Abracadabra: Το νέο τραγούδι της Lady Gaga έκανε πρεμιέρα στο break των Grammy

Abracadabra: Το νέο τραγούδι της Lady Gaga έκανε πρεμιέρα στο break των Grammy Facebook Twitter
0

Το νέο τραγούδι της Lady Gaga έκανε πρεμιέρα σε ένα από τα διαφημιστικά διαλείμματα της χθεσινή τελετής απονομής των βραβείων Grammy και ονομάζεται «Abracadabra».

Το «Abracadabra», γρήγορο και χορευτικό, παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια ενός διαφημιστικού διαλείμματος, αποτελεί το νέο σινγκλ από το επερχόμενο άλμπουμ της Lady Gaga, με τίτλο «Mayhem» («Αντάρα»).

Η αποκάλυψη του τραγουδιού και του μουσικού του βίντεο είχε προαναγγελθεί όταν η Lady Gaga αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα ότι το άλμπουμ "Mayhem" θα κυκλοφορήσει στις 7 Μαρτίου. Υπήρχαν τουλάχιστον μερικοί σούπερ θαυμαστές της Gaga για τους οποίους ο τίτλος του νέου τραγουδιού δεν ήταν έκπληξη — στο ανακοινωθέν βίντεο για το «Mayhem», η λέξη «Abracadabra» εμφανίστηκε στο βάθος. Αν και η πρεμιέρα του βίντεο δεν ήταν επίσημα μέρος της τελετής των Grammy, η Gaga αναφέρθηκε σε αυτό παρουσιάζοντάς το λέγοντας: «Η κατηγορία είναι… χόρεψε ή πέθανε».

Το τραγούδι δεν εμφανίστηκε αμέσως στο διαδίκτυο μετά την πρεμιέρα του, αλλά η Lady Gaga δημοσίευσε άμεσα στα socials της ότι τόσο το κομμάτι όσο και το βίντεο θα ανέβαινων στο διαδίκτυο σε λίγα λεπτά. Πράγματι, το «Abracadabra» εμφανίστηκε στο YouTube και σε άλλες πλατφόρμες μετά από περίπου 20 λεπτά.

Το δελτίο τύπου περιγράφει το βίντεο ως «μια χορευτική μάχη μεταξύ της φωτεινής και της σκοτεινής πλευράς της Gaga». Στο μεγαλύτερο μέρος του βίντεο, η Gaga και οι χορευτές της εμφανίζονται στα λευκά, αν και η οπτική αισθητική - που αντικατοπτρίζει τη λυρική αναφορά μιας «κυρίας με τα κόκκινα» - περιστασιακά γίνεται κατακόκκινη, με τα κοστούμια της τραγουδίστριας να φαίνονται αρκετά ακανθώδη ώστε να βγάλουν αίμα.

Το βίντεο σκηνοθέτησε από κοινού η Lady Gaga με τους Parris Goebel και Bethany Vargas, με τη Gaga και τον Goebel να δουλεύουν μαζί στη χορογραφία μιας ομάδας 40 χορευτών. Το styling και τα κοστούμια έκαναν οι Peri Rosenzweig και Nick Royal.

Με πληροφορίες από Variety

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM