Απόστολος Γκλέτσος: Ενδεχομένως κάποιες φορές να πάτησα τα όρια του θύτη- Ζητώ συγγνώμη

Απόστολος Γκλέτσος: Ενδεχομένως κάποιες φορές να πάτησα τα όρια του θύτη- Ζητώ συγγνώμη Facebook Twitter
0

Στο μπαράζ καταγγελιών για σεξουαλική κακοποίηση στους χώρους θεάτρου και τηλεόρασης αναφέρθηκε ο Απόστολος Γκλέτσος, λέγοντας πως «εκμεταλλεύτηκε τη θέση του ερωτικά σε δύο περιπτώσεις».

Ο ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή Tik Talk, όπου μίλησε μεταξύ άλλων για μια στιγμή όπου χρειάστηκε να παρέμβει για να προστατέψει συνάδελφό του.

«Κάποιος παραγωγός, δεν είναι στη ζωή τώρα, μίλησε πολύ άσχημα σε μια συνάδελφο. Και μας πήρε όλους η μπάλα, λέω δεν γίνεται έτσι. Θα σταματήσει η παράσταση. Θες να σταματήσει η πρόβα και να φύγουμε να πάμε σπίτια μας ή θες να φύγεις από το θέατρο για να συνεχίσουμε; Τελικά έφυγε από το θέατρο εκείνη την ώρα για να συνεχίσει η παράσταση γιατί υπό το βλέμμα του όλοι μας δεν μπορούσαμε να συνεχίσουμε», είπε.  

Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε δύο προσωπικές περιπτώσεις κατά τις οποίες, όπως είπε, εκμεταλλεύτηκε τη δύναμη που του έδινε ο πρωταγωνιστικός του ρόλος, πράγμα που τον έφερε «στα όρια του θύτη».

«Με αυτή την ευκαιρία πήγα προς τα πίσω και σκέφτηκα ότι ενδεχομένως κάποιες φορές να πάτησα τα όρια του θύτη. Και να ήμουν κι εγώ θύτης. Χωρίς να το καταλάβω ενδεχομένως ή έκανα ότι δεν το καταλάβαινα. Σαφώς και μπορεί να έχει γίνει, να έχω κακομιλήσει ή αυτό που λες - ο πρωταγωνιστής της σειράς, ένα κορίτσι που έρχεται να πει λίγες ατάκες, της λέει το βράδυ θα βγούμε, αυτή φοβούμενη μήπως χάσει το ρολάκι της ή θέλοντας και να μεγαλώσει τον ρόλο της, γιατί κι αυτό παίζει... Εκεί είναι εκμετάλλευση καθαρά. Ναι, τώρα που το σκέφτομαι έχει συμβεί», σημείωσε.

Και συνέχισε: «Εκείνη την ώρα δεν το σκέφτηκα. Το σκέφτομαι τώρα. Εκείνη την ώρα σκεφτόμουν ότι είμαι ωραίος γκόμενος, τώρα σκέφτομαι ότι μπορεί να εκμεταλλεύτηκα εκείνο το παιδί, που μπορεί να ήμουν και 10 χρόνια μεγαλύτερός του και δεν μου αρέσει καθόλου και ζητάω και "συγγνώμη" αν έχει γίνει. Έχω δύο συγκεκριμένα πράγματα στο μυαλό μου. Δεν μου είπε κάποια ότι έγινε αλλά το σκέφτομαι εγώ τώρα. Κάποιοι δύο άνθρωποι, κάποιες δύο ψυχές μπορεί να καταπιέστηκαν και να μην το ήθελα ή να μην το ήθελαν, δεν ξέρω...Είναι συγκεχυμένα τα πράγματα, είναι πολύ ρευστά».

Δείτε το βίντεο:

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM