Χαράτσι στο υγραέριο

Χαράτσι στο υγραέριο Facebook Twitter
6

Mε χαράτσι 75 ευρώ επιβαρύνονται πλέον όσοι οδηγοί εγκατέστησαν στο αυτοκίνητό τους σύστημα υγραεριοκίνησης.

Το χαράτσι δεν ισχύει αναδρομικά και η καινούργια επιβάρυνση θα αφορά όσους δηλώσουν από εδώ και πέρα την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης στις κατά τόπους διευθύνσεις συγκοινωνίων, κάτι που έως τώρα ήταν δωρεάν.

Το υπουργείο υποδομών όρισε το χαράτσι στο τέλος αδείας με εγκύκλιό στις 25 Ιουνίου. Η οδηγία εστάλη σε όλες τις περιφέρειες και τις καλούσε να το εισπράττουν υποχρεωτικά ενώ κάποιες Περιφέρειες το εισέπρατταν ήδη και κάποιες άλλες όχι.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επίδομα αδείας: Πότε καταβάλλεται, ποιοι το δικαιούνται και πώς υπολογίζεται

Οικονομία / Επίδομα αδείας: Πότε καταβάλλεται, ποιοι το δικαιούνται και πώς υπολογίζεται

Τι ισχύει το καλοκαίρι του 2025 για τις θερινές άδειες στον ιδιωτικό τομέα – Πότε καταβάλλεται το επίδομα αδείας, πόσο είναι, πώς επιμερίζεται και τι προβλέπει το νέο νομοσχέδιο
LIFO NEWSROOM
Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Οικονομία / Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Ο κανονισμός της ΕΕ για την απανθρακοποίηση φέρνει αυξήσεις σε βενζίνη, πετρέλαιο και μαζούτ – Αντιδράσεις για τον αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και την καθημερινότητα
LIFO NEWSROOM
ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οικονομία / ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν εργασίες διαμόρφωσης, εγκατάσταση ραμπών και αναβατορίων, τοποθέτηση αυτοματισμών και ειδικού εξοπλισμού, καθώς και αμοιβές μηχανικών
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
3. Με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν.2873/2000 (Α΄ 285), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, θεσπίζεται ενιαίο «τέλος άδειας οχήματος» το οποίο επιβάλλεται για την έκδοση, αντικατάσταση ή ανανέωση άδειας κυκλοφορίας αυτοκίνητου οχήματος και μοτοσικλέτας, ενώ με το άρθρο 27 του ν.3220/2004 (Α΄ 15) όπως ισχύει, ορίζεται ότι το εν λόγω τέλος καταβάλλεται υπέρ της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, και συνακόλουθα υπέρ της Περιφέρειας όπως συστήθηκε με το ν.3852/2010 (Α΄ 87) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης -Πρόγραμμα Καλλικράτης», πριν την έκδοση και τη μεταβίβαση αυτής.http://www.e-forologia.gr/lawbank/document.aspx?digest=FD5A9CD82313EC80.1D031AEA53&version=2014/06/25
Δεν ειναι χαρατσι. Απλα επιτελους καλυφθηκε ενα κενο νομου.Υπηρχε τελος αδειας που αφορουσε αλλαγη κινητηρα-μεταβιβασεις ,εκδοση νεας αδειας και ολες τις συναφεις ενεργειες. Ο νομος ομως δεν προεβλεπε την περιπτωση μετατροπης σε υγραεριο.Τωρα απλα το συμπεριελαβαν κι αυτο.Ειναι η χαρακτηριστικη ταχυτητα του Υπουργειου.Πριν εφτα χρονια δεν μπορουσαμε να βγαλουμε λογω κενου νομου.Δεν αναγνωριζε το επαγγελμα.Καναμε μεταφορα εδρας και βγαλαμε αδεια,μετα απο 2 χρονια βγηκε διορθωτικη διαταξη.Το ιδιο εγινε και με το υγραεριο.Αλλου εισεπραταν το τελος ,αλλου οχι.Ηταν θεμα ερμηνειας του νομου λογω μη προβλεψης.Τωρα καλυφθηκε...