Απόστολος Γκλέτσος: Ενδεχομένως κάποιες φορές να πάτησα τα όρια του θύτη- Ζητώ συγγνώμη

Απόστολος Γκλέτσος: Ενδεχομένως κάποιες φορές να πάτησα τα όρια του θύτη- Ζητώ συγγνώμη Facebook Twitter
0

Στο μπαράζ καταγγελιών για σεξουαλική κακοποίηση στους χώρους θεάτρου και τηλεόρασης αναφέρθηκε ο Απόστολος Γκλέτσος, λέγοντας πως «εκμεταλλεύτηκε τη θέση του ερωτικά σε δύο περιπτώσεις».

Ο ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή Tik Talk, όπου μίλησε μεταξύ άλλων για μια στιγμή όπου χρειάστηκε να παρέμβει για να προστατέψει συνάδελφό του.

«Κάποιος παραγωγός, δεν είναι στη ζωή τώρα, μίλησε πολύ άσχημα σε μια συνάδελφο. Και μας πήρε όλους η μπάλα, λέω δεν γίνεται έτσι. Θα σταματήσει η παράσταση. Θες να σταματήσει η πρόβα και να φύγουμε να πάμε σπίτια μας ή θες να φύγεις από το θέατρο για να συνεχίσουμε; Τελικά έφυγε από το θέατρο εκείνη την ώρα για να συνεχίσει η παράσταση γιατί υπό το βλέμμα του όλοι μας δεν μπορούσαμε να συνεχίσουμε», είπε.  

Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε δύο προσωπικές περιπτώσεις κατά τις οποίες, όπως είπε, εκμεταλλεύτηκε τη δύναμη που του έδινε ο πρωταγωνιστικός του ρόλος, πράγμα που τον έφερε «στα όρια του θύτη».

«Με αυτή την ευκαιρία πήγα προς τα πίσω και σκέφτηκα ότι ενδεχομένως κάποιες φορές να πάτησα τα όρια του θύτη. Και να ήμουν κι εγώ θύτης. Χωρίς να το καταλάβω ενδεχομένως ή έκανα ότι δεν το καταλάβαινα. Σαφώς και μπορεί να έχει γίνει, να έχω κακομιλήσει ή αυτό που λες - ο πρωταγωνιστής της σειράς, ένα κορίτσι που έρχεται να πει λίγες ατάκες, της λέει το βράδυ θα βγούμε, αυτή φοβούμενη μήπως χάσει το ρολάκι της ή θέλοντας και να μεγαλώσει τον ρόλο της, γιατί κι αυτό παίζει... Εκεί είναι εκμετάλλευση καθαρά. Ναι, τώρα που το σκέφτομαι έχει συμβεί», σημείωσε.

Και συνέχισε: «Εκείνη την ώρα δεν το σκέφτηκα. Το σκέφτομαι τώρα. Εκείνη την ώρα σκεφτόμουν ότι είμαι ωραίος γκόμενος, τώρα σκέφτομαι ότι μπορεί να εκμεταλλεύτηκα εκείνο το παιδί, που μπορεί να ήμουν και 10 χρόνια μεγαλύτερός του και δεν μου αρέσει καθόλου και ζητάω και "συγγνώμη" αν έχει γίνει. Έχω δύο συγκεκριμένα πράγματα στο μυαλό μου. Δεν μου είπε κάποια ότι έγινε αλλά το σκέφτομαι εγώ τώρα. Κάποιοι δύο άνθρωποι, κάποιες δύο ψυχές μπορεί να καταπιέστηκαν και να μην το ήθελα ή να μην το ήθελαν, δεν ξέρω...Είναι συγκεχυμένα τα πράγματα, είναι πολύ ρευστά».

Δείτε το βίντεο:

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM