Γιατί ο Κιτ Χάρινγκτον και η Ρόουζ Λέσλι αρνούνται να βγάζουν selfies με θαυμαστές τους

Γιατί ο Κιτ Χάρινγκτον και η Ρόουζ Λέσλι αρνούνται να βγάζουν selfies με θαυμαστές τους Facebook Twitter
1

Ο Κιτ Χάρινγκτον έχει αγγίξει εκείνο το level δημοσιότητας που πλέον όλοι θέλουν μια φωτογραφία μαζί του. Ο ίδιος όμως λέει πως δεν του αρέσουν καθόλου οι selfies με θαυμαστές κι αυτό είναι ένα ακόμη κοινό που έχει με την αρραβωνιαστικιά του, Ρόουζ Λέσλι.

Ο διάσημος πρωταγωνιστής του Game of Thrones σε συνέντευξή στην εφημερίδα Guardian αναφέρθηκε στα μειονεκτήματα της φήμης που έχει αποκτήσει από τον ρόλο του, εξηγώντας ταυτόχρονα γιατί αρνείται να βγάλει συχνά φωτογραφίες με τους φαν τους. 

«Σκέψου να είσαι στην Ισπανία και να υπάρχει ένα πλήθος 500, ίσως 600 θαυμαστών, που κατασκηνώνουν κάθε μέρα έξω από το ξενοδοχείο, κι εσύ να πρέπει να περάσεις ανάμεσά τους. Είναι σαν είμαι ο Τζάστιν Μπίμπερ ή κάτι τέτοιο. Αυτό δεν μου αρέσει και πάρα πολύ. Δεν ξέρω. Μπορεί και να μου αρέσει. Βασικά, χαίρομαι που το έζησα σαν εμπειρία, αλλά δεν έχει σταματημό», δήλωσε ο ηθοποιός. «Όλο αυτό με κάνει οξύθυμο, με κάνει να νιώθω πολύ άβολα και μετατρέπομαι σε έναν πολύ στριμμένο άνθρωπο», πρόσθεσε. 

Παρόλο που πολλοί θαυμαστές του απογοητεύονται που δεν βγάζει μαζί τους φωτογραφία, ο ίδιος επιμένει στην απόφασή του και εξηγεί: «Πρέπει απλώς να τους απορρίπτεις, αλλιώς θα αρχίσεις να νιώθεις σαν μανεκέν. Ειδικά εγώ κι η Ρόουζ, δεν βγάζουμε ποτέ φωτογραφία μαζί. Επειδή αυτό κάνει τη σχέση μας να θυμίζει κουκλοθέατρο. Σαν να είμαστε κινούμενο θέαμα».

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Πολιτισμός / Γιατί ο Moby προσφέρει δωρέαν την μουσική του και έχει γίνει «ο παράξενος γέρος που θα δεις στα βουνά»

Νηφάλιος πλέον και με αρκετά χρόνια να τον χωρίζουν από τις μέρες της απόλυτης δόξας, ο Moby τα τελευταία χρόνια κάνει κάτι που λίγοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες τολμούν
LIFO NEWSROOM
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

1 σχόλια
Αυτα ποιος τα λεει? Ξερω παρα πολλα ατομα (συμπεριλαμβανομενου και του εαυτου μου) που εχουν σελφι με τον Κιτ και αλλους ηθοποιους του GoT χωρις κοπο. Βεβαια τυχαινει να μενω στο Belfast και να τους συνανταμε συχνα οποτε ο κοσμος εδω δεν τρεχει ορδες πανω τους, δεν ξερω τι γινεται σε αλλες χωρες. Γενικα οι περισσοτεροι ειναι πολλοι κουλ με αυτο το θεμα και αφιερωνουν χρονο για φωτογραφιες.