Χαράτσι στο υγραέριο

Χαράτσι στο υγραέριο Facebook Twitter
6

Mε χαράτσι 75 ευρώ επιβαρύνονται πλέον όσοι οδηγοί εγκατέστησαν στο αυτοκίνητό τους σύστημα υγραεριοκίνησης.

Το χαράτσι δεν ισχύει αναδρομικά και η καινούργια επιβάρυνση θα αφορά όσους δηλώσουν από εδώ και πέρα την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης στις κατά τόπους διευθύνσεις συγκοινωνίων, κάτι που έως τώρα ήταν δωρεάν.

Το υπουργείο υποδομών όρισε το χαράτσι στο τέλος αδείας με εγκύκλιό στις 25 Ιουνίου. Η οδηγία εστάλη σε όλες τις περιφέρειες και τις καλούσε να το εισπράττουν υποχρεωτικά ενώ κάποιες Περιφέρειες το εισέπρατταν ήδη και κάποιες άλλες όχι.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κορυφαίος οικονομολόγος «βλέπει» επικείμενη ύφεση: Ποιους τρεις παράγοντες παρακολουθεί

Οικονομία / Κορυφαίος οικονομολόγος «βλέπει» επικείμενη ύφεση στις ΗΠΑ: Ποιους τρεις παράγοντες παρακολουθεί

Ο οικονομολόγος Μαρκ Ζάντι προειδοποιεί ότι οι ΗΠΑ βρίσκονται στο χείλος ύφεσης, εξηγώντας ποιοι δείκτες απασχόλησης θα επιβεβαιώσουν την επιβράδυνση
LIFO NEWSROOM
Ενοίκια: Νέα διαδικασία χωρίς δικαστήριο για τις λήξεις μισθώσεων – Τι προβλέπεται για ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Οικονομία / Ενοίκια: Νέα διαδικασία χωρίς δικαστήριο για τις λήξεις μισθώσεων – Τι προβλέπεται για ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Από το 2026, η απόδοση ακινήτου μετά τη λήξη μίσθωσης θα μπορεί να γίνεται χωρίς δικαστική απόφαση, μέσω ειδικής «διαταγής» από δικηγόρο. Η ρύθμιση δίνει νέα εργαλεία στους ιδιοκτήτες αλλά προκαλεί ενστάσεις από ενοικιαστές, που ζητούν περισσότερες εγγυήσεις
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
3. Με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν.2873/2000 (Α΄ 285), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, θεσπίζεται ενιαίο «τέλος άδειας οχήματος» το οποίο επιβάλλεται για την έκδοση, αντικατάσταση ή ανανέωση άδειας κυκλοφορίας αυτοκίνητου οχήματος και μοτοσικλέτας, ενώ με το άρθρο 27 του ν.3220/2004 (Α΄ 15) όπως ισχύει, ορίζεται ότι το εν λόγω τέλος καταβάλλεται υπέρ της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, και συνακόλουθα υπέρ της Περιφέρειας όπως συστήθηκε με το ν.3852/2010 (Α΄ 87) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης -Πρόγραμμα Καλλικράτης», πριν την έκδοση και τη μεταβίβαση αυτής.http://www.e-forologia.gr/lawbank/document.aspx?digest=FD5A9CD82313EC80.1D031AEA53&version=2014/06/25
Δεν ειναι χαρατσι. Απλα επιτελους καλυφθηκε ενα κενο νομου.Υπηρχε τελος αδειας που αφορουσε αλλαγη κινητηρα-μεταβιβασεις ,εκδοση νεας αδειας και ολες τις συναφεις ενεργειες. Ο νομος ομως δεν προεβλεπε την περιπτωση μετατροπης σε υγραεριο.Τωρα απλα το συμπεριελαβαν κι αυτο.Ειναι η χαρακτηριστικη ταχυτητα του Υπουργειου.Πριν εφτα χρονια δεν μπορουσαμε να βγαλουμε λογω κενου νομου.Δεν αναγνωριζε το επαγγελμα.Καναμε μεταφορα εδρας και βγαλαμε αδεια,μετα απο 2 χρονια βγηκε διορθωτικη διαταξη.Το ιδιο εγινε και με το υγραεριο.Αλλου εισεπραταν το τελος ,αλλου οχι.Ηταν θεμα ερμηνειας του νομου λογω μη προβλεψης.Τωρα καλυφθηκε...