Σήμερα κυκλοφόρησε το πολυαναμενόμενο iPhone application της υπηρεσίας flipboard.Tι ακριβώς είναι το flipboard; Ένα είδος «κοινωνικού μαγκαζίνο» που χρησιμοποιεί νέα από επιλεγμένες πηγές αλλά και links από τους λογαριασμούς facebook, twitter, instagram, tumblr, flickr ενός χρήστη και τα παρουσιάζει σε μια μορφή που θυμίζει μίνι-περιοδικό. To flipboard έπρεπε οπωσδήποτε να κάνει τη μετάβαση σε iphone application μιας και έχει ήδη αυξανόμενο ανταγωνισμό: το Livestand της Yahoo, το Pulse αλλά και το Zite (που ανήκει στο CNN). Εδώ και η διαφήμιση σε βίντεο- αν και κατά τη γνώμη μας, στη συγκεκριμένη περίπτωση, η διαφήμιση αδικεί το προϊόν.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ιστορίες γύρω από ένα τραπέζι

Πώς μπορούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να προστατευτούν από τις φυσικές καταστροφές

Εβροφάρμα: Ένα ταξίδι στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής με τη Lidl Hellas

Mulholland Drive στο Αίγλη Cinema- Το αριστούργημα του Ντέιβιντ Λιντς για περιορισμένες προβολές
Ασφαλιστικές, αλλά techy: Το επόμενο cool επάγγελμα μπορεί να είναι πιο κοντά απ’ όσο νομίζεις

σχόλια