Κορωνοϊός - Γαλλία: Στους 21.340 οι νεκροί - 544 θάνατοι σε 24 ώρες

Κορωνοϊός - Γαλλία: Στους 21.340 οι νεκροί - 544 θάνατοι σε 24 ώρες Facebook Twitter
0

Σε 21.340 ανέρχεται ο συνολικός αριθμός των ανθρώπων στην Γαλλία που έχουν χάσει τη ζωή τους από τις αρχές Μαρτίου, έχοντας διαγνωστεί με τον νέο κορωνοϊό, με 544 θανάτους να καταγράφονται τις τελευταίες 24 ώρες, δήλωσε σήμερα ο Ζερόμ Σαλμόν, γενικός διευθυντής Υγείας.

Η πίεση ωστόσο στα νοσοκομεία συνεχίζει να μειώνεται, με τον αριθμό των ασθενών που νοσηλεύονται σε μονάδες εντατικής θεραπείας να καταγράφει συνεχή πτώση τις δύο τελευταίες εβδομάδες.

Συνολικά, 13.236 άνθρωποι έχουν πεθάνει σε νοσοκομεία, ήτοι επιπλέον 336 από χθες, και 8.104 σε οίκους ευγηρίας και άλλα κέντρα φροντίδας (+208) ανέφερε ο Σαλμόν, στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.

Οι ασθενείς που νοσηλεύονται σε ΜΕΘ ανέρχονται σε 5.218, περίπου 2.000 λιγότεροι από ό,τι δύο εβδομάδες νωρίτερα.

Εν τω μεταξύ, νεαροί συγκρούστηκαν σήμερα τα ξημερώματα με την αστυνομία σε προάστια του Παρισιού, η τέταρτη συνεχόμενη ημέρα νυχτερινών ταραχών που σημειώνονται στη γαλλική πρωτεύουσα καθώς τα αυστηρά μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού έχουν προκαλέσει κοινωνικές εντάσεις.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM