως το έθεσε ο ηθοποιός Κιθ Στανφιλντ σε μια συνέντευξη στο κόκκινο χαλί για το after πάρτι του Vanity Fair: «Δεν ξέρω, ήταν τρελό. Δεν ξέρω, ήταν σουρεαλιστικό».

Ωστόσο, πολλοί ήταν εκείνοι που δήλωσαν τρομαγμένοι με τη συμπεριφορά του Γουίλ Σμιθ, την οποία ερμήνευσαν ως παράδειγμα ομαλοποίησης της βίας.

«Η βία δεν είναι εντάξει. Η επίθεση δεν είναι ποτέ απάντηση», έγραψε στο Twitter η ηθοποιός Σοφία Μπους. "Επίσης; Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο Κρις χλευάζει την Τζάντα στη σκηνή των Όσκαρ και απόψε επέλεξε την αλωπεκία της. Το να χτυπάς την αυτοάνοση ασθένεια κάποιου είναι λάθος. Το να το κάνεις επίτηδες είναι σκληρό. Και οι δύο χρειάζονται μια ανάσα».

«Επιτρέψτε μου να πω κάτι, είναι πολύ κακή πρακτική να ανεβαίνεις στη σκηνή και να επιτίθεσαι σωματικά σε έναν κωμικό», σχολίασε η κωμικός Κάθι Γκρίφιν. «Τώρα πρέπει όλοι να ανησυχούμε για το ποιος θέλει να είναι ο επόμενος Γουίλ Σμιθ σε comedy clubs και θέατρα».

Το αστυνομικό τμήμα του Λος Άντζελες (LAPD), ανέφερε μέσω ανακοίνωσης ότι ο Κρίς Ροκ δεν σκοπεύει να καταθέσει κινηθεί εναντίον του Γουίλ Σμιθ για το περιστατικό.

«Οι ανακριτικές αρχές του LAPD ενημερώθηκαν για ένα περιστατικό μεταξύ δύο ατόμων κατά τη διάρκεια των βραβείων Όσκαρ. Το περιστατικό αφορούσε ένα άτομο να χαστουκίζει ένα άλλο. Το άτομο που εμπλέκεται αρνήθηκε να υποβάλει καταγγελία στην αστυνομία. Εάν το εμπλεκόμενο μέρος επιθυμεί αστυνομική αναφορά σε μεταγενέστερη ημερομηνία, το αστυνομικό τμήμα του Λος Άντζελες θα είναι διαθέσιμο».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM