Στην Ελλάδα η αρνητική διαφήμιση απαγορεύεται- όχι όμως και στην Αμερική. Η Samsung έφτιαξε μια διαφήμιση που δείχνει γιατί θα πρέπει κανείς να προτιμήσει το Galaxy S II σε σχέση με το iPhone 4S. Toνίζει τα αδύναμα στοιχεία του νέου iphone- ότι μοιάζει υπερβολικά πολύ με το προηγούμενο μοντέλο, ότι έχει υπερβολικά μικρή οθόνη και δεν μπορεί να υποστηρίξει γρηγορότερα δίκτυα. Η διαφήμιση δείχνει μια ομάδα χίπστερς που περιμένουν με τις ώρες να αγοράσουν το iPhone 4S ενώ κατά βάθος θαυμάζουν το νέο Galaxy. Nα υπενθυμίσουμε ότι ενώ το Galaxy S II είναι μεν καινούργιο στην Αμερικάνικη αγορά αλλά έχει πουλήσει εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως καθώς και το ότι η Αpple έχει κάνει μήνυση στην Samsung για κλοπή πατέντας στην Ολλανδία.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία, μια πρωτεύουσα βρίσκεται στα πρόθυρα να ξεμείνει από νερό

Σοκαρισμένος ο Επίτροπος της ΕΕ από τους κινδύνους ορισμένων προϊόντων που πωλούνται σε Shein και Temu

Ο Τζόνι Ντεπ βγάζει στο σφυρί έργα τέχνης – Ανάμεσά τους μια αυτοπροσωπογραφία και ένας πίνακας για την κόρη του

Παρελάσεις, σημαίες, τραγούδια: Μέσα στην καμπάνια που εξαναγκάζει τα παιδιά της Ουκρανίας να αγαπήσουν τη Ρωσία

Αγία Παρασκευή: Ζήτησε 50.000 ευρώ λίγες ημέρες πριν από τη δολοφονία - Νέα στοιχεία από επικοινωνίες

σχόλια