Σήμερα κυκλοφόρησε το πολυαναμενόμενο iPhone application της υπηρεσίας flipboard.Tι ακριβώς είναι το flipboard; Ένα είδος «κοινωνικού μαγκαζίνο» που χρησιμοποιεί νέα από επιλεγμένες πηγές αλλά και links από τους λογαριασμούς facebook, twitter, instagram, tumblr, flickr ενός χρήστη και τα παρουσιάζει σε μια μορφή που θυμίζει μίνι-περιοδικό. To flipboard έπρεπε οπωσδήποτε να κάνει τη μετάβαση σε iphone application μιας και έχει ήδη αυξανόμενο ανταγωνισμό: το Livestand της Yahoo, το Pulse αλλά και το Zite (που ανήκει στο CNN). Εδώ και η διαφήμιση σε βίντεο- αν και κατά τη γνώμη μας, στη συγκεκριμένη περίπτωση, η διαφήμιση αδικεί το προϊόν.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Επιστημονικό ορόσημο: Γεγονός η πρώτη εγκυμοσύνη με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Αταμάν: Η χρήση της ελληνικής σημαίας αποτελεί πρόκληση εναντίον μου

Η επιστροφή του Τσίπρα ως προϊόν πολιτικού μάρκετινγκ

Ιθάκη: Νέα αρχαιολογικά ευρήματα φωτίζουν την ιστορία του Οδυσσέα

Η πανσέληνος του Ιουνίου 2025: Το «φεγγάρι της φράουλας» στο Σούνιο

σχόλια