Γιατί η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης παίζει μουσική ανάμεσα σε ταφόπλακες;

Γιατί η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης παίζει μουσική ανάμεσα σε ταφόπλακες; Facebook Twitter
Φωτογραφία Death of Clasical
0

Η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης επέστρεψε δυναμικά στις συναυλίες με κοινό «νεκρούς και ζωντανούς». 

Την περασμένη χρονιά η πασίγνωστη ορχήστρα απείχε από τις μεγάλες μουσικές εκδηλώσεις για όλους τους ευνόητους λόγους, αλλά το περασμένο Σαββατοκύριακο κατάφερε επιτέλους να παίξει μπροστά κοινό, στο Κοιμητήριο Green-Wood του Μπρούκλιν. 

Η εκδήλωση έγινε στο πλαίσιο του προγράμματος Death of Classical, ο Θάνατος του Κλασικού, που διοργανώνει συναυλίες κλασικής μουσικής σε μη συμβατικούς χώρους όπως κρύπτες, νεκροταφεία και κατακόμβες. 

Γιατί η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης παίζει μουσική ανάμεσα σε ταφόπλακες; Facebook Twitter
Φωτογραφία Death of Clasical
Γιατί η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης παίζει μουσική ανάμεσα σε ταφόπλακες; Facebook Twitter
Φωτογραφία Death of Clasical
Γιατί η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης παίζει μουσική ανάμεσα σε ταφόπλακες; Facebook Twitter
Φωτογραφία Death of Clasical

Το κόνσεπτ είχε επινοηθεί πριν την πανδημία και αυτή είναι η τρίτη χρονιά που αριστουργήματα της μουσικής αποδίδονται εκτός μεγάρων. Όσοι ζωντανοί βρέθηκαν στο κοιμητήριο, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά το Requiem in D minor‍ του Gabriel Fauré.

Γιατί η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης παίζει μουσική ανάμεσα σε ταφόπλακες; Facebook Twitter
Φωτογραφία Death of Clasical
Γιατί η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης παίζει μουσική ανάμεσα σε ταφόπλακες; Facebook Twitter
Φωτογραφία Death of Clasical
Γιατί η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Νέας Υόρκης παίζει μουσική ανάμεσα σε ταφόπλακες; Facebook Twitter
Φωτογραφία Death of Clasical
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM