Στην Ελλάδα η αρνητική διαφήμιση απαγορεύεται- όχι όμως και στην Αμερική. Η Samsung έφτιαξε μια διαφήμιση που δείχνει γιατί θα πρέπει κανείς να προτιμήσει το Galaxy S II σε σχέση με το iPhone 4S. Toνίζει τα αδύναμα στοιχεία του νέου iphone- ότι μοιάζει υπερβολικά πολύ με το προηγούμενο μοντέλο, ότι έχει υπερβολικά μικρή οθόνη και δεν μπορεί να υποστηρίξει γρηγορότερα δίκτυα. Η διαφήμιση δείχνει μια ομάδα χίπστερς που περιμένουν με τις ώρες να αγοράσουν το iPhone 4S ενώ κατά βάθος θαυμάζουν το νέο Galaxy. Nα υπενθυμίσουμε ότι ενώ το Galaxy S II είναι μεν καινούργιο στην Αμερικάνικη αγορά αλλά έχει πουλήσει εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως καθώς και το ότι η Αpple έχει κάνει μήνυση στην Samsung για κλοπή πατέντας στην Ολλανδία.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ένα σπίτι - εγκυκλοπαίδεια του 50's design

Πώς γίνεται να μιλάμε για brain gain όταν όλοι φεύγουν;

Αρκετά με τις μητρικές ενοχές και με την κουλτούρα της διαρκούς ψυχοθεραπείας

«Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Ο θρίαμβος του Βλαντίμιρ Πούτιν στην Αλάσκα

σχόλια